Fake trein timen

DeletedUser77858

Guest
Hallo

Ik heb net een aantal keren geprobeerd om een fake trein te timen met het programma van http://www.twscripts.nl/ "Timen voor Chrome"

Als ik dan 4 tabbladen open en een trein wil faken met 100ms tijd tussen elke aanval dan lukt dit mij nooit.

Ik krijg altijd verschillende tijden, hier een voorbeeld:

vandaag om 18:39:16:123 uur
vandaag om 18:39:16:235 uur
vandaag om 18:39:16:398 uur
vandaag om 18:39:16:735 uur

Dit is Makkelijk te onderscheiden van een echte trein lijkt mij, dus ik heb hier niet veel aan.

Ook heb ik vaak dat er maar 3 ipv 4 aanvallen verstuurd worden, terwijl er wel 4 tabbladen open zijn.

Weet iemand hoe dit komt, of via welke manier ik dit beter kan doen?
 

DeletedUser76356

Guest
Als je je time gap op 100 hebt staan zou hij normaal moeten werken lijkt me.
In dat script moet je je eerste aanval altijd open hebben staan, en time gap op 100ms. Als hij dan niet werkt weet ik het ook niet..
 

DeletedUser77858

Guest
Ik heb hem op 100ms staan, en op de eerste tab, dus vandaar snap ik niet waar het fout kan gaan.

Zou het misschien ook aan de internetverbinding kunnen liggen, dat die niet helemaal geschikt is om aanvallen van 100ms te versturen achter elkaar?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Het klopt inderdaad dat het script niet optimaal werkt bij een beperkte internetverbinding. Als een huisgenoot intensief aan het downloaden/streamen is ondervind ik dezelfde gebreken. Wat mogelijk helpt is de gab lager zetten (lager dan het minimum, bijv. op 30), tw zorgt er zelf voor dat de minimale gab word toegepast.
 

DeletedUser77014

Guest
Wanneer je 4 tabs opent zorg gewoon dat hij op 100 ms staat voor je hem weg stuurt. Wanneer je er 4 opent en hem dan 1 voor 1 invult en je dus van tab 1 naar 2, naar 3 en naar 4 gaat, zorg dat je hem stuurt wanneer je minimaal 3x deze rond hebt gedaan. Oftewel: open tab 1, 2, 3 & 4. Vul tab 1, 2, 3 & 4 in. Ga weer naar 1, open 2, 3 & 4. Ga weer naar 1 en open 2, 3 & 4 etc.
 
Bovenaan