farm restricties?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Code:
Het doel kan tot 5.1. 23:34 alleen aanvallen en aangevallen worden als de puntenverhouding tussen aanvaller en verdediger maximaal 20:1 is.

Ik krijg net deze foutmelding, mag dus geen spelers meer aanvallen die 50 of minder punten hebben, 4-5 farms die ik had kan ik dus niet meer farmen. Wat de fuck is dit voor een onzin?

Jeroen
 

DeletedUser

Guest
Code:
Het doel kan tot 5.1. 23:34 alleen aanvallen en aangevallen worden als de puntenverhouding tussen aanvaller en verdediger maximaal 20:1 is.

Ik krijg net deze foutmelding, mag dus geen spelers meer aanvallen die 50 of minder punten hebben, 4-5 farms die ik had kan ik dus niet meer farmen. Wat de fuck is dit voor een onzin?

Jeroen

Sorry lieve Jeroen,
maar zo zijn is het leven nu eenmaal..
 

DeletedUser

Guest
tjah, blijkbaar.

Ik ga toch al een tijdje mee, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Sinds wanneer is het mijn probleem dat tegenstanders 20x zo langzaam groeien als ik?

J
 

DeletedUser

Guest
Code:
Het doel kan tot 5.1. 23:34 alleen aanvallen en aangevallen worden als de puntenverhouding tussen aanvaller en verdediger maximaal 20:1 is.

Ik krijg net deze foutmelding, mag dus geen spelers meer aanvallen die 50 of minder punten hebben, 4-5 farms die ik had kan ik dus niet meer farmen. Wat de fuck is dit voor een onzin?

Jeroen

Ja ik vind het ook iets dom..
 

DeletedUser

Guest
Meer kans op overleven bij noobs -> meer spelers -> meer PA -> massa / kassa bij Innogames.

Zelfde geld met die burgerwacht denk ik...
 

DeletedUser

Guest
Meer kans op overleven bij noobs -> meer spelers -> meer PA -> massa / kassa bij Innogames.

Zelfde geld met die burgerwacht denk ik...

ja, het zal idd wel om geld draaien, had al zo'n vermoeden toen ik hoorde van die uitgebreide (duurdere) PA optie, ben de naam ff kwijt. (Account Manager, heb het opgezocht ;))

deze update heb ik echter gemist, dat noobs veiliggesteld worden door een puntenratio. Goed bezig innogames!!! Vooral de meest ervaren spelers tegen je in het harnas jagen, is goed voor je toekomst!!!

J
 

DeletedUser

Guest
ja, het zal idd wel om geld draaien, had al zo'n vermoeden toen ik hoorde van die uitgebreide (duurdere) PA optie, ben de naam ff kwijt. (Account Manager, heb het opgezocht ;))

deze update heb ik echter gemist, dat noobs veiliggesteld worden door een puntenratio. Goed bezig innogames!!! Vooral de meest ervaren spelers tegen je in het harnas jagen, is goed voor je toekomst!!!

J

Ach, wat maakt het hun nou uit of het ervaren spelers zijn of noobs, zolang het er maar zoveel mogelijk zijn hé ;)
Speelt nanda ook nog steeds bij jou Jeroen?
 

DeletedUser

Guest
op w18 wel, maar op w21 niet, we zijn los van elkaar gestart ;)
 

DeletedUser

Guest
is inderdaad echt wel pfffff,

hatelijk dat zo'n dingen erin komen!
 

DeletedUser36716

Guest
troepengeilen zul je bedoelen ^^.
kijk er al naar uit dat de farms grotendeels wegvallen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan