FAQ van w12.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Is er een minimale vakantievervangings tijd.

Of kan je hem ook voor bijvoorbeeld 15 minuutjes afgeven?
 

DeletedUser27137

Guest
er is geen minimum, je kan hem dus gewoon voor bijvoorbeeld 2 minuten afgeven.
 

DeletedUser

Guest
Jup je kan wel maar iets van 150 dagen je vv weggeven dus wees voorzichtig met veel avondtjes weggaan :D

Nee:confused: , je kan na 60 dagen niet meer aanvallen op een vv, volgendsmij zit er daarnaast geen limiet op. (nja, heb nog nooit 150 dagen een vv gehad)
 

DeletedUser10982

Guest
Woh nice gemaaakt ^^ ook al wist ik alles al :p niet iedereen hè :p
 

DeletedUser

Guest
Bouwtijden

ik weet dat het bestaat maar vind het niet meer terug.
Er bestaat ergens een schema met alle bouwtijden op volgens het leven van je hq, weet iemand waar ik dit kan terugvinden???
 

DeletedUser

Guest
Geloof:

-Bij een aanval bepaald het dorp van oorsprong je geloof. Dus als het aanvalsdorp gelovig is zijn jouw aanvals troepen gelovig.
-Bij verdediging bepaald het dorp waarin verdedingd wordt het geloof. Dus Ondersteuning is gelovig als dorp gelovig is.
-Barbarendorpen zijn niet gelovig.
 

DeletedUser23586

Guest
Vraag:

Ik wil mijn dorpen op 10.019 een goed aantal punten. Maar met kerk is dat 10.029, weet iemand wat ik moet doen om 10.019 te krijgen?
 

DeletedUser

Guest
Standbeeld niet bouwen :rolleyes:

Standbeeld niet bouwen.. = -24 punten dacht ik toch voor een standbeeld.
Dus ik zou gewoon een beetje foefelen met je schuilplaats en je werkplaats, en je krijgt er wel 10 puntjes vanaf ;)
 

DeletedUser

Guest
Je kunt ook express laten zien waar je kerk zit en gewoon zorgen dat je daar altijd lekker veel preventieve os hebt staat dan heeft die kerk zijn nut.
 

DeletedUser

Guest
  • Wat is: "Minimumregel"?
Dan heb je een limiet op het aantal troepen die je mag versturen. Dit houdt in dit geval in, dat je minimaal een x-aantal troepen mag verzenden naar een andere bewoond dorp. MAW: Je moet minimaal het aantal troepen versturen dan gelijk staat aan 2% van je dorpspunten.

Telt dit ook voor verkenners?
 

DeletedUser

Guest
op w2 had een stamgenoot een grafiekje waarin stond hoeveel oda punten je kreeg als je speer/zwaard enz vermoorde.

heeft iemand die ook voor w12
 
Reactiescore
25
op w2 had een stamgenoot een grafiekje waarin stond hoeveel oda punten je kreeg als je speer/zwaard enz vermoorde.

heeft iemand die ook voor w12

Voor w6 t/m w13 geld het grafiekje hieronder
2008-20-12_score_new.jpg


Voor w1 t/m w5 bestaat er geen een. Daar is het aantal punten dat je erbij krijgt gelijk aan het aantal eenheden dat een eenheid inneemt in de boederij (dus voor een zc krijg je er 6 punten bij, voor een zwaard 1)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan