Farmgame.

DeletedUser56168

Guest
Wij zouden ook zwaar eerste staan, maar we openen 3 kwart niet.. En als we openen is dat ook vaker op opera dan op firefox (weet niet of die het dan wel of niet telt). Het zou leuker zijn als gewoon alle berichten erbij werden gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik had het graag zo gemaakt, maar als je geen berichtjes leest weet mijn script niet wat de buit is.:(

Mees
 

DeletedUser

Guest
Waar wordt die geupdate dan? Want ik zie nog steeds enkel in beginpost waar de nummer 1 16k farmed heeft..
 
Reactiescore
167
Wij zouden ook zwaar eerste staan, maar we openen 3 kwart niet.. En als we openen is dat ook vaker op opera dan op firefox (weet niet of die het dan wel of niet telt). Het zou leuker zijn als gewoon alle berichten erbij werden gedaan.

Ik denk dat de meeste niet alle berichten hebben geopend
 

DeletedUser

Guest
Maak een script dat al je berichten opent behalve de meest recente :eek:
 

DeletedUser54031

Guest
Ik heb tot nu toe meer gefarmd dan de nummer #1 in die lijst D:...ik zou eigenlijk mee moete doen:D
 

DeletedUser43986

Guest
doet de link het bij andere ook niet?

Laatste dagen problemen gehad met het laden van de farmgame-ranglijst, waarna ik 't scriptje heb verwijderd. Lukt niet om het script er opnieuw op te krijgen ;)
 

DeletedUser

Guest
volgens mij heeft er 3 jaar terug iemand zoiets ook gemaakt. ligt nog op men oude laptop :rolleyes:
 
Bovenaan