Exact. de wannabe van W72.

Reactiescore
455
Waarom wordt er wel gereageerd/gehandeld als het via het AF gaat en niet als we ingame via een vv een pm moeten sturen naar Exact, welke vervolgens gewoon ronduit genegeerd wordt? Kun je leuk zeggen dat we het via andere kanalen moeten proberen, maar als je op die kanalen genegeerd wordt, biedt het AF jullie blijkbaar het podium wat je niet wilt?
 
Reactiescore
286
Ik vind het behoorlijk triest dat jullie nu lopen te zeiken dat dit op het AF staat. Als je mensen blokkeert dan moet het via een andere manier besproken worden. Je kan tips blijven geven hoe wij op een andere manier contact met jullie op hadden kunnen nemen, maar het probleem ligt hem bij diegene die spelers van ons geblokkeerd hebben.

Dit kan je niet naar onze kant schuiven @CostaRica


Daarbij wil ik toevoegen, dat wat er hier gebeurt 1 en al triest is voor het account Exact. Welke spelers er dan ook op spelen.
Naast dat dit een ILLEGALE CF is, is het ook gewoon laf spel.

Durf je niet een echte speler van ons of MB van ons aan te vallen in ons cluster. Kan je het alleen via laf spel doormiddel van een gratis dorp en je eigen OS erachter te timen.
Ik denk dat de spelers die deze actie uberhaubt wilde doen, zich sowieso triest moeten voelen.


En zoals eerder gezegd, het was een illegale CF. Lees Kapitrein zijn bericht nog maar eens.
 
Reactiescore
516
Bram please, omdat iemand iedereen gaat blokkeren moet ik 100 omwegen zoeken om het AF niet te gebruiken. No thanks. Mocht er een reden zijn van ons te blokkeren sure, heb zelfs via een vv pm gestuurd om te unblocken. Dus moeite genoeg gedaan.

Discussiëren omtrent dit onderwerp heeft nu niet zoveel zin meer, het kwaad is al geschiedt.

Kleine sidenote: Het dorp van Wouter werd overgenomen om 23:54, Volgens de tijd op het AF stond de post al om 01:12 online. De PM vanuit de VV kwam pas om 02:01. Er is dus amper tot geen tijd gegeven om onze kant van het verhaal uit te horen.

We zijn de moeilijkste niet. De reden waarom Jouke destijds iedereen op block heeft gegooid is omdat we geen zin hadden in mogelijke activiteitschecks (niet dat die er bij ons ooit geweest zijn, maar het is gewoon een voorzorgmaatregel) Verder zijn we geen leiding, dus in principe hoeft er in-game ook niks besproken te worden met de vijand. Mochten er dingen zijn, veel mensen in Motr hadden onze Skype gezien we begonnen zijn als BG's.

Durf je niet een echte speler van ons of MB van ons aan te vallen in ons cluster. Kan je het alleen via laf spel doormiddel van een gratis dorp en je eigen OS erachter te timen.

Dit slaat overigens nergens op. Hoezo zouden we dit niet durven? Er zijn meerdere aanvallen gestuurd vanuit Exact naar onder andere Rone en CO. Bij de eerste aanval vielen er al gaten en werden er 4 CF's gelegd op dorpen van Rone. Bij de tweede aanval zijn er ook nog eens heel diep 2 CF's gelegd op MB's van Rone. Eindstand helaas maar een kunnen behouden omdat het in principe een lastige wereld is om tijdig OS in dorpjes te zetten als de vijand actief is. Maakt natuurlijk niks uit, maar loop dan nu ook niet te zeggen dat we het niet durven als we het wel daadwerkelijk gedaan hebben en met succes.

Maar goed zoals ik al zei, discussiëren heeft niet zoveel zin meer, de kogel is door de kerk en ben bang dat het voor ons als team wel klaar is.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
760
Discussiëren omtrent dit onderwerp heeft nu niet zoveel zin meer, het kwaad is al geschiedt.

Kleine sidenote: Het dorp van Wouter werd overgenomen om 23:54, Volgens de tijd op het AF stond de post al om 01:12 online. De PM vanuit de VV kwam pas om 02:01. Er is dus amper tot geen tijd gegeven om onze kant van het verhaal uit te horen.

We zijn de moeilijkste niet. De reden waarom Jouke destijds iedereen op block heeft gegooid is omdat we geen zin hadden in mogelijke activiteitschecks (niet dat die er bij ons ooit geweest zijn, maar het is gewoon een voorzorgmaatregel) Verder zijn we geen leiding, dus in principe hoeft er in-game ook niks besproken te worden met de vijand. Mochten er dingen zijn, veel mensen in Motr hadden onze Skype gezien we begonnen zijn als BG's.



Dit slaat overigens nergens op. Hoezo zouden we dit niet durven? Er zijn meerdere aanvallen gestuurd vanuit Exact naar onder andere Rone en CO. Bij de eerste aanval vielen er al gaten en werden er 4 CF's gelegd op dorpen van Rone. Bij de tweede aanval zijn er ook nog eens heel diep 2 CF's gelegd op MB's van Rone. Eindstand helaas maar een kunnen behouden omdat het in principe een lastige wereld is om tijdig OS in dorpjes te zetten als de vijand actief is. Maakt natuurlijk niks uit, maar loop dan nu ook niet te zeggen dat we het niet durven als we het wel daadwerkelijk gedaan hebben en met succes.

Maar goed zoals ik al zei, discussiëren heeft niet zoveel zin meer, de kogel is door de kerk en ben bang dat het voor ons als team wel klaar is.
dus pak je maar een dorp van een speler die al weggewerkt was door ons ? om daarmee aan een cf te komen ?
 
Reactiescore
286
Dit slaat overigens nergens op. Hoezo zouden we dit niet durven? Er zijn meerdere aanvallen gestuurd vanuit Exact naar onder andere Rone en CO. Bij de eerste aanval vielen er al gaten en werden er 4 CF's gelegd op dorpen van Rone. Bij de tweede aanval zijn er ook nog eens heel diep 2 CF's gelegd op MB's van Rone. Eindstand helaas maar een kunnen behouden omdat het in principe een lastige wereld is om tijdig OS in dorpjes te zetten als de vijand actief is. Maakt natuurlijk niks uit, maar loop dan nu ook niet te zeggen dat we het niet durven als we het wel daadwerkelijk gedaan hebben en met succes.

Maar goed zoals ik al zei, discussiëren heeft niet zoveel zin meer, de kogel is door de kerk en ben bang dat het voor ons als team wel klaar is.

Zal wellicht zijn voor de tijd dat ik mij daar op focuste, ik volg ook niet alles. Excuus daarvoor.
Maar ik begrijp nog steeds niet dat jullie het dan op deze ''laffe'' manier willen spelen.
Het feit dat hij pas laat MB van jullie is geworden ( of van reddington), zoals duidelijk uitgelegd staat in de post van Kapitrein omtrent deze situatie. Moeten jullie toch ook wel gaan nadenken dat het geen goede keus is om dit dorp te edelen en gewoon een laffe actie?

Ik snap niet dat jullie het zo gek vinden als er dan ophef over komt ook door @Exact. zelf. De reacties daarop al helemaal.

Maar ik kan er echt niet bij, dat jullie als nummer 2 account dit een goede actie vinden van jullie zelf en trost kunnen zijn op het feit dat jullie op die manier een CF bij de vijand hebben gelegd.

Daarnaast weten jullie ook echt wel dat het een illegale CF was.
 
Reactiescore
1.226
Kun je leuk zeggen dat we het via andere kanalen moeten proberen, maar als je op die kanalen genegeerd wordt, biedt het AF jullie blijkbaar het podium wat je niet wilt?

Ik zeg niet dat het moet, ik geef aan dat het zou kunnen aangezien er gesuggereerd werd dat er behalve PM ingame niks anders meer ter beschikking was. Wie wil dit podium niet dan?

Ik vind het behoorlijk triest dat jullie nu lopen te zeiken dat dit op het AF staat.

Wie zeikt er dat het op het AF staat?
 
Reactiescore
286
Wie zeikt er dat het op het AF staat?

Dat komt door dit bericht van jou:

Een post op het AF typen is net zoveel werk als een PM sturen via het forum. Maargoed dat weet je zelf ook wel waarschijnlijk. Je wilt het gewoon in het kader van P&P op het AF doen en dat is prima. Hoef je ook geen excuses voor te zoeken.

Jij denkt dat wij dit doen voor P&P, terwijl wij dit ook liever gewoon normaal afhandelen.
Ik vind het jammer dat je dan ons in zwart licht zet voor het feit dat wij het op het AF zetten en alleen maar met oplossingen gaat komen vanuit onze kant. Terwijl het wel degelijk de schuld is van de spelers op exact die mensen blokkeerde en ook nog eens het bericht via VV negeren.


Daarnaast vind ik het jammer dat nadat er gewoon duidelijke argumenten gegeven worden iedereen weer schuil in zijn holletje kruipt.
Altijd zeiken op het oude Globe, met de Ruvon situatie.

Hierin was ik ook diegene die het hele AF los ging tegen oud globe, maar nu Fresh Kritiek krijgt gaan ze keihard runnen.
Kan hier zo slecht tegen. Dat is niet alleen de mensen van Exact, want het kan zijn dat zij nog niet hebben gereageerd omdat ze nog niet online zijn ( Niet iedereen zit 24/7 op het forum).
Maar ook @Shakedown8 in het Golden Awards topic over zijn ''respect'' verhaaltje.

Verman je zelf en geef gewoon je fouten toe, zou iedereen veel beter maken.
Als ik fouten heb gemaakt bood ik ook mijn excuses aan, maar het zijn behoorlijk wat ego-trippertjes hier op het AF die hun naam geen schade aan willen brengen. Klein beetje kritiek en ze zitten alweer ondergedoken.
 
Reactiescore
1.226
Jij denkt dat wij dit doen voor P&P, terwijl wij dit ook liever gewoon normaal afhandelen.

Ja dat denk ik inderdaad. Daar is het AF toch voor immers? En het feit dat het P&P is juich ik juist toe. Het W72 forum is vrij saai. Dus nee, geen gezeik van mij dat het op het AF staat.

Daarom mijn argument als je het liever normaal had afgehandeld ipv op het forum te zetten dat daar zat andere manieren voor waren dan alleen een in-game message.

k vind het jammer dat je dan ons in zwart licht zet voor het feit dat wij het op het AF

Waar zet ik jullie in een zwart licht?
 
Reactiescore
286
Ja dat denk ik inderdaad. Daar is het AF toch voor immers? En het feit dat het P&P is juich ik juist toe. Het W72 forum is vrij saai. Dus nee, geen gezeik van mij dat het op het AF staat.

Daarom mijn argument als je het liever normaal had afgehandeld ipv op het forum te zetten dat daar zat andere manieren voor waren dan alleen een in-game message.



Waar zet ik jullie in een zwart licht?


Haha nou mooi, maar je zet ons in het zwart licht door opties aan te blijven geven hoe wij het anders hadden kunnen doen. Lijkt alsof je het probleem naar ons verschuift en ons dus zwart maakt, want wij hadden het wel anders konden doen.
Terwijl mijn stamgenoten aantonen dat ze al veel dingen hadden geprobeerd en om hebben zitten denken. Vind ik het jammer dat je blijft door hameren op nog meer opties die vanuit ons hadden moeten komen.
Terwijl de fout bij Exact ligt.

Is misschien mijn persoonlijke mening, dat het voor mij lijkt dat jullie ons zo ''zwart maken''. Wellicht is zwart maken niet de juiste bewoording.
Alleen vind ik het jammer dat de schuldige hierin in verdediging wordt genomen, terwijl zij naast het feit dat zij schuldig zijn aan deze actie, ook er voor gezorgd hebben dat communiceren amper mogelijk is met ze.
 
Reactiescore
306
Zijn er nog altijd geen duidelijke regels omtrent CF's? :/

MotR! Flop
Kapitrein OpperFlop
Insomnia Floptop

Fresh top x
 
Bovenaan