[Ingevoerd] FA Mappen instellen

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 44 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 6 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50
Reactiescore
1.037
Hey allemaal,

Ik las net het Tools & Projecten forum en daar kwam in de FA-pack discussie naar voren dat het irritant is dat de FA scoutberichten pakt van volle dorpen. Je zou denken mooi, maar ik bedoel helaas volle dorpen qua troepen. Nu lijkt het me erg moeilijk om hiervoor een fix te maken dmv een script en ik heb denk ik gelezen dat dit ook niet legaal kan.
Ik heb denk ik de oplossing hiervoor bedacht.

Op het moment is het zo dat de FA berichten uit alle groepen gebruikt voor de bepaling van farmdorpen in de FA. De situatie die ik graag zie is als volgt (Zonder plaatje, sorry)
De situatie die ik graag zie is dat je zelf kan kiezen in de FA welke map er gebruikt word voor de FA, zo heb ik bijvoorbeeld een map met "farms" en zou ik die graag willen gebruiken, als ik een bb gecleard heb kan ik daar dat bericht in zetten, wanneer ik een bb nog niet gecleard heb zet ik hem in "nog te doen" of laat ik hem bij nieuwe berichten staan

Ik hoop dat het idee voldoende duidelijk is
 
Reactiescore
558
ik zou veel liever in plaats daarvan zien dat de fa rapporten gelijk in een daarvoor bestemde map komen
 
Reactiescore
1.037
Lieft een combinatie van beiden maar voor naar een specifieke map is al een script dacht ik:)
 
Bovenaan