Farmen, roven of allebei?

DeletedUser76439

Guest
Is mijn berekening juist dat je max 120.000 (3x40k) per dag kan roven?


5.000 per uur? en dat het niets uitmaakt of je veel of weinig troepen stuurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
25
Ik ben zeer blij dat tw dit ontwikkelde. Het is volgens mij inderdaad goed . Zo geeft dit ook een kans aan de solo spelers die geen nachtspeler hebben om toch ook wat gs te rapen. En natuurlijk ook eerder vermelde reacties zijn goed
 
Reactiescore
2.478
Is mijn berekening juist dat je max 120.000 (3x40k) per dag kan roven?


5.000 per uur? en dat het niets uitmaakt of je veel of weinig troepen stuurt.

Ik zou je direct geloven.
 
Reactiescore
746
Jij bent altijd zo lekker duidelijk haha

Sorry :D We willen eerst testen hoe het loopt op 58, en slechts daarna worden beslissingen gemaakt over het verdere verloop van de functionaliteit.
De functionaliteit loopt momenteel dan ook slechts op 3 werelden over heel tribalwars (inclusief andere taalversies). We wachten de resultaten hiervan af voordat we beslissingen maken :)

Is dat misschien duidelijker? :p
 

DeletedUser78760

Guest
Antwoord op de vraag: Ligt aan je activiteit. De basis: de rooftochten moeten altijd aan staan, het liefst met het gebruik van zo min mogelijk troepen (dus kortere looptijden=vaker sturen). Dan haal je wel bijna het maximale uit de rooftochten en houdt je veel troepen over voor het farmen. Dit vraagt wel veel activiteit.
 

DeletedUser78781

Guest
Antwoord op de vraag: Ligt aan je activiteit. De basis: de rooftochten moeten altijd aan staan, het liefst met het gebruik van zo min mogelijk troepen (dus kortere looptijden=vaker sturen). Dan haal je wel bijna het maximale uit de rooftochten en houdt je veel troepen over voor het farmen. Dit vraagt wel veel activiteit.

Jup dat is ook mijn mening, vooral uw verdedigingstroepen op rooftocht sturen en lc farmen
 

DeletedUser39554

Guest
Iemand die nog gebruik maakt van rooftochten ? Of stapt iedereen nu over naar puur farmen ?
 
Reactiescore
2.062
ik een klein beetje (ongeveer 20k per dag)
 

DeletedUser78806

Guest
Beste wat je kan doen is roven tot de beginnersbescherming gedaan is van iedereen rond je:)

Dan gewoon farmen :)

naja zo doe ik het
 

DeletedUser78020

Guest
We roven al een paar weken, maar vooral in de begin periode waar dorpen aangevallen worden en nu geedeld zit het gevaar erin dat je net je troepen op rooftocht hebt gestuurd dat er een edel aan komt zetten uit onverwachte hoek, letterlijk en figuurlijk mee gemaakt.
dus ik roof half om half, zodat ik voldoende troepen heb om in defence te gaan en direct over op de aanval.
maar roven vooral in t begin top want je kan snel groeien en je dorp ontplooien.
de bb dorpen zouden dan ook iets in gs mogen stijgen, want farmen blijft leuk.
 
Bovenaan