[Afgekeurd] FA de Farm-assistent niet updaten als er geen verkenners mee werden gestuurd

DeletedUser76416

Guest
Hallo,

Ik zou graag voor willen stellen om het mogelijk te maken om weer terug te gaan naar het vorige aantal grondstoffen van een farmdorp. Als je nu troepen op een farm afstuurd zonder verkenners dan update de farm assistent met een ? bij de berekende grondstoffen van het laatste bericht, en dit geld ook voor de muur. Wat ik voorstel zou het maken dat je met een knop terugkan naar de Gs en de muur van het vorige bericht.

De reden voor dit voorstel is dat tijdens kerst en oud en nieuw mijn aanvallen (Met verkenners) geen informaties doorgaven, maar wel de Farm-assistent resetten, zodat ik niet kan inschatten hoeveel Gs er ligt aan het einde van kerst. Als het eerste voorstel niet te maken is of teveel tijd kost, dan stel ik voor om de aanvallen die worden omgezet in bezoeken tijdens kerst niet de FA te laten updaten.

Mvg,
Nightclimber
 
Reactiescore
126
Afgekeurd, het is net de bedoeling dat het recentste rapportje het oude overschrijd. Als je de extra informatie wil moet je verkenners meesturen.
 
Bovenaan