farm + muur = haat

DeletedUser17472

Guest
Een farmassistent is om grondstoffen te farmen, niet om muren af te breken. Lijkt me logisch dat het dus wordt afgewezen.
 

DeletedUser67880

Guest
Je hebt wel shape scripts om oa muurtjes af te breken hoor :)
Dan moeten ze die gebruiken. Er zijn hier inderdaad legale scripts voor.
Waar vind ik die scripjes dan. Ik vind echt geen werkende... Jullie zeggen op ieder topic dat de scriptjes bestaan(legaal), maar verwijzen er nooit naar.(Ik zal mijn mond maar houden over twscripts.nl(wat in zijn begintijd heel goed was. Ik vind het jammer dat dat zo verwaarloosd is))

Een farmassistent is om grondstoffen te farmen, niet om muren af te breken. Lijkt me logisch dat het dus wordt afgewezen.
Dat is het punt juist. Een farm-assistent dient ervoor om rendabel te farmen, dat is dus niet mogelijk met een muur als je in diezelfde aanval geen rammen kan meesturen.

Graag dus een scriptje (of een link naar een scriptje) aub. Dan is deze discussie ook weer van de baan.
 
Reactiescore
328
Misschien een vraag die al 100 keer gesteld is, maar ik doe hem toch even,

Waarom is dit dan wel via script toegestaan, maar niet via de FA? Wordt de FA dan teveel automatisch? In dit geval hebben spelers met dit script (Wat niet meer openbaar is) een flink voordeel, wat juist weer niet toegestaan moet zijn met scripts.
 

DeletedUser67880

Guest
Misschien een vraag die al 100 keer gesteld is, maar ik doe hem toch even,

Waarom is dit dan wel via script toegestaan, maar niet via de FA? Wordt de FA dan teveel automatisch? In dit geval hebben spelers met dit script (Wat niet meer openbaar is) een flink voordeel, wat juist weer niet toegestaan moet zijn met scripts.

Iemand die het eindelijk snapt :-D
 

DeletedUser17472

Guest
Het woord Farm Assistent zegt het al. Het is een hulpmiddel om te farmen, niet om muren plat te gooien.

Voor het script zul je op het scriptforum moeten zijn. Ik ben anti scripts, dus ik heb die zeker niet in mijn bestand zitten.
 
Reactiescore
328
De naam zegt niet zoveel @famdecibel :) Anders zou je bij een premium pakket een compleet goud hoofdgebouw moeten hebben :p

Maar ff zonder gekheid. Het slopen van de muren in je omgeving is belangrijk voor het farmen en zou daarom echt niet gek zijn in de FA.

Is de reden vanuit Inno dan dat de boel teveel geautomatiseerd wordt? Ik kan daar best mee inkomen, maar dan zou het script ook verboden moeten zijn.
 
Reactiescore
1.139
Misschien een vraag die al 100 keer gesteld is, maar ik doe hem toch even,

Waarom is dit dan wel via script toegestaan, maar niet via de FA? Wordt de FA dan teveel automatisch? In dit geval hebben spelers met dit script (Wat niet meer openbaar is) een flink voordeel, wat juist weer niet toegestaan moet zijn met scripts.

Ik denk dat het punt is dat die scripts enkel op nl zijn toegestaan en op andere servers niet.
Een functie in de farm assistent bouwen alleen voor de nl servers gaan ze niet doen dus dat zal het waarschijnlijk zijn.
 

DeletedUser67880

Guest
Ik denk dat het punt is dat die scripts enkel op nl zijn toegestaan en op andere servers niet.
Een functie in de farm assistent bouwen alleen voor de nl servers gaan ze niet doen dus dat zal het waarschijnlijk zijn.

Het woord Farm Assistent zegt het al. Het is een hulpmiddel om te farmen, niet om muren plat te gooien.

Voor het script zul je op het scriptforum moeten zijn. Ik ben anti scripts, dus ik heb die zeker niet in mijn bestand zitten.

Als dat script dan alleen hier op deze server mag, waar is die dan? Veel mensen kunnen dat scriptje niet vinden en jullie (mods) zeggen: 'zoek op het scriptforum.' Terwijl niemand dat daar vind in die chaos van niet werkende scripts...
 

DeletedUser17472

Guest
Scripts is niet de verantwoordelijkheid van het team @hondepon. Ik heb me er dus ook niet in verdiept. Je zult er echt op het scriptforum naar moeten vragen.
 
Reactiescore
323
Het woord Farm Assistent zegt het al. Het is een hulpmiddel om te farmen, niet om muren plat te gooien.

Voor het script zul je op het scriptforum moeten zijn. Ik ben anti scripts, dus ik heb die zeker niet in mijn bestand zitten.
Aan de andere kant, muren slopen is cruciaal om goed te kunnen farmen. Om goed te kunnen farmen moeten de muren dus plat. Dus zo gezien valt dat binnen de functies voor FA. En hoe moeilijk is het, één klein optietje erbij. Een kleine moeite, en voor veel spelers een groot plezier.
 
Reactiescore
477
Ik kon even geen toepasselijkere titel bedenken ^^

Dus het gaat om muren bij bb-dorpen. waarom worden ideeën zoals https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/rammen-in-farmassist.196045/ structureel afgewezen. Bij vragen zie je deze vraag namelijk ook vaak terugkomen.

Aangezien de meeste scripts verouderd zijn en van andere servers niet mogen, wat is het aangeraden alternatief dan?

Volgens mij heb ik een aantal jaar terug van duckje gehoord dat je bij rammen in FA, een hele clear in fa kan zetten. Dan kan FA dus ook gebruikt worden voor het snel clearen van de barbarendorpen van een speler die op delete is gegaan of voor het snel dodgen van een backtime. Het doel van FA is zoals famdecibel al zei, farmen. Met het inbouwen van ram in FA, geef je FA ook veel andere functies, nog veel meer dan de 2 die ik hierboven noemde, en dat is niet de bedoeling.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Het woord Farm Assistent zegt het al. Het is een hulpmiddel om te farmen, niet om muren plat te gooien..

Het slopen van muurtjes maakt farmen mogelijk of komt het ten goede, naamtechnisch gezien zou Farm-assistent juist perfect zijn. Verder snap ik wat De Sukke zegt, maar farm-assistent werkt louter op barbarendorpen, wie heeft er last van als jij je clears eruit gooit via farm-assistent op (delete-)barbaren? Als je zoiets wilt doen is onecommand nog sneller dan steeds dorpwisselen en sjabloon met ram indrukken.

Naar mijn idee is tw hier wat te behoudend in. Neem alleen het feit dat jullie het perfect timen van edels hebben ingebouwd (in PA) maar moeilijk doen over zo een kleine, nietsbetekenende wijzing van farm-assistent. Als het technisch gemakkelijk is, is het inbouwen van sjablonen met rammen best prettig.
 
Bovenaan