Farmen onmogelijk gemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het doel kan tot 22.1. 2:57 alleen aanvallen en aangevallen worden als de puntenverhouding tussen aanvaller en verdediger maximaal 20:1 is.

Dit lijkt me dus echt een belachelijke regel. Ik kan niet eens meer farmen.

Ik snap dat de regel nuttig is later in het spel, maar dan nog wordt mij het farmen onmogelijk gemaakt. Moet ik nou maar gewoon stoppen met groeien? Zodat ik nog kan farmen?
 

DeletedUser

Guest
Nee, je wacht 5 dagen en dan kan je hem weer farmen.
In de tussentijd zijn er heus wel genoeg bb'tjes e.d. :)
 

DeletedUser

Guest
het probleem is dat er vrij veel 'bewoonde' dorpen om mij heen liggen van rond de 80-100 punten. En niet zo veel barbarendorpen, wat raar is want die spelers horen toch echt verwijderd te worden na 14 dagen. Dus dan kan moet ik barbarendorpen verder op farmen.

Door deze regels en / of het feit dat de spelers niet na 14 dagen verwijderd worden.

Maar ja, ik neem aan dat meer spelers hier last van hebben.
 

DeletedUser

Guest
Ja idd, heb nergens last van.

Krijg zelfs berichten terug van spelers als ik ze vraag opnieuw te beginnen:
FCBgirl19 op 13.01. om 18:58 uur
Stoppen ligt niet in mijn aard. Ik ga niet opgeven. Ik heb willen overeenkomen met je. Dat is blijkbaar niet mogelijk. Daarom moet jij mij nu aanvallen?

En dan stoppen ze alsnog xD
 

DeletedUser

Guest
ik vind niet dat ik me aanstel, ik vind dat de regel (de zoveelste) een beperking is voor snel groeiende spelers. :rolleyes:

Wel raar dat ik de enigste ben, misschien vinden ze het bij mij in de buurt leuk om iedere week ff online te komen, zodat hun account niet gewist wordt?
 

DeletedUser

Guest
ik vind niet dat ik me aanstel, ik vind dat de regel (de zoveelste) een beperking is voor snel groeiende spelers. :rolleyes:

Wel raar dat ik de enigste ben, misschien vinden ze het bij mij in de buurt leuk om iedere week ff online te komen, zodat hun account niet gewist wordt?

dat denk ik wel ja ;).

dadelijk maken ze zelfs troepen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Oh wenertje,

de meeste hebben hier wekenlang hun kleinste farms niet kunnen aanvallen.
Pas een maand na startdatum (vd beschermden) lukt het weer, terwijl er velen na 14 dagen al rond de 2K hingen.

En jij noemt je dan een snelgroeiende speler als je pas na weken eindelijk genoeg punten hebt om tegen de 20:1-regel aan te lopen :rolleyes:

Besides, die 50-80pnt dorpen leveren ook niet zovéél op, de barbaren geven je zoveel meer grondstoffen en daar zijn er ongetwijfeld meer van te vinden ook.
 

DeletedUser

Guest
Dit zijn de instellingen van de wereld. Als je het hier niet mee eens bent, zijn er nog 20 andere werelden waar je op kan spelen (of een account op kan regelen) ;)
Discussiëren hierover is zinloos.


Groetjes,
Christine
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan