fa aanvallen filter

Reactiescore
4
Het lijkt mij wel handig om bij overzicht -> bevelen -> aanval de aanvallen van FA er uit te filteren. Nu moet je door een flinke lijst scrollen (als je een beetje lekker aan het farmen bent) ) om een "normale" aanval te vinden.
 
Upvote 0
Reactiescore
453
als je Premium Acc hebt dan zitten FA aanvallen in een aparte map
tenzij je je groepsfilter op ALLE hebt staan
(dus ik begrijp je probleem niet... ik farm zowel met FA als handmatig en alles zit godzijdank netjes apart tenzij ik zonder PA speel dan begrijp ik wat je bedoelt)

hij bedoelt in het aanvallen overzicht, dus de aanvallen die nog onderweg zijn

1693916783745.png
Dat er dus ook een filter komt op 'Aanvallen verstuurd vanuit de farm assistent'
zodat als je 100 dorpen hebt, en er zijn 30 dorpen aan het farmen en 30 off dorpen met volle clear onderweg naar de tegenpartij
dat je niet tussen de 1000 aanvallen die je vanuit de farm assistent hebt verstuurd hoeft te zoeken naar de volle clears die onderweg zijn
 
Reactiescore
0
dank voor de screenshot... ik denk ik dat mijn dislexiese harses beRiCHten lazen ipv beVeLen XD
ik begrijp het probleem en jouw oplossing dus ik heb er geen mening over of dit persé gewijzigd moet worden. ik heb zelf nog nooit gemicrofarmed zoals de script abusers tegenwoordig doen dus heb ik dit probleem nog niet echt gehad
 
Reactiescore
453
dank voor de screenshot... ik denk ik dat mijn dislexiese harses beRiCHten lazen ipv beVeLen XD
ik begrijp het probleem en jouw oplossing dus ik heb er geen mening over of dit persé gewijzigd moet worden. ik heb zelf nog nooit gemicrofarmed zoals de script abusers tegenwoordig doen dus heb ik dit probleem nog niet echt gehad

Geen problemen mee > akkoord geven en toejuichen
tegenwoordig is de community zo klein dat iedereen die 'neutraal'/het niet uit maakt vote eigenlijk tegen vote want er zijn niet genoeg ja voters...
 
Bovenaan