Externe TimeTool

Reactiescore
279
Daar is ie dan. Een tooltje om je te helpen timen, en het draait volledig buiten TW om!
Download. De code staat op GitHub
De gebruiksaanwijzing kan je hier vinden.
Om makkelijk vanuit TribalWars tijden te exporteren: TimeExport(nog niet gekeurd, dus nog niet beschikbaar).
De bovenstaande links zullen worden geüpdatet bij elke nieuwe Release .

Voel je vrij om contributies te maken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
279
Bottenkraker-Timer v1.1. The GUI Update:
  • Window now scales properly when resizing
  • Themes have been implemented
  • Several extra buttons have been added
  • Now fills the time entries with data from clipboard when clicking upload icon.
  • Licensing screen has been added
  • Guide has been updated in README.md
Een van de nieuwe knoppen is een upload knop. Om data uit TW te kopiëren om deze daarna met deze knop in de timetool te uploaden kan ik het volgende script aanraden: TimeExport.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
742
ah dit zag niemand aankomen, complete scripts die buiten TW werken. Bottenkraker verboden dan maar buiten TW doet precies het zelfde en is zelfs nog accurater dan die in tamper/snelheidslijst

dit kan niet de bedoeling zijn? @Warre desalniettemin een mooi script en ik denk dat veel mensen het zullen gaan gebruiken :D
 
Reactiescore
1.752
Bij mij kan die niet syncen met de time server
1622806709620.png

Is het script racistisch naar Belgen toe of ligt dit probleem bij mij? :eek:
(met de 'standard' kan ik hem wel syncen)
 
Reactiescore
279
Bij mij kan die niet syncen met de time server

Is het script racistisch naar Belgen toe of ligt dit probleem bij mij? :eek:
(met de 'standard' kan ik hem wel syncen)
De standard is gewoon de tijd van je eigen computer. Alles wat vanuit de andere time servers moet komen heb ik verder geen invloed op :p
 
Reactiescore
1.752
De standard is gewoon de tijd van je eigen computer. Alles wat vanuit de andere time servers moet komen heb ik verder geen invloed op :p
Dus valt niets aan te doen dan?
 

Deleted User - 487938569

Guest
Mooi te zien dat je het publiek maakt, denk dat vele spelers je daar erg dankbaar voor zullen zijn.
 
Reactiescore
1.278
Held
 
Reactiescore
260
Ok boomer
 
Reactiescore
1.752
Bovenaan