DeletedUser974
Guest
De speler 'Earth Eyes' heeft een excel-bestand gemaakt, waarmee je 5 dingen kan berekenen.
Ik vind het zelf wel handig, dus deel ik het met jullie^^
Wat kan je ermee?
De verschillende functies (tabbladen) die erop zitten.
Tijdberekenen
Je kan de coordinaten van 2 dorpen invoeren, en dan komt er te staan hoe lang je er met welke unit over doet.
Op zich niet zo super nuttig, dat kan je met PA ook op de kaart laten zien
Verzenden troepen
Een aanvalsplanner.
Ik snap er zelf niet zo veel van, weinig commentaar hier dus
Troepen kosten
Een calculator om uit te rekenen hoeveel bepaalde troepen kosten.
Je kan een aantal in vullen, en in de kolommen er naast komt te staan hoeveel hout, leem en ijzer dat dan kost.
Niet zo bijster nuttig, maar wel leuk
Berekenen punten
Je kan de levels van een dorp invullen, en dan komt er te staan hoeveel punten je voor dat gebouw krijgt, en hoeveel in totaal.
Vind hem wel makkelijk, zo kun je bijv. experimenteren om een 10.000 dorp of 11.000 dorp te krijgen
Boerderij berekenen
ongeveer t zelfde als hierboven, alleen kan je hiermee de bevolking berekenen ipv de punten
Ook wel handig, kan je zien vanaf waar gebouwen veel bevolking beginnen te kosten
Je kan alles ook via de hulp etc. opzoeken, maar ik vind het eigenlijk wel een handig iets
Je kan hem via deze link downloaden (128KB)
Ik vind het zelf wel handig, dus deel ik het met jullie^^
Wat kan je ermee?
De verschillende functies (tabbladen) die erop zitten.
Tijdberekenen
Je kan de coordinaten van 2 dorpen invoeren, en dan komt er te staan hoe lang je er met welke unit over doet.
Op zich niet zo super nuttig, dat kan je met PA ook op de kaart laten zien
Verzenden troepen
Een aanvalsplanner.
Ik snap er zelf niet zo veel van, weinig commentaar hier dus
Troepen kosten
Een calculator om uit te rekenen hoeveel bepaalde troepen kosten.
Je kan een aantal in vullen, en in de kolommen er naast komt te staan hoeveel hout, leem en ijzer dat dan kost.
Niet zo bijster nuttig, maar wel leuk
Berekenen punten
Je kan de levels van een dorp invullen, en dan komt er te staan hoeveel punten je voor dat gebouw krijgt, en hoeveel in totaal.
Vind hem wel makkelijk, zo kun je bijv. experimenteren om een 10.000 dorp of 11.000 dorp te krijgen
Boerderij berekenen
ongeveer t zelfde als hierboven, alleen kan je hiermee de bevolking berekenen ipv de punten
Ook wel handig, kan je zien vanaf waar gebouwen veel bevolking beginnen te kosten
Je kan alles ook via de hulp etc. opzoeken, maar ik vind het eigenlijk wel een handig iets
Je kan hem via deze link downloaden (128KB)