F. en hun falende gedachten

  • Topicstarter RespectForThePresident
  • Startdatum

DeletedUser75195

Guest
Nee inderdaad Ronald. Ik quote even onze erg boze Aniron:

"Ik praat enkel met die minion van jullie die op sudden zit en die ik persoonlijk eraf ga spelen." (komt niet van ship btw)
"Ik heb mijn leden opgedragen om jullie op elke manier te kloten die ze maar kunnen verzinnen."

Dan is het waarschijnlijk dus een solo actie van Aniron, waar hij grandioos mee faalt? En dat voor een leider van jou o zo grote stam ;).

Er is volgens mij maar 1 dag edels gestuurd onze prioriteiten liggen idd niet bij het eerste het beste noob account

Wat erg dat ik mezelf al moet quoten om dan weer je argument te gaan weerleggen. Aniron zegt hier duidelijk dat hij persoonlijk de sudden speler eraf zal spelen. Kan ik gerust zeggen dat dat een grote prioriteit is voor hem. Daarbij komend dat er zeker 10 man sudden aanvalt, dan ben ik zeker dat SuddenExecution. een grote prioriteit is voor Faith.
 

DeletedUser71121

Guest
Wat erg dat ik mezelf al moet quoten om dan weer je argument te gaan weerleggen. Aniron zegt hier duidelijk dat hij persoonlijk de sudden speler eraf zal spelen. Kan ik gerust zeggen dat dat een grote prioriteit is voor hem. Daarbij komend dat er zeker 10 man sudden aanvalt, dan ben ik zeker dat SuddenExecution. een grote prioriteit is voor Faith.
Ewoutje jij kan niet posten dus dat dit voor jou iets weerleggen is kan ik ergens nog wel begrijpen. Maar je gaat me toch echt even moeten uitleggen hoe het target van 1 speler ineens een groot target van een hele stam is geworden in jouw oogjes :D

Toeval dat je nu met heel de leiding er aanvallen op stuurt zeker :rolleyes:
We zijn al van 10 man naar heel de leiding gegaan :eek: Het is niet omdat er nu 1 speler meer aanvalt dat hij ineens een groot target is.
 

DeletedUser

Guest
Aha, weer Skykiller die zich weer zoveel keer klem praat, wat ben jij toch een lachertje op deze wereld. En lees mijn quotes eens terug aub, ik heb nog een aantal punten die ik graag van jou terug wil zien.

Voordat je ze eens gaat vergeten, zal ik de volgende punten maar eens opnoemen:

- Wat is mijn 2e AF account?
- Waar ken jij mij van, want kennelijk moet jij mij goed kennen. En gezien ik jou geen eens ken, nah ja als een belachelijke kleine jongen. Jij gaat mij ook niet zeggen, dat jij ouder dan 14/15 bent? Als dat wel het geval is, dan mag jij ook wel echt eens laten nakijken, wat jou precies mankeert.

- Wie is jullie prioriteit dan? Gezien jullie geen winst kunnen halen op Ship dat is well jammer :(

Maar ja, ik ga vanavond nog wel een uitgebreide samenvatting maken. Ik kan zo weer uit de afgelopen 12 uur een verhaal maken.
 

DeletedUser65921

Guest
Ewoutje jij kan niet posten dus dat dit voor jou iets weerleggen is kan ik ergens nog wel begrijpen. Maar je gaat me toch echt even moeten uitleggen hoe het target van 1 speler ineens een groot target van een hele stam is geworden in jouw oogjes :D


We zijn al van 10 man naar heel de leiding gegaan :eek: Het is niet omdat er nu 1 speler meer aanvalt dat hij ineens een groot target is.

Vorige week --> 10 man

Nu weer --> leiding

Wel bijblijven he.
 

DeletedUser65921

Guest
Ja want ik heb de rapportjes op sudden staan van die 5 min dat ik vv had :eek:
 

DeletedUser75195

Guest
Ewoutje jij kan niet posten dus dat dit voor jou iets weerleggen is kan ik ergens nog wel begrijpen. Maar je gaat me toch echt even moeten uitleggen hoe het target van 1 speler ineens een groot target van een hele stam is geworden in jouw oogjes :D

Ik heb geen beperkingen hoor? Ik kan nog steeds gewoon posten :). En hé Ronald lees misschien eens andere hun argumenten en combineer die dan. Zo kom je wel degelijk tot het resultaat dat F focus wil leggen op sudden. :rolleyes:
 

DeletedUser71121

Guest
Ja want ik heb de rapportjes op sudden staan van die 5 min dat ik vv had :eek:
Laurens kan weer niks bewijzen :rolleyes: Wat een verassing :eek:

Ik heb geen beperkingen hoor? Ik kan nog steeds gewoon posten :). En hé Ronald lees misschien eens andere hun argumenten en combineer die dan. Zo kom je wel degelijk tot het resultaat dat F focus wil leggen op sudden. :rolleyes:

Je zei duidelijk dat jouw quote mijn post weerlegde al van mening veranderd :rolleyes: Onzin kan je goed posten ja :D
 

DeletedUser65921

Guest
Ik zei al eerder dat ik 5 min vv heb gehad en snel even een 10tal aanvallers zag.
Dat jij dan onrealistische verwachtingen hebt is niet mijn probleem.

Anders mag jij voor mij even gaan bewijzen dat wij de grote slechterikken hebben en met P. heulden en SHIP van vooraf gepland hebben om Wolf te destabiliseren.
Aangezien jullie dat toch allemaal geloven.
 

DeletedUser70435

Guest
Aha, weer Skykiller die zich weer zoveel keer klem praat, wat ben jij toch een lachertje op deze wereld. En lees mijn quotes eens terug aub, ik heb nog een aantal punten die ik graag van jou terug wil zien.

Voordat je ze eens gaat vergeten, zal ik de volgende punten maar eens opnoemen:

- Wat is mijn 2e AF account?
- Waar ken jij mij van, want kennelijk moet jij mij goed kennen. En gezien ik jou geen eens ken, nah ja als een belachelijke kleine jongen. Jij gaat mij ook niet zeggen, dat jij ouder dan 14/15 bent? Als dat wel het geval is, dan mag jij ook wel echt eens laten nakijken, wat jou precies mankeert.

- Wie is jullie prioriteit dan? Gezien jullie geen winst kunnen halen op Ship dat is well jammer :(

Maar ja, ik ga vanavond nog wel een uitgebreide samenvatting maken. Ik kan zo weer uit de afgelopen 12 uur een verhaal maken.

Je vergeet ergens op te reageren Ronald!
 

DeletedUser65921

Guest
Mijn reactie hierboven wacht ik ook op de bewijzen.
 

DeletedUser71121

Guest
Mijn reactie hierboven wacht ik ook op de bewijzen.

Je kan niet even twee zinnen gaan verzinnen en dan denken dat ik dat ga bewijzen voor je :confused: Laat maar eens zien dat wij denken dat dat gaat gebeuren :rolleyes:

P.S. Ik weet dat je niks gaat bewijzen dus begin maar weer over iets anders
 

DeletedUser65921

Guest
Goh geen idee dat stond in dat bericht dat jullie gebruikten om jullie leden te hersenspoelen tegen ons.
Dat was waarvan je ons beschuldigde als uitvlucht om zelf bij P te gaan kruipen.

Het kan niet zo moeilijk zijn om die zware beschuldigingen ook aan te tonen lijkt me.
Toch veel makkelijker dan rapportjes van verschillende aanvallen te geven op een acc waar je niet eens op kan.

Ik voel dus ook niet meer de behoefte op posts van jou te reageren tot je deze bewijzen levert.
Lijkt me niet meer dan logisch tegen iemand die elk bewijs dat tegen hem gegeven wordt ongeldig verklaart en beweert altijd alles zelf te bewijzen.
 

DeletedUser71121

Guest
Goh geen idee dat stond in dat bericht dat jullie gebruikten om jullie leden te hersenspoelen tegen ons.
Dat was waarvan je ons beschuldigde als uitvlucht om zelf bij P te gaan kruipen.

Het kan niet zo moeilijk zijn om die zware beschuldigingen ook aan te tonen lijkt me.
Toch veel makkelijker dan rapportjes van verschillende aanvallen te geven op een acc waar je niet eens op kan.

Ik voel dus ook niet meer de behoefte op posts van jou te reageren tot je deze bewijzen levert.
Lijkt me niet meer dan logisch tegen iemand die elk bewijs dat tegen hem gegeven wordt ongeldig verklaart en beweert altijd alles zelf te bewijzen.

Ik zou niet eens weten waar jij het over hebt :p Maar als dat betekend dat er hier minder inhoudsloze posts zonder bewijs komen vind ik het goed hoor mss willen ewout en st-jimmy zich nog even aansluiten :D
 

DeletedUser75195

Guest
Ik zou niet eens weten waar jij het over hebt :p Maar als dat betekend dat er hier minder inhoudsloze posts zonder bewijs komen vind ik het goed hoor mss willen ewout en st-jimmy zich nog even aansluiten :D

Alright Ronald, quote me even waar ik geen bewijzen geef. Ik zal ze je leveren.
 

DeletedUser

Guest
Skykiller, als ik jou wat vraag kun je dan antwoordt geven?
En ook de andere mensen beantwoorden, die nog om antwoordt wachten:)
 
Bovenaan