Extreem pp abuse

DeletedUser80418

Guest
Speel momenteel op .net aangezien daar een nieuwe wereld is gestart, er zijn nu al spelers met 1-3k punten door extreem pp abuse tegenover 300-500 van normale spelers. Wat is realistisch de optie waardoor je een kans hebt tegen zulke spelers zo vroeg in het spel? (en hoe extreem is dit op de .nl server?)
 

DeletedUser79785

Guest
Helaas is dit ook op de NL servers aanwezig. Echter wordt hier wel een halt aan toegeroepen met de nieuwe PP restricties.

Zoals met elke wereld moet je in het begin een beetje geluk hebben, maar zodra je tegen een beruchte PP "abuser" staat, gaat het regelmatig om iemand die denkt met de vele PP's te kunnen winnen, waar de skills / ervaring vaak een stuk minder is.

Vanaf wereld 66 kun je PP verdient via de premium beurs namelijk niet meer overdragen. Ter zijner tijd zal dit dus zeer waarschijnlijk er voor zorgen dat er een stuk minder spelers zijn die bergen aan PP zullen "abusen".

Echter zal er nooit volledig tegen opgetreden (kunnen) worden, want premium punten zijn wel het hoofd onderdeel van de inkomsten bron van Innogames.
 
Reactiescore
1.367
Als starter kun je hier weinig tegen doen behalve geluk hebben en hopen dat er niet een abuser in de buurt ligt, of zelf er pp tegenaan gooien.
Verder zou je later in het spel co kunnen gaan spelen op accounts die al een (sterke) basis hebben
 

DeletedUser61134

Guest
Als je zoals mij bent win je nog steeds easy werelden op .net zonder ooit PP te kopen.
Ik slijm probleemloos een paar duizend tot miljoen per week bij anderen weg
 

DeletedUser78932

Guest
. Je hoeft echt geen fortuinen uit te geven om mee te draaien met de subtop

Ben jij het die mijn grondstoffen koopt?

Feb 17, 23:47 Transfer 7 13082 Premium Exchange: Clay sold (2633) - en104
Feb 17, 23:47 Transfer 7 13075 Premium Exchange: Iron sold (2567) - en104
Feb 17, 23:46 Transfer 58 13068 Premium Exchange: Iron sold (20207) - en104
Feb 17, 23:46 Transfer 51 13010 Premium Exchange: Clay sold (18306) - en104


nakal.
 
Reactiescore
226
Ben jij het die mijn grondstoffen koopt?

Feb 17, 23:47 Transfer 7 13082 Premium Exchange: Clay sold (2633) - en104
Feb 17, 23:47 Transfer 7 13075 Premium Exchange: Iron sold (2567) - en104
Feb 17, 23:46 Transfer 58 13068 Premium Exchange: Iron sold (20207) - en104
Feb 17, 23:46 Transfer 51 13010 Premium Exchange: Clay sold (18306) - en104


nakal.


Enige moment dat ik res koop is tijdens startup, goedkoop kopen, en duur verkopen. Voor de rest niet waard. Ben je beel beter af pp te gebruiken om een flag booster+ noble decree te krijgen, hoe eerder hoe beter
 

DeletedUser83639

Guest
Helaas is dit ook op de NL servers aanwezig. Echter wordt hier wel een halt aan toegeroepen met de nieuwe PP restricties.

Zoals met elke wereld moet je in het begin een beetje geluk hebben, maar zodra je tegen een beruchte PP "abuser" staat, gaat het regelmatig om iemand die denkt met de vele PP's te kunnen winnen, waar de skills / ervaring vaak een stuk minder is.

Vanaf wereld 66 kun je PP verdient via de premium beurs namelijk niet meer overdragen. Ter zijner tijd zal dit dus zeer waarschijnlijk er voor zorgen dat er een stuk minder spelers zijn die bergen aan PP zullen "abusen".

Echter zal er nooit volledig tegen opgetreden (kunnen) worden, want premium punten zijn wel het hoofd onderdeel van de inkomsten bron van Innogames.


die dat nu op w77 alle gs koopt heel de dag lang aan 1 pp voor 16 hout vb, zegt dat hij met gefarmde PP doet, als je ze toch kan overzetten ist wel helemaal belachelijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan