Farmbot

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste AF'ers

Ik heb een vraag voor jullie, wat vinden jullie hiervan;

In het beginstage, ontmoette ik een gast, Explode aka Stef.
Hij was leuke speler en we werden vrienden.
Rond het edelstage, haalde hij een award van plunderaar van de dag. Ik vroeg hem hoe deed je dat lol :p (latere start)
Hij zei geef me je skype eens. Ik gaf men skype, en hij zei op skype, ik gebruik een farmbot.
Ik wou hem niet, screenshots kunnen gekregen worden, als jullie dat willen.
Hij zat doen bij mij in de stam. Maar een paar dagen later, kreeg hij een invite van Klepto.
Hij ging bij Klepto, en ik maakte er geen probleem over.
We waren dus nog steed vrienden.

Een paar dagen later, zegt hij tegen een gemeenschappelijke vriendin; ik ga diego edelen. (ik dus)
Toen confronteerde ik hem daar mee, en hij begon al boos te reageren.
Mijn reactie was hierop; je mag me altijd edelen, maar weet dan ook, dat je niet lang meer op W43 gaat spelen.
Werpend op het feit dat hij een bot gebruikt.
Die zelfde nacht, gooide ik men lc op zen dorp, alles liep dood helaas.
Hij verkende mij een paar keer, maar omdat ik deze wereld in het begin niet echt actief kon spelen, was ik gelukkig deff-lc. Dus met boerderij level 30 vol met deff + 2,5k lc, fus het bleef bij de scouts. Ik scoutte hem ook een paar keer, en merkte op, dat hij zijn opslagplaats vol was. Ik stuurde trein naar een dorp van hem, en had het dorp zonder reactie.

Toen hoorde ik dat hij gebanned was. Toen nam ik nog een dorp, en de rest van zijn dorpen waren al geedeld.

Nu krijg ik de reactie van een Klepto speler, ik ga geen namen noemen, hij zal het zelf wel weten, dat ik niks kan voor wat ik deed met deze speler.

Opinions?
 

DeletedUser73272

Guest
Als jij het reportje hebt gestuurd op basis van het skype gesprek, vind ik dit een blunder van het TW-team want Skype mag niet als bewijsmateriaal gebruikt worden.

Voor de rest groot gelijk dat jij hem edelt hoor. Je was me voor ;)
 

DeletedUser

Guest
Als jij het reportje hebt gestuurd op basis van het skype gesprek, vind ik dit een blunder van het TW-team want Skype mag niet als bewijsmateriaal gebruikt worden.

Voor de rest groot gelijk dat jij hem edelt hoor. Je was me voor ;)

Klopt. Ik had gewoon gezegd dat ik een skypegesprek had, maar zij zeiden stuur maar door. En paar dagen later was hij banned. Natuurlijk kunnen ze ook snel gewerkt hebben... Maar dat betwijfel ik :s
 

DeletedUser75108

Guest
Zielig persoon,

beetje halve waarheden vertellen...

Jou aanvallen en dan is het snel klaar zegt hij dan... Je kon niks je hebt iemand aangevallen die een aanvalbare ban opgelegd kreeg. En het leuke is nog dat zijn ban op vermoeden van was. wat het nog zieliger maakt. En sinds wanneer neemt TW skype screenshots mee als bewijs?
 

DeletedUser73358

Guest
TW- team mag enkel en alleen bewijsmateriaal vanuit TW zelf gebruiken. Ze zullen de skype logs vast als basis naar het onderzoek gebruikt hebben, wat ik vooralsnog niet helemaal eerlijk vind.
 

DeletedUser75108

Guest
Explode (verwijderd)"]
Dag beste stamleden!


Zopas kreeg ik dit bericht via via te lezen. Er komt een georganiseerde aanval op mij ([player]Explode[/player]) en [player]slayer24[/player].

De persoon die de aanzet gaf tot deze toestand is [player]Abstract Energy[/player]. Hij is kwaad op me omdat ik de stam verlaat en omdat ik hem niet wilde helpen met iemand anders te backstabben.

Ook zit hij nu uit de lucht gegrepen leugens over me te verspreiden, namelijk dat ik een farmbot zou gebruiken. Een leugen die door velen wel geloofd wordt door mijn 2 prestaties van Rover van de dag.

[vandaag om 09:26 uur] other_person schreef: Beste leden van Train! en NWO,

Eerst een vooral moet ik men excuses aanbieden aan flipzor.
Want hij had dus wel gelijk. Explode is een vuil mannetje. Amper na een dag wilde hij mij al edelen na het verlaten van de stam.

Ik zou graag een massa-aanval willen organiseren op hem.

Wie?
Er word in hoeverre dat mogelijk is, mee te doen. De spelers die ver weg liggen, sturen fakes, en ondersteunen de frontspelers.

Wanneer?
Over een week zullen deze aanvallen starten, dus ik verwacht van iedereen een goed aanvullend leger te bouwen, met katapulten. Ik als wss de dichste frontspeler, ga zijn hoofddorp overnemen. Daar zat zijn clear in. Als hij die trein snipet, heb ik dus deff nodig, en de andere frontspelers ook. Daarom, zou ik graag willen om katta's te verkrijgen. Want wij beschikken namelijk over een katta-item... Bezit iemand van NWO ook een katta item? Laat ons dat dan weten.

Waar?

De meeyte aanvallen zullen op het eerste dorp van Explode vallen. Maar de andere dorpen zullen gefaket moeten worden. Dit zal gedaan worden door de frontspelers. Verder moet slayer24 ook gefaket worden. Maar die moet ook clears ontvangen. Zo lijkt het dat het een aanval is op Klepto, en zal ons hoofd-target Explode geen ondersteuning ontvangen.

Waarom?
Flipzor heeft een paar dagen geleden een topic geopend over Explode. Ik was blind en verdedigde Explode en reageerde heel opvliegend ten opzicbte flipzor. Heb hier mijn lessen uitgeleerd en ik draag hier nu de consequenties uit. Ik ben niet langer meer de leider van de stam. Maar dat is Sebastiaan (andere speler op het account)
Wat jullie nog niet weten is dat Explode een farmbot gebruikt. Dit heeft hij min zelf gezegd op skype. Screenshots kunnen aangevraavd worden.
Hij is vrijwel dus een valse speler...

Wie doet er met mij, nee beter, ons mee?

Met vriendelihke groeten, Diego.

Momenteel heb ik nog geen hulp nodig, maar [player]slayer24[/player] misschien wel. Ik liet het alvast even weten.


Vriendelijke groeten,

hmm, jij wilde mensen backstabben dus?

past wel bij jou!

[player]Explode[/player] (Stef)

ps: De reden dat ik aan informatie kom binnen hun stam is omdat er enkelen zijn die [player]Abstract Energy[/player] niet vertrouwen en zijn vuile spelletjes doorhebben. En er zit ook nog een RL vriendin van me in hun stam.
 

DeletedUser

Guest
Zielig persoon,

beetje halve waarheden vertellen...

Jou aanvallen en dan is het snel klaar zegt hij dan... Je kon niks je hebt iemand aangevallen die een aanvalbare ban opgelegd kreeg. En het leuke is nog dat zijn ban op vermoeden van was. wat het nog zieliger maakt. En sinds wanneer neemt TW skype screenshots mee als bewijs?

Wat bedoel je met halve waarheden vertellen? Alles hierboven is waar.
En je tweede zin snap ik niet; jou aanvallen en dan is het snel klaar zegt hij dan...
En zielig persoon? Bitch please :rolleyes:
 

DeletedUser75108

Guest
Mooi aanvals plan hier boven :p

"Toen confronteerde ik hem daar mee, en hij begon al boos te reageren.
Mijn reactie was hierop; je mag me altijd edelen, maar weet dan ook, dat je niet lang meer op W43 gaat spelen."

Jij 1 vs 1 tegen stef met je grote mond... nou ik weer wel wie wint hoor :p
 
Reactiescore
372
Explode was sowieso niet te vertrouwen. Hij wilde Finity joinen, en bood aan om eerst even bij Klepto binnen te wandelen zodat hij ons informatie kon geven. Ik heb toen gezegd dat hij dan bij ons niet meer welkom was, tevens heb ik de leiding van Klepto ingelicht.

Overigens mag skype niet als bewijs gebruikt worden, dat klopt, echter kan zoiets er natuurlijk wel voor zorgen dat er extra onderzoek gedaan wordt. Volgens mij bannen ze nooit iemand tenzij er ingame bewijs voor is. Dat zal dus gewoon 't geval zijn geweest. Waarschijnlijk hebben ze gewoon wat aangetroffen op zijn account.
 

DeletedUser

Guest
En backstab? Hij was degene die het voorstelde, hij scoutte een speler in het beginstage, 500-1000 punten.
Hij had wat deff en hij zei je mag hem clearen. Ik zei ik ben deff lc, en hij zei, bewaar hem tot later dan, je kan hem dan edelen, invite hem in je stam.

5nsy91.jpg
 

DeletedUser75108

Guest
Explode was sowieso niet te vertrouwen. Hij wilde Finity joinen, en bood aan om eerst even bij Klepto binnen te wandelen zodat hij ons informatie kon geven. Ik heb toen gezegd dat hij dan bij ons niet meer welkom was, tevens heb ik de leiding van Klepto ingelicht.

Overigens mag skype niet als bewijs gebruikt worden, dat klopt, echter kan zoiets er natuurlijk wel voor zorgen dat er extra onderzoek gedaan wordt. Volgens mij bannen ze nooit iemand tenzij er ingame bewijs voor is. Dat zal dus gewoon 't geval zijn geweest. Waarschijnlijk hebben ze gewoon wat aangetroffen op zijn account.

ja dat was wel fijn, heb inderdaad ook screenshots doorgestuurd gekregen, en hebben stef hier over gesproken die zegt dat het een grap is.

En ook bij de reden van de ban stond op verdenking van en heb dat ook al eerder met iemand gehad die een ban opgelegd heeft gekregen op verdenking van, dus dat is niet hellemaal waar ben ik bang.
 

DeletedUser34772

Guest
Skype kan idd niet als bewijs worden gebruikt, maar ik ga ervan uit dat dit enkel aanleiding was naar hun onderzoek en dat er geband is gebaseerd op wat ze vonden.
 
Reactiescore
372
Ze kunnen een speler tijdelijk blokkeren als er verdenking is inderdaad, is op W39 destijds gebeurd bij een aantal spelers. Maakjenietdruk had dit bijvoorbeeld, hij bleek echter onschuldig en de blokkade werd weer opgeheven. Echter zal dat nooit van z'n leven een aanvalbare blokkade kunnen zijn, tot ze volledig zeker zijn dat een speler schuldig is.

Ik kan geen andere conclusie trekken dan dat hij gewoon de regels heeft overtreden. Hoeft niet perse een farmbot te zijn, kan ook goed dat hij spelers heeft uitgescholden oid.
 

DeletedUser75108

Guest
Ze kunnen een speler tijdelijk blokkeren als er verdenking is inderdaad, is op W39 destijds gebeurd bij een aantal spelers. Maakjenietdruk had dit bijvoorbeeld, hij bleek echter onschuldig en de blokkade werd weer opgeheven. Echter zal dat nooit van z'n leven een aanvalbare blokkade kunnen zijn, tot ze volledig zeker zijn dat een speler schuldig is.

Ik kan geen andere conclusie trekken dan dat hij gewoon de regels heeft overtreden. Hoeft niet perse een farmbot te zijn, kan ook goed dat hij spelers heeft uitgescholden oid.

speler op W41, is zonder bewijs en op verdenking van een ban opgelegd die aanval baar was.

Pink fluffy unicorns heten het :p
 
Reactiescore
372
speler op W41, is zonder bewijs en op verdenking van een ban opgelegd die aanval baar was.

Pink fluffy unicorns heten het :p

Vraag me af of er 'bewijs' is dat hij inderdaad onschuldig was, of dat het zoals je zegt op verdenking gebaseerd was. Moest dit inderdaad waar zijn, dan is dat wel schandalig van het twteam. Echter roepen spelers vaak dat ze onschuldig zijn, terwijl dat niet het geval is. Ik zou er eigenlijk niet zoveel waarde aan hechten.
 
Reactiescore
746
Beste iedereen;

Eerst en vooral zet ik hier na deze post een slotje op. Bans dienen niet op het forum besproken te worden. en gezien deze discussie wending neemt tot exact dat... ;)

Dan, om toch maar eens te bevestigen.. skype logs worden inderdaad niet aanvaard als bewijsmateriaal. Ze kunnen echter wel een meer diepgaand onderzoek veroorzaken. Als wij skypelogs ontvangen gaan wij die echt niet negeren, en gaan we wel onderzoeken of het ondersteund wordt door onze logs.

Mocht iemand goede argumenten hebben waarom ik dit moet openhouden hoor ik die graag in een privéberichtje!

Mvg,
Poo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan