- Reactiescore
- 973
Titel te lang blijkbaar. (En auto scout bij a en b knoppen)
_________________________
Yuh,
gezien ik zo een actieve farmer ben die graag met alle mogelijke troepen en eenheden farm, kwam ik tegen een ergernis aanlopen. Namelijk dat ik telkens de sjablonen moet aanpassen aan de hand van het dorp/groep. na de sjablonen aangepast te hebben reset de pagina zich ook weer, FA pack moet ook weer laden en hoop ergernis om vervolgens 20 keer op a/b te drukken. Dan ga je naar het volgende dorp en het proces herhaalt zich.
Nu heb ik 2 geniale ideeën die dit oplossen.
1:
De sjablonen per groep instellen. Dus als je je def groep aanklikt, krijg je bijvoorbeeld bij a 200 speer, 200 zwaard en bij b 50 zware caf. Bij offence dan bij A 150 bijl en bij B 25 lc. Het is ook in te stellen bij "alle" voor het geval je niet met groepen werkt.
2:
Bij de C knop stuurt de Am automatische 4 verkenners (of 1 verkenner, ligt aan de wereld) mee, en als die verkenners op zijn maakt dat niet uit. De C knop stuurt dan gewoon zonder verkenners. Mijn idee is dan een zelfde soort systeem te maken voor de A en B knop (uiteraard aan en uitzetbaar). Zo hoef je niet halverwege je sjabloon aan te passen omdat je scouts op zijn, om vervolgens weer 10 min verder te zijn voor je verder kan farmen.
Deze 2 ideeën zou ik dus graag zien, en iedereen die het oneens is gebruikt een farmbot.
Mvg,
Een Farm-liefhebber.
_________________________
Yuh,
gezien ik zo een actieve farmer ben die graag met alle mogelijke troepen en eenheden farm, kwam ik tegen een ergernis aanlopen. Namelijk dat ik telkens de sjablonen moet aanpassen aan de hand van het dorp/groep. na de sjablonen aangepast te hebben reset de pagina zich ook weer, FA pack moet ook weer laden en hoop ergernis om vervolgens 20 keer op a/b te drukken. Dan ga je naar het volgende dorp en het proces herhaalt zich.
Nu heb ik 2 geniale ideeën die dit oplossen.
1:
De sjablonen per groep instellen. Dus als je je def groep aanklikt, krijg je bijvoorbeeld bij a 200 speer, 200 zwaard en bij b 50 zware caf. Bij offence dan bij A 150 bijl en bij B 25 lc. Het is ook in te stellen bij "alle" voor het geval je niet met groepen werkt.
2:
Bij de C knop stuurt de Am automatische 4 verkenners (of 1 verkenner, ligt aan de wereld) mee, en als die verkenners op zijn maakt dat niet uit. De C knop stuurt dan gewoon zonder verkenners. Mijn idee is dan een zelfde soort systeem te maken voor de A en B knop (uiteraard aan en uitzetbaar). Zo hoef je niet halverwege je sjabloon aan te passen omdat je scouts op zijn, om vervolgens weer 10 min verder te zijn voor je verder kan farmen.
Deze 2 ideeën zou ik dus graag zien, en iedereen die het oneens is gebruikt een farmbot.
Mvg,
Een Farm-liefhebber.
Laatst bewerkt: