Farmen FarmGod

Deleted User - 24028

Guest
Auteur
Warre
Beschrijving
Snel en efficiënt versturen van micro farms!
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Farm Assistent
Automatisch uitvoeren
neen
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/FarmGod_208446.js');
FarmGod
Micro farmen begin game, het kost veel tijd en gebeurt vaak niet efficiënt... daar brengt dit script verandering in!
FarmGod bied de mogelijkheid om op basis van enkele opties een farm planning voor heel je account te maken (= efficiënt) en toch het comfort van FA te houden bij het versturen. Bovendien voegt het script automatisch nieuwe farms toe wanneer er nieuwe BB's opduiken of de farm radius uitgebreid wordt.

  • Eenmaal geactiveerd op de FA pagina krijg je een popup te zien met verschillende opties:
    Schermafbeelding 2023-01-22 om 22.06.00.png
    • De waarschuwing verschijnt als je instellingen voor FA niet goed staan en vertelt je hoe ze moeten staan, de filters lijken misschien vreemd op deze manier maar dat is om het script alle nodige informatie te geven. Geen nood, dorpen met volledige verliezen worden er automatisch terug uit gefilterd ;)
    • De instellingen zelf spreken voor zich, gewoon een keuze maken en doorheen het spel verloop aanpassen wanneer nodig.
  • Na het klikken op "Plan farms" krijg je het resultaat te zien op de FA pagina:
    Schermafbeelding 2023-01-22 om 22.09.47.png
    • Farms kunnen verstuurd worden door op de knoppen te klikken of door enter in te drukken, enter kan tevens ook ingehouden worden om meerdere farms te versturen.
    • Om aan de regelgeving van .NL te voldoen worden farms getoond per dorp en moet er handmatig op de knop "Ga naar..." geklikt worden om het volgende dorp te activeren. Daarna zal je weer de farms kunnen versturen voor dat dorp.
  • Herhaal deze stappen zo vaak als gewenst, doordat de tijd tussen farms altijd gecontroleerd wordt kan het nooit mis lopen!

Enjoy!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.237
Goedgekeurd. :)
 
Reactiescore
2.386
Damn, hemels
 
Reactiescore
43
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen op mobiel te laden? Ik keek gisteren steeds tegen een draaiend schildje aan :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen op mobiel te laden? Ik keek gisteren steeds tegen een draaiend schildje aan :)
Deze bug samen met een paar andere kleine bugs zouden opgelost moeten zijn nu :)
 
Reactiescore
133
Zou dit in combinatie met FA pack kunnen?
Toevoegen van Bbs met Farmgod en versturen via normale FA pack?

Vraag dit voor een vriend…
 
Reactiescore
1.237
Zou dit in combinatie met FA pack kunnen?
Toevoegen van Bbs met Farmgod en versturen via normale FA pack?

Vraag dit voor een vriend…
Vanaf je barbs toevoegt komen ze automatisch in de FA lijst? :p
 
Reactiescore
0
Het script werkt nu op de app, maar ik merk wel dat hij een stuk minder snel is met het versturen van de farms. Duurt ongeveer een seconde per farm. Dit is op de desktop versie veel minder. Enig idee of dit nog geoptimaliseerd kan worden?

Verder een geweldig script! Thanks voor het delen ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Het script werkt nu op de app, maar ik merk wel dat hij een stuk minder snel is met het versturen van de farms. Duurt ongeveer een seconde per farm. Dit is op de desktop versie veel minder. Enig idee of dit nog geoptimaliseerd kan worden?

Verder een geweldig script! Thanks voor het delen ;)
Ik merk geen snelheidsproblemen op mobiel.. ik kan prima 3.5 farms per seconde versturen, wat iets minder is dan 5/sec (de maximum), maar het is normaal dat dit iets lager ligt aangezien het aangetikt moet worden ipv enter in te houden.
 
Reactiescore
0
Yo guys, kunnen jullie mij vertellen hoe jullie uberhaupt dit script laten werken op de mobiele app?
 

Deleted User - 24028

Guest
Yo guys, kunnen jullie mij vertellen hoe jullie uberhaupt dit script laten werken op de mobiele app?
Je moet 1 malig de snellijst activeren (via de app naar instellingen -> mobiele snellijst bewerken op "tonen" zetten).

Vervolgens werkt die daar gewoon zoals in de browser, je gaat naar de FA en bovenaan druk je op het script (mogelijk moet je wat naar opzij scrollen als je snellijst lang is).
 
Reactiescore
0
Je moet 1 malig de snellijst activeren (via de app naar instellingen -> mobiele snellijst bewerken op "tonen" zetten).

Vervolgens werkt die daar gewoon zoals in de browser, je gaat naar de FA en bovenaan druk je op het script (mogelijk moet je wat naar opzij scrollen als je snellijst lang is).
Thanks!!
 
Reactiescore
0
Ik krijg deze niet via de app geïnstalleerd zoals meerdere scripts, ga naar FA en krijg geen popup, ook als ik in FA er op klik word ik geleid naar startpagina met iets van de tekst: deze pagina werkt niet

Ik gebruik Android en de nieuwste versie van de app
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik krijg deze niet via de app geïnstalleerd zoals meerdere scripts, ga naar FA en krijg geen popup, ook als ik in FA er op klik word ik geleid naar startpagina met iets van de tekst: deze pagina werkt niet

Ik gebruik Android en de nieuwste versie van de app
Klinkt alsof je de scripts niet correct installeert? De "javascript:" niet er voor gezet ofzo?
 
Reactiescore
0
Kan het zijn dat de 'hoeveel tijd in minuten moet er tussen farms zitten' niet goed werkt? Bij mij stuurt de farmgod telkens troepen naar het dorp langs mijn dorp waardoor het niet zo efficiënt is denk ik.
 

Deleted User - 24028

Guest
Kan het zijn dat de 'hoeveel tijd in minuten moet er tussen farms zitten' niet goed werkt? Bij mij stuurt de farmgod telkens troepen naar het dorp langs mijn dorp waardoor het niet zo efficiënt is denk ik.
Alles kan... Maar aan dit heb ik niet voldoende informatie. Kan je wat screenshots doorsturen van je instellingen en lopende farms?
 
Bovenaan