Exe.! vs. DARE

DeletedUser

Guest
De strijd is niet de grootste van w7, hij is nooit écht in de belangstelling gekomen of onder de loep genomen. Daarom hier een topic. Het noord-west gelegen DARE bokst toch al tijden op tegen het grote Exe.! Wie staat er voor in de stats?

Stats:
Side 1:
Tribes: DARE
Players:

Side 2:
Tribes: Exe.!
Players:

Timeframe: Voor altijd
Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,014
Kant 2: 772
Verschil: 242

chart

We zien hier een kleine voorsprong voor DARE, zit dit in een stijgende lijn ? Dat zien we in de stats v/d afgelopen maand:
Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 70
Kant 2: 288
Verschil: 218

chart

Wie zal deze oorlog winnen? Is het DARE, of is het Exe.!?
 

DeletedUser

Guest
noujah laat ik hier maar als eerst reageren.

DARE had al vroeg een voorsprong behaald omdat er gewoonweg geen echte tegenaanval van Exe.! kwam.
sinds kort (iets na de val van INS) toonde Exe.! meer belangstelling richting DARE.
Na een moeizame start zijn we nu bezig met een inhaal race.

Dat was het dan :)
Ik wens beide kanten succes.

Greetz revodare/goupaa
 

DeletedUser

Guest
kan iemand mischien een kaartje maken van de 2 stammen? alvast bedankt !
 

DeletedUser10794

Guest
Aangezien c9 c19, c29 binnenkort valt en over word genomen door exe.! kunnen ze denk ik een grotere druk uitoefenen op dare.


Y.
 

DeletedUser

Guest
kan iemand mischien een kaartje maken van de 2 stammen? alvast bedankt !

groeistammen.png

Succes voor beide kanten, is een interesante strijd
Woete gaat ook richting de 1 miljard ODD nu

Aangezien c9 c19, c29 binnenkort valt en over word genomen door exe.! kunnen ze denk ik een grotere druk uitoefenen op dare.


Y.

Had gewoon moeten luisteren wat er gezegd werd, en niet WAR in de steek laten, WAR had een goed cluster om tegenstand te kunnen bieden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10794

Guest
groeistammen.png

Succes voor beide kanten, is een interesante strijd
Woete gaat ook richting de 1 miljard ODD nu



Had gewoon moeten luisteren wat er gezegd werd, en niet WAR in de steek laten, WAR had een goed cluster om tegenstand te kunnen bieden ;)

een zeer goed cluster, maar wat nou als er alleen maar gezeik opelkaar is? Dan heb ik er geen zin meer in hoor;) en was zeker niet de enigste.
Maarja als ik me niet vergis heb jij ook war nota bene verlaten...
 

DeletedUser25172

Guest
Het initiatief ligt eindelijk aan de kant van Exe.!

Wellicht is de zomer ook de doodmaker van DARE.
 

DeletedUser10794

Guest
We zullen het zien.

Ben benieuwd wie ten ondergaat:p.
 

DeletedUser

Guest
Dat is te simpel.
Exe.! zal deze oorlog niet verliezen...
Daarvoor is de slagkracht van exe gwn te groot voor
 

DeletedUser32657

Guest
Nou niet alleen de slagkracht, ik denk dat een stam eerst eens solide moet staan (helemaal met veel stamleden), de band of laat ik zeggen de opoffering/kracht om telkens maar weer clears over een lange afstand te sturen voor je stamgenoot vind ik simpelweg fantastisch!

DARE heeft net als Ins destijds gebruik gemaakt van de negatieve aspecten van een fusie, een stam moet dan altijd eerst de boel gladstrijken om vervolgens sterker daaruit te kunnen komen, zo bouw je een achterstand op!

Na de fusie met Gallia zijn er een aantal leden opgestapt en een aantal leden gestopt (voornamelijk frontspelers met DARE), om dat eindelijk goed op te pakken ben je al snel een paar maanden verder!

Koppie
 

DeletedUser

Guest
Zoals hanneman al paar keer heeft gezegd, DARE Kan niet winnen van Exe.!, de enige kans hoe Exe.! zou verliezen is door interne problemen, maar die zie ik niet komen en daarvan weet ik dat ons kopje dat niet toelaat


Groetjes Behron
 

DeletedUser47575

Guest
Zoals ik ooit in mijn artikel al schreef. DARE is in mijn optiek kansloos tegen EXE.!
Kom op koppie =D
 

DeletedUser25172

Guest
je kan beter zeggen kom op Niky, King, Femja, Anja, Peevee, behron, zarathustra, johntimmermans, quux, seductive en polfix;) (Wie vergeet ik?:O)
 

DeletedUser

Guest
je kan beter zeggen kom op Niky, King, Femja, Anja, Peevee, behron, zarathustra, johntimmermans, quux, seductive en polfix;) (Wie vergeet ik?:O)

:eek::'(
je vergeet mij aap.. de belangrijkste van allemaal xD
(ik grens aan SONOS Sardar en evertus (dare spelers dan xD)
kijk maar naar chiaraL cluster (een van de zovele clustertjes XD)
 
Bovenaan