Externe TimeTool

Reactiescore
603
Held
 
Reactiescore
1.918
ik ben beschermd door mcafee
 

Deleted User - 487938569

Guest
Als ik snipetool.exe door virustotal.com haal krijg ik dit als resultaat terug.

Bekijk bijlage 29975
Je kunt de code en de inhoud op gidhub inzien. Dus wat een test site weer geeft hoeft niet te kloppen, vaak slaan die websites al uit op alleen de naam van het bestand. En zover ik in de documenten heb rond gekeken is er niks waar van ik zeg das echt niet okay. Verder is tot heden de scripter die het gemaakt heeft ten alle tijden open geweest over al zijn code zowel front als backed code, waardoor ik hem echt niet zal verdenken van rare activiteiten.

Ook staat het script op het forum en dat wil wel inhouden dat de scriptmod hier ook naar gekeken heeft. Want als het echt een slecht script was dan had de ds.nl dit niet publiek laten staan. Echter als je het niet vertrouwd neem dan de ingame functie die is geheel hosted door ds.nl/innogames waarmee je dus zeker weet dat het spel de code goedkeurt en niet aangepast kan worden.
 
Reactiescore
279
Als ik snipetool.exe door virustotal.com haal krijg ik dit als resultaat terug.

Bekijk bijlage 29975
Er zitten waarschijnlijk stukken code in die overeenkomen met stukken code in bekende virussen. Als je de .exe niet vertrouwt kan je zelf de code van GitHub inzien, downloaden en compileren(gebruik hiervoor pyinstaller). Of je kan de code gewoon uitvoeren met python(deze kan je gratis downloaden uit de Windows store). Excuus voor de late reactie, ben volop aan het genieten van de vakantie
 
Reactiescore
5.599
Lkkr hacken op vakantie gr
 
Bovenaan