Farmen Fa-filter

  • Topicstarter Deleted User - 487938569
  • Startdatum

Deleted User - 487938569

Guest
Auteur
Tuam
Beschrijving
Farms die al aanvallen krijgen wegfilteren.
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Farm Assistent
Automatisch uitvoeren
neen
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Fa-filter_206073.js');
Je gaat naar FA en ziet afwisselend al vele aanvallen lopen op dorpen, door één klik op de knop zullen alle dorpen die reeds worden aangevallen uit de lijst worden gefilterd. Dit werkt per pagina. Op deze manier kan je sneller de lijst aflopen zonder te moeten kijken welke dorpen al worden aangevallen.
 
Reactiescore
1.226
Zit deze optie niet gewoon in de Farm assistent zelf?
of filtert hij alleen dorpen weg die al aangevallen worden door het dorp waar je op dat moment bent ofzo?

Je kunt bij het script aangeven dat je bijvoorbeeld max 5 aanvallen per dorp wilt hebben lopen, hier filtert het script dan op.
 
Reactiescore
1.226
Kan mijn bericht niet bewerken maar zelfde geldt overigens voor een muur level, je kunt aangeven dat je alleen dorpen wilt met muur <3, maar ook bijvoorbeeld alleen dorpen met muur >1, net wat je op dat moment belangrijk vindt.
 
Reactiescore
1.226
Geen idee hoe dat bij de snellijst versie zit, bij het userscript staat het onderin je browser en dan kom je hier uit:

1619770217176.png
 
Reactiescore
1.226
Overigens zie ik nu dat FA-Filter niet het aantal aanvallen per dorp doet, dat zal dan wel weer een ander script zijn dat het verzorgt.
 
Reactiescore
864
Dat is een totaal ander script dan deze...

Haha ja dat dacht ik ook. Volgens mij voegt dit script vrij weinig toe (heb ik het gevoel). Of mis ik totaal de functionaliteit t.o.v. de mogelijkheden welke Tribalwars momenteel al biedt?
 
Reactiescore
1.136
Ja I guess dat het enige verschil is dat dit per pagina is.
Dus als je enkel de eerste 100 dorpen uit de fa wilt doen met dat dorp kun je alles waar al een aanval op loopt weg filteren.
terwijl bij de optie van de fa hij dan de lijst weer aanvult met dorpen van de 2e pagina.
maar goed als je zelf beetje de afstand in de gaten houdt voegt het niet heel veel toe idd.
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.228
Daarbij vergelijk ik TW spelen toch niet met scripten? Ik vind het mooi dat een gestopte speler tijd stopt in scripts voor een spel dat hij niet meer speelt. Ik weet dat het niet hetzelfde is, noch wil ik de indruk wekken alsof het hetzelfde is.
Oki dan had ik je verkeerd begrepen I guess. Ik haal plezier uit scripts maken etc, niet uit tw spelen.
 
Bovenaan