Farmen Fa-filter

  • Topicstarter Deleted User - 487938569
  • Startdatum
Reactiescore
1.228
@Duckje is er een reden dat eigen comments niet kunnen bewerkt worden op script posts?
 
Reactiescore
1.228
Mogelijk om de openingspost on aanpasbaar te maken voor een niet mod.
my guess at least :tongue:
Gewoon irritant dat als ik een foutje type in men posts na de beginpost ik die niet kan aanpassen. :p
 
Reactiescore
1.019
Iemand die weet of dit farm script nog weer terug komt in een snellijst versie?
Begin me namelijk nu al er aan te irriteren dat ik men farms met het klikken van de muis eruit moet sturen.
ja je moet die code in het eerste berichtje kopieren, en in je snellijst zetten, dan automatisch laten uitvoeren door je tw extensie en dan heb je dat script gewoon weer :p
 
Reactiescore
399
ja je moet die code in het eerste berichtje kopieren, en in je snellijst zetten, dan automatisch laten uitvoeren door je tw extensie en dan heb je dat script gewoon weer :p

Heb het over dat script in de screen van Costa rica het bericht wat ik had gequote
 
Reactiescore
41
Iemand die weet of dit farm script nog weer terug komt in een snellijst versie?
Begin me namelijk nu al er aan te irriteren dat ik men farms met het klikken van de muis eruit moet sturen.
Ik speel al een tijdje niet meer, maar als iemand een lijstje met functionaliteiten heeft die erin moeten (en een test account) dan kan ik dat wel ff maken.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik speel al een tijdje niet meer, maar als iemand een lijstje met functionaliteiten heeft die erin moeten (en een test account) dan kan ik dat wel ff maken.
De originele versie (userscript) kan eventueel gewoon omgezet worden hoor, maar die is gewoon nog door niemand ingezonden... Ik heb de laatste versie zelf niet liggen vgm.
 
Bovenaan