Fame maakt zichzelf infame

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Doe het zoals zomertje09 het zou hebben opgelost: stuur secret speech een invite
 

DeletedUser11309

Guest
Want een Topspeler is meteen een groot gevaar, juist?:rolleyes:
Oh, en ik denk dat het woord Topspeler een alarmiserend effect moest hebben, Hij bedoelde het vast niet zo, Geen zorgen.

Ik denk wel dat iemand met als eerste rover lvl 2 en ook 1e plaats in de farmgame een concurrent genoemd mag worden?
 

DeletedUser31224

Guest

Ook voor jou:

Want een Topspeler is meteen een groot gevaar, juist?:rolleyes:
Oh, en ik denk dat het woord Topspeler een alarmiserend effect moest hebben, Hij bedoelde het vast niet zo, Geen zorgen.


Ik denk wel dat iemand met als eerste rover lvl 2 en ook 1e plaats in de farmgame een concurrent genoemd mag worden?
Dat Mag, Zeg ik van niet. Maar Concurrent =/= Topspeler.
 

DeletedUser55647

Guest
Ik denk wel dat iemand met als eerste rover lvl 2 en ook 1e plaats in de farmgame een concurrent genoemd mag worden?

Ja, dat zegt echt énorm veel. Vooral als de wereld nog minder dan 5 dagen oud is en het nu nog allemaal aankomt op de meeste barbs in je buurt.
 

DeletedUser

Guest
Nou, gefeliciteerd, maar volgens mij is hij nog helemaal niet uitgeschakeld hoor. Ik denk dat hij nog voor de gemiddelde speler hier op wereld 22 zit kwa troepen/stal, lc. ;)



Misschien eens uitproberen, zouden je posts behoorlijk minder dom overkomen. ;)

Ja, en een dag geleden was hij bij de top, en nu gemiddeld?..
Het is maar wat je dom noemt.
 

DeletedUser56042

Guest
Ook voor jou:

Want een Topspeler is meteen een groot gevaar, juist?:rolleyes:
Oh, en ik denk dat het woord Topspeler een alarmiserend effect moest hebben, Hij bedoelde het vast niet zo, Geen zorgen.



Dat Mag, Zeg ik van niet. Maar Concurrent =/= Topspeler.

Topspeler in een andere stam = Concurrent aan hun PM te zien
 

DeletedUser

Guest
Hiervoor hoef je geen topic te openen, kan je in de praathoek of bij grappige igm's plaatsen. :)

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan