Farm Met De Scroll ( opera )

DeletedUser

Guest
# Wat Is Het ?

Normaal heeft elke muis tegenwoordig een scrollertje. Met dat scrollertje kun je ook klikken. Wel zo kun je eigenlijk evengoed farmen als het oude farmscript het is wel iets meer werk maar eens je het onder de knie hebt lukt het wel snel.

# Wat Doe Je Eerst ?

Wel simpel, je gaat naar je kaart en zoekt de dorpen die je wilt farmen, op die dorpen klik je met je scrollertje ( let wel dat die ingesteld staat op " open in nieuw tabblad " ) je ziet dus dat er een nieuw tabblad opent met dat ene dorp. Zo klik je op alle dorpen die je wilt farmen ( ik doe eerst in men 15x15 erna ga ik erbuiten )

Dit is wat je zou moeten krijgen :

1268929381.jpg


# En Wat Ten Tweede ?

Even simpel als #1 zelfs nog makkelijker.
Je kan kiezen uit de volgende opties.

» Kaart centreren
» Troepen het dorp uit sturen
» Grondstoffen sturen
» Dorp claimen
» Aan favorieten toevoegen


Je gaat met je muis staan op " Troepen het dorp uit sturen " zoals je met het timen op de " OK " knop gaat staan ( Let op : Je klikt niet )

1268929481.jpg


Vervolgens ga je op : Enter - 2 - Enter - 2 - Enter - 2 - ... : klikken tot je al je dorpen bent afgegaan.

# En Als Laatste ?

Je zorgt dat je deze tool in je snellijst staan hebt ( lees eens goed hoe hij werkt ) en vult het aantal troepen in waarmee je wilt farmen.

1268929651.jpg


Normaal gezien zijn nu overal je coördinaten ingevuld, en moet je hetzelfde doen : Enter - 2 - Enter - 2 - Enter - 2 - ... : maar dan met je muis
op die snellijstool dan krijg je erna dit scherm. Als je helemaal rond bent geweest ga je weer opnieuw op die tool klikken ( want hij werkt ook als een " OK " klikker).

1268929767.jpg


Zo dit was het dan, hiermee farm ik zeer snel en goed. Je kan meerdere van die tools in je snellijst zetten eentje voor de kleine dorpen met BV 20 LC en eentje voor de grote dorpen met BV 40 LC. Ik hoop dat jullie dit wel kunnen gebruiken + ik hoop ook dat niemand dit al ergens had gepost :)

Nog veel succes.
 

DeletedUser

Guest
Heej Pollenus!

Leuke en mooi verzorgde post en bedankt voor de tip. Ik zal het dit weekend op de speedwerelden eens in praktijk gaan brengen.

Met Vriendelijke Groeten,
Pim (Arthur Pendragon.)
 

DeletedUser

Guest
Deze gebruik ik al een tijdje, zelfs toen je nog mocht farmen met farmscript. Dat neemt niet weg dat het erg handig kan zijn voor diegene die hem nog niet kennen!
 

DeletedUser

Guest
Deze gebruik ik al een tijdje, zelfs toen je nog mocht farmen met farmscript. Dat neemt niet weg dat het erg handig kan zijn voor diegene die hem nog niet kennen!

Wist niet dat die bestond, en er zullen er vast nog zijn :) dus daarom iig handig :p
 

DeletedUser37136

Guest
Misschien dat ik er overheen lees hoor, maar als je meerdere dorpen hebt moet je dit 'trucje' om het zo maar even te noemen bij elk dorp dat je bezit doen?
 

DeletedUser

Guest
Misschien dat ik er overheen lees hoor, maar als je meerdere dorpen hebt moet je dit 'trucje' om het zo maar even te noemen bij elk dorp dat je bezit doen?

Jhaa altijd toch ?

Farmscript ook he is niet zoveel werk :p nu kun je zelf beter kiezen farmscript ging op Favorieten behalve dat van mij ik had daar ook een leuk truckje :(
 

DeletedUser

Guest
Heb het eens uitgetest en het is zeer goed gelukt. Bedankt voor de tip!
 

DeletedUser45049

Guest
Hij is evengoed inderdaad omdat je in principe precies hetzelfde doet. Alleen doe je hier nog een paar extra dingen waardoor je langer bezig bent.

Oke klopt, maar met bladwijzers moet je al alles goed ordenen, en als er een noob een dorp overneemt dat jij farmt moet je dat weer gaan zoeken en er uit halen nu kun je steeds kiezen welk je farmt en zeker nu in het begin van een wereld met groeiende barbarendorpen heb je na een tijdje altijd verschillende aantal troepen nodig =D
 

DeletedUser

Guest
Dit trucje met farmen heb ik ooit al eens uitgelegt maar nu weet iedereen het en kan iedereen het gebruiken, ik hoop dat dat ook gaat gebeuren dan krijg je een hoger niveau :)
 
Reactiescore
38
ik wou dat ik dit eerder gezien had... :(
ik heb nu al mijn farmwerk gedaan in nog geen 10 minuten (inclusief pm's beantwoorden)
vroeger deed ik daar meer dan een half uur over :D

echt bedankt hiervoor :)
nu krijg ik tenminste weer wat 'plezier' in het farmen.
vroeger was het gewoon een half uur lekker saai op dorpen klikken, troepen sturen, 33 lc selecteren, aanvallen, ok, kaart, dorp klikken, troepen sturen, 33 lc selecteren, aanvallen, ok,...
zo een half uur lang :S

nu gaat het zo veel sneller en heb ik meer tijd voor andere dingetjes :)

nogmaals bedankt :)
 

DeletedUser

Guest
Als je je laatste rondje gaat doen, het op "OK" klikken, kun je op de tool klikken en vervolgens, als het klaar is, op Ctrl+W, dat sluit het tabblad :)
 

DeletedUser

Guest
snap het niet echt, zal het wel gewoon uittesten, dan zie ik vanzelf hoe het werkt.
 

DeletedUser

Guest
Je kunt ook de Control(Ctrl) en Shift (⇧Shift) tegelijk inhouden en dan gewoon de linkermuisknop gebruiken. Hiermee open je ook de link als tabblad op de achtergrond.

Aan het einde, als je al je tabbladen hebt verwerkt, kun je rechts klikken op een van de tabbladen en dan kiezen voor "Alles sluiten", of "Alles sluiten behalve actieve" (dat laatste sluit alles behalve het tabblad dat open staat). Als je bepaalde tabbladen niet gesloten wilt laten worden kan je deze vastzetten door wederom met rechts op het betreffende tabblad te klikken en te kiezen voor "Tab vastzetten".

Ikzelf beschouw dit als een van de snelste en prettigste manieren van farmen, zeker in het begin van een wereld :)
 

DeletedUser

Guest
wat word er bedoelt met '' enter 2 enter 1 enter 3'' ofzoiets?
( pm svp )
 
Bovenaan