Farmen FarmGod

Reactiescore
0
Dag,

ik gebruik het script, maar ik krijg geen voorstellen. Dit terwijl ik wel troepen heb en meer dan voldoende BB in de buurt heb.

Wat doe ik verkeerd?

Groet Helmich Beens

Bijlagen

• 1762767818841.png
    1762767818841.png
    213,7 KB · Weergaven: 31
  • 1762767912459.png
    1762767912459.png
    111,2 KB · Weergaven: 28
Reactiescore
0
Dag,

ik gebruik het script, maar ik krijg geen voorstellen. Dit terwijl ik wel troepen heb en meer dan voldoende BB in de buurt heb.

Wat doe ik verkeerd?

Groet Helmich Beens

Heb je net een ronde uitgestuurd? In de 1e foto is te zien dat je de dorpen al aanvalt, als dit minder dan 10' geleden is kan je niets meer versturen aangezien in je instellingen staat dat elk dorp maar 1x per 10' mag aangevallen worden.
Maximale afstand staat op 35 velden, je geeft aan dat er voldoende BB zijn dus ik ga er vanuit dat dit niet het probleem is maar probeer het eens te verhogen en kijk of dat het probleem oplost.

Reactiescore
0
Bij de start van w112 op zowel 111 als 112 gestart na jaren niet gespeeld te hebben. Een week of 2 dit script gebruikt op zowel pc als Android app. Werkte uitstekend. Nu werkte sinds een paar dagen inenns het script op pc niet meer na behoren. Met enter inhouden of klikken creëerde het ontzettend veel lagg, muis begint vertraagd te bewegen en kan nergens meer op klikken. Ctrl,alt,del werkt pas na een halve minuut.

Op app werkte het nog wel maar sinds gisteren ook niet meer. Wanneer ik in de snellijst op farmgod klikt gebeurt er helemaal niets meer.

Iemand anders hier ook last van?

Noire

Casanova W36
Reactiescore
1.962
Reactiescore
8
Buiten de uiterste tijd waarop de farms terug moeten zijn denk ik dat het muurlevel ook niet helemaal juist ingevuld is. Bij "Maximum muur level (indien bekend):" hoor je volgens mij een getal in te vullen. Ik krijg met 'null' maar 3 farms terwijl ik met '0' er vele honderden krijg.

Bovenaan