Fair play.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
0
Cloverthekid wordt groot doormiddel van een tweede account. Loontjethekid viel dorpen aan en Cloverthekid stuurde enkel edels plus enkele troepen. Ik hoop ten zeerste dat dit wordt gecheckt door de TW verantwoordelijken. Als enigsinds fair play. Groetjes Nick.
 
Reactiescore
2.433
Schandalig!!! Moraalbrekers zijn illegaal!!!
 
Reactiescore
519
Ik zal de zware taak op mij nemen om deze speler bij te brengen :)

@Concretefarmer dit is perfect normaal, tenzij beide accounts door 1 speler beheerd worden,
Maar aangezien ze op hetzelfde target lopen is daar geen sprake van :)
De dag van vandaag heeft bijna elke speler een moraalbreker (loontjethekid ), die dus targets cleart zodat de moraalheer ( cloverthekid ) de dorpen met minimum troepen kan overnemen.
Dit is compleet legaal en gebruikelijk
 
Reactiescore
534
Cloverthekid wordt groot doormiddel van een tweede account. Loontjethekid viel dorpen aan en Cloverthekid stuurde enkel edels plus enkele troepen. Ik hoop ten zeerste dat dit wordt gecheckt door de TW verantwoordelijken. Als enigsinds fair play. Groetjes Nick.

Erg vervelend natuurlijk, alleen is dit niet de plek om het te melden/op te lossen. Hier gaat dus een slotje op.

Als je iemand verdenkt van vals spelen kun je dit het beste even melden via een support ticket. Dan kunnen de spel-moderators dit nakijken en eventueel gepaste maatregelen treffen.

Als je er niet helemaal uitkomt of vragen hebt kun je mij altijd een privé berichtje sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan