Excelsior! R.I.P. Stan Lee

" You know, I guess one person can make a difference. Nuff said!"

Met pijn in mijn hart las ik vanmorgen het bericht dat 1 van de aller, aller, allergrootste pioniers van de stripboeken/film/superhelden industrie ons heeft verlaten.

Stan Lee heeft een onuitwisbare indruk achter gelaten op mijn leven, en het leven van zo veel anderen. Zijn nalatenschap zal ongetwijfeld een positieve invloed blijven uitvoeren.

Noem me een nerd, maar met dit topic wil ik toch respect tonen voor een hele hele grote pionier, die bijna op zichzelf een industrie groot heeft gemaakt, en heeft bijgedragen aan de groei van alle grote productie maatschappijen, tot waar ze nu zijn!

Wat vinden jullie de beste cameo's en easter eggs van Stan Lee?

Excelsior.

Clicky deze lijst van mijn collega's van looper is een mening die vele van ons zullen delen.

Met zijn cameo in Guardians of the Galaxy II (Waar je hem ziet praten met "the watchers") bevestigd Marvel een enorme fan theorie, wat al zijn cameo's eigenlijk tot 1 grote enorme easter egg fan theorie maakt.

Beetje respect Niels, Stan Lee was een echte legende. RIP Stan Lee, ik ga de cameo's zeker missen...

Nee batman is van DC. Hij is de marvel man. Dus spiderman, captain America, thanos, iron man, etc, etc heeft hij bedacht(of een van zijn collega's, geen idee eigk).

Stan Lee was de bedenker van het Marvel universe. Alle stripboeken en dergelijke. Waaronder een heleboel striphelden, waarvan van sommige de filmrechten ooit verkocht zijn aan andere studio's. Denk aan spider-man, x-men, wolverine, fantastic four.

HIj heeft wel een aantal collega;s gehad, maar hij wordt wel beschouwd als degene die het superhelden genre heeft opgebouwd.