1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Falco1981 zoekt verlaten account

Discussie in '(co-)spelers, stamleden of pre-mades' gestart door falco1981, 11. jun 2019.

Deel Deze Pagina

1. falco1981

falco1981

Lid geworden:
    3. feb 2009
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo allemaal,
    Ik ben Falco (38 jaar) en kom uit Eindhoven. Ik ben in het verleden begonnen met dit spel op w6 waar ik ongeveer 1 mil punten had en later ging fuseren met een stamlid.
    Nu wil ik graag de draad weer op gaan pakken en ik ben dus eigenlijk opzoek naar een verlaten account waar niemand meer op speelt. Er mag wat werk zijn aan het account zoals: Dorpen opnieuw indelen in groepen, troepen maken, enz.
    Verder ben ik een speler die zelf altijd met een premium account speelt dus dat is voor mij verder geen probleem.

Ik ben verder een speler die veel online kan zijn. in de ochtend al vroeg, overdag op mijn werk (ben eigen baas) en in de avond of nacht.

Hebben jullie een mooi accountje in de stam waar jullie een speler voor zoeken? Stuur me dan even een prive berichtje.
    Ps: Ik gebruik enkel whatsapp en heb dus geen skype!

Bedankt alvast en ik hoop graag wat van jullie te horen.

Groet, Falco

2. melish

melish

Lid geworden:
    28. apr 2012
    Leuk Bevonden:
    30
    Succes met je zoektocht! Al is een volledig leeg account niet snel iets wat spelers zullen afstaan of zelfs hebben. Enkel werken via WhatsApp is ook een nadeel in mijn ogen... Maar nogmaals succes!

3. Big Bang.

Big Bang.

Lid geworden:
    11. mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    646
    Als ik een tip mag geven, zonder Skype of Discord werken is tegenwoordig in bijna alle grote stammen een no-go en een van de twee installeren is echt heel makkelijk.

melish vindt dit leuk.
  4. falco1981

falco1981

Lid geworden:
    3. feb 2009
    Leuk Bevonden:
    1
    ik dacht misschien heeft er iemand een verlaten account op Casual 6 of 7. Ook op zo'n wereld ben ik bereid om te spelen.
    Maargoed we gaan het zien en anders starten we over een tijdje als er een nieuwe wereld gaat starten.
    En Melish en Big Bang. bedankt voor jullie feedback, ik heb skype nu aangemaakt.

5. Je-maintiendrai

Je-maintiendrai

Lid geworden:
    24. mrt 2018
    Leuk Bevonden:
    428
    Screenshot_20190613-173807_Samsung Internet.jpg
    Wat is een acocunt? :rolleyes::p

Succes met zoeken!

6. Kanpeki

Kanpeki

Lid geworden:
    25. sep 2018
    Leuk Bevonden:
    48
    Er zijn genoeg stammen die volledig draaien op whatsapp tegenwoordig hoor.
    Alleen de wat oudere generatie spelers zitten nog krampachtig op skype en of discord.

7. Rise Against

Rise Against

Lid geworden:
    24. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    883
    Bah. Skype... Bah Whatsapp. Gewoon discord doen, genoeg mogelijkheden om shit in te stellen zoals het hoort

8. Big Bang.

Big Bang.

Lid geworden:
    11. mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    646
    In een stam zijn er altijd mensen die geen zin hebben om op je mobiel ondergespamd te worden op whatsapp, bijna alles werkt op skype of discord als je goed wil functioneren

9. maretan

maretan

Lid geworden:
    9. mrt 2016
    Leuk Bevonden:
    639
    Plus het feit dat je op skype/discord he redelijk anoniem kan zijn, alter ego gebruiken als dat je voorkeur heeft, maar op whapp je gelijk je telefoonnummer moet geven

10. potje

potje

Lid geworden:
    17. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    357
    Whatsapp is bae. Om 10 uur door je co llega wakker worden gebeld worden omdat hij niet kan cancelsnipen.