Exact. de wannabe van W72.

Reactiescore
805
Aangezien @Exact. en @Project 1 zich te goed voelen voor iedereen en heel de stam MoTr! geblokkeerd hebben gooi ik het hier maar even op.

Jullie behalen 0 succes in game en gaan daarom een MB recruiten achter enemy lines om daar dan een illegale CF bij te leggen?

Stam dan nog eens joinen om OS te timen terwijl deze speler van heel deze wereld nooit bij jullie heeft gehoord.

1591920342494.png

Zoals duidelijk zichtbaar in beide screenshots heeft deze speler nooit of te nimmer wat te maken gehad met Exact, zat altijd in een stam in de RIM van kapitrein en gaat nu uit het niets 1C joinen om als "zogezegde MB" van exact te werken en daar dan een CF bij te maken.
1591920432379.png
Deze grafiek toont ook aan hoe hard hij als MB heeft gediend voor jullie!

1591920528647.png

Ik had het gedacht dat jullie niveau laag was aangezien jullie niets anders kunnen dan RIM stammen opkuisen en farmen, maar dit tast toch wel alle verbeelding. Dit is hoe wij binnen MoTr! reageren op dit soort situaties waarbij een speler in vijandige linies ons hulp aanbied.

Ook @.Conor Mcgregor heeft dit bij ons gedaan in de tijd dat Vibezor ons probeerde stabben en dit is ook de enige manier dat je hier op zou moeten reageren.

1591920627230.png

Unblock de nodige mensen in ieder geval aangezien de stamleiding bij jullie stam zowat zoek is.
 
Reactiescore
2.062
Nog een kleine toevoeging aan de post van poohbeer. Onze Mb beercules lag aan het front tussen MoTr en Fresh, de spelers rondom zijn kleine cluster werden weggeedeld door leden van Fresh en er bleven dus circa 10 dorpen in een nieuw cluster van Fresh liggen. Dit was dus al onze mb en geen neutrale speler.

MoTr heeft hier deze dorpen aan fresh gegeven (wel met een ruil) terwijl dit duidelijk niet nodig was.

Team exact, schaam je voor deze actie. Helemaal wanneer wij op zo’n manier wel netjes met jullie zijn omgegaan.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Lijkt me logisch dat @Exact. dit gaat oplossen, want hij staat normaliter bekend als een nette speler. Verwacht wel dat hij deze smerige actie terugdraait ;)
 
Reactiescore
1.962
Ik heb bericht gestuurd in onze chat, reactie zal later op de dag wel volgen. Ik heb te weinig kennis van de situatie en van wouter001 zelf om hier nu van alles neer te droppen, afgelopen 2 weekjes amper gelogged geweest.
 
Reactiescore
2.303
Vond Jelle altijd al een vuile speler.
 
Reactiescore
1.226
Om te beginnen, er is maar 1 wannabe:

Ohjaa dikste wannabe vergeten te posten.
Blijft toch @POOHBEER1 gewoon omdat het kan, niet omdat het moet xxx

Dikste wannabe op het forum:

Idem met @POOHBEER1


Wouter001 is vanaf dat hij bij de stam 42! is gekomen al een MB van Reddington. Dit heeft ook continu (en nogsteeds) op het profiel van Reddington gestaan:

-ik weet het
-Tuurz
-Wouter001

032f21879a8a975ade7c49971de49b12.png


Om nog bewijs te kunnen tonen hiervan zet ik hieronder een 3-tal discord logjes die al vanuit april stammen om aan te geven dat Wouter al voor Reddington/Exact speelde rond die tijd.

89568113fbeb7fc19d8518aa23291525.png

6926087fb5237416c8fa539bd7b35629.png

250d271687969bc8e4af76da1a8609bd.png


een MB recruiten achter enemy lines om daar dan een illegale CF bij te leggen?

Zoals we kunnen zien is het niet zo dat deze MB recent gerecruit is behind enemy lines, zoals wel gesuggereerd wordt. De MB werd al mee samengewerkt dus, nog voor de omstreden recruit van Ruvon.


c0e46ca0344c92fabc722e24f6cda71e.png


Om dan nog even op de grafiek terug te komen:

index.php


Dit is natuurlijk een selectief stukje, aangezien Wouter wel degelijk zijn troepen heeft ingezet om dorpen te clearen. Anders had hij natuurlijk nooit op rang 40 ODA gestaan.

En als dat dan niet voldoende is, dan kunnen we altijd nog stellen dat Wouter001 geen MB was maar een DU, die vallen immers onder dezelfde afspraken.

Overigens heeft Kapitrein het zelfde gedaan bij Tuurz. Ook een CF (legale) gemaakt bij Fresh/1C

efef324aecdcf3fc00f0e1fa65ecf5f3.png
4916779b98bd017a8e3d9575196d3b50.png


Gevalletje pot verwijt de ketel.
 
Reactiescore
805
Bram, dacht dat jij geen tijd had voor TW? Dat terzijde.

Om te beginnen, er is maar 1 wannabe:
Dit gaat over AF wannabe, bij mij gaat het over in game. ;)

Dus jij vergelijkt het legaal edelen van een vijandige MB met het internen van een eigen MB in vijandig cluster? Dat is wel een vergelijking die nergens op slaat.

Punt is vooral dat wij 11 legale CF's van beercules (MB sinds zowat het begin van de wereld) opgeven voor fair play en jullie als reactie één CF op Exact dezelfde manier gaan leggen? Beetje kort door de bocht hier Bram. :)

Ook tonen je screens aan dat hij effectief MB was en begrijp ik dat punt en was ik daar te kort door de bocht. ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
455
Maar het stukje van Ruvon voegt echt wat toe aan je post en onderbouwing man, sterk :rolleyes2:

Lafhartig hoeveel geklaag er van jullie kwam over de legaal gelegde CF van Yoda dmv een dorp van Beerc, om dan nu zelf op eenzelfde manier een CF te 'verkopen' hier en doen alsof je neus bloedt.
 
Reactiescore
1.226
Bram, dacht dat jij geen tijd had voor TW? Dat terzijde.

Nah, zoals ik aan Stan aangaf, wel tijd voor TW, niet voor 3 werelden tegelijk. Vandaar keuzes gemaakt.


Dus jij vergelijkt het legaal edelen van een vijandige MB met het internen van een eigen MB in vijandig cluster?

De enige vergelijking die ik wilde trekken, is dat ze conform de wereldafspraken beide legaal zijn. Wellicht toont dit geval wel aan waarom de huidig wereldafspraken niet zo heel best zijn, iets waar we al met elkaar over gesproken hebben.

Punt is vooral dat wij 11 legale CF's van beercules (MB sinds zowat het begin van de wereld) opgeven voor fair play en jullie als reactie één CF

Dit ligt natuurlijk ook iets genuanceerder. Dat er een dorpenruil plaats kon vinden voor die CF's is natuurlijk heel fijn, laat dat voorop staan. Echter is het niet een dorpenruil geweest maar een dorpengift als we naar de aantallen kijken. Fresh moest meer dorpen geven dan dat ze terugkregen van Beercules.

Overigens was de deal al eventjes rond maar moest er gewacht worden met ruilen, omdat Beercules vanuit de CF's, die jullie zwilden ruilen ihkv fair play, nog wel even wat edels versturen op DiD tijdens de massa.

Wat ik in de afgelopen 2 maanden zie bij de wereldafspraken is niet dat ze de wereld beter maken, maar dat er vanuit beide kampen wordt gekeken naar hoe de wereldafspraken omzeilt kunnen worden om daar toch een voordeel uit te halen. Daarom ben ik persoonlijk ook geen voorstander van wereldafspraken gemaakt op dit detail niveau. Wat mij betreft verwerk je er kata's in en that's it. Hoe meer regels, hoe meer mazen, hoe meer discussie.

Maar het stukje van Ruvon voegt echt wat toe aan je post en onderbouwing man, sterk :rolleyes2:

Ja oud zeer, kon het niet laten :tongue:
 
Reactiescore
805
Nah, zoals ik aan Stan aangaf, wel tijd voor TW, niet voor 3 werelden tegelijk. Vandaar keuzes gemaakt.
Uhu :)
De enige vergelijking die ik wilde trekken, is dat ze conform de wereldafspraken beide legaal zijn. Wellicht toont dit geval wel aan waarom de huidig wereldafspraken niet zo heel best zijn, iets waar we al met elkaar over gesproken hebben.
Die zouden al lang afgerond moeten zijn maar ja. Geen commentaar. ;)


Dit ligt natuurlijk ook iets genuanceerder. Dat er een dorpenruil plaats kon vinden voor die CF's is natuurlijk heel fijn, laat dat voorop staan. Echter is het niet een dorpenruil geweest maar een dorpengift als we naar de aantallen kijken. Fresh moest meer dorpen geven dan dat ze terugkregen van Beercules.
Een deal die jullie toch wel wouden nadat DiD een pak slaag had gekregen? Of is deze deal jullie opgedrongen met een pistool tegen je hoofd?
Overigens was de deal al eventjes rond maar moest er gewacht worden met ruilen, omdat Beercules vanuit de CF's, die jullie zwilden ruilen ihkv fair play, nog wel even wat edels versturen op DiD tijdens de massa.
1591960613217.png
Leer je feiten checken voor je verwijten gaat gooien. @Calamus Incendium zou moeten weten dat er geen edels noch troepen uit die dorpen gestuurd zijn tijdens de massa op DiD. ;)

Wat ik in de afgelopen 2 maanden zie bij de wereldafspraken is niet dat ze de wereld beter maken, maar dat er vanuit beide kampen wordt gekeken naar hoe de wereldafspraken omzeilt kunnen worden om daar toch een voordeel uit te halen. Daarom ben ik persoonlijk ook geen voorstander van wereldafspraken gemaakt op dit detail niveau. Wat mij betreft verwerk je er kata's in en that's it. Hoe meer regels, hoe meer mazen, hoe meer discussie.
Je hebt je punt al aangehaald in PM, moet je hier niet nog eens doen want je bent geen leiding en anders is dat niet duidelijk binnen Fresh! en MoTr! dat je dat wel bent. :)


Ja oud zeer, kon het niet laten :tongue:
Zal maar niet weer beginnen over Tristandehoop zeker? ;)
 
Reactiescore
1.226
Een deal die jullie toch wel wouden nadat DiD een pak slaag had gekregen? Of is deze deal jullie opgedrongen met een pistool tegen je hoofd?

Die deal wilden wij voordat DiD pak slaag had gehad, en daarna ook inderdaad. Waar geef ik aan dat wij de deal niet wilden? Ik nuanceer het alleen iets, want een dorpenruil zoals jij zegt, impliceert dat je dorpen ruilt, dus een gelijk aantal voor een gelijk aantal. Dit is niet het geval geweest want dit wilde het beercules kamp niet, die wilden er meer dorpen aan over houden.

Leer je feiten checken voor je verwijten gaat gooien. @Calamus Incendium zou moeten weten dat er geen edels noch troepen uit die dorpen gestuurd zijn tijdens de massa op DiD. ;)

Ik meende dat ik dat destijds voorbij zag komen in de stamchat. Als dit niet het geval is geweest dan neem ik dit ook terug en bied ik bij deze mijn excuses aan voor mensen eventueel op het verkeerde been zetten.

Je hebt je punt al aangehaald in PM, moet je hier niet nog eens doen want je bent geen leiding en anders is dat niet duidelijk binnen Fresh! en MoTr! dat je dat wel bent. :)

Ik wist niet dat alleen leiding zijn mening mocht ventileren op het AF omtrent de gemaakte wereldafspraken? Staat immers niet in de afspraken :tongue:
 
Reactiescore
805
Ik wist niet dat alleen leiding zijn mening mocht ventileren op het AF omtrent de gemaakte wereldafspraken? Staat immers niet in de afspraken :tongue:
Jij mag niets zolang Stan je geen toestemming geeft! :mad:

Ik meende dat ik dat destijds voorbij zag komen in de stamchat. Als dit niet het geval is geweest dan neem ik dit ook terug en bied ik bij deze mijn excuses aan voor mensen eventueel op het verkeerde been zetten.
Ben je fout in. Zoals ik geleerd heb, best je facts checken voor je gaat verwijten gooien.

Die deal wilden wij voordat DiD pak slaag had gehad, en daarna ook inderdaad. Waar geef ik aan dat wij de deal niet wilden? Ik nuanceer het alleen iets, want een dorpenruil zoals jij zegt, impliceert dat je dorpen ruilt, dus een gelijk aantal voor een gelijk aantal. Dit is niet het geval geweest want dit wilde het beercules kamp niet, die wilden er meer dorpen aan over houden.
Dus waar doel je nu eigenlijk op? Wat is je oplossing voor deze situatie? Aangezien jij het woord komt voeren zou ik ook graag een faire oplossing zien van jullie kant uit voor 1 keer. Smoking heeft zijn CF mooi afgegeven door een DORPENRUIL uit zichzelf volgens wat Stan me zei. Wil nu wel horen wat jij hier als "oplossing" ziet. ;)
 
Reactiescore
34
Beetje triest dat er weer allemaal over andere onderwerpen gepraat wordt en geprobeerd dit topic om te draaien in plaats van daadwerkelijk kijken naar de meest illegale cf die ik ooit heb gezien...
 
Reactiescore
1.226
Dus waar doel je nu eigenlijk op?

Ik doel nergens op. Jij stelt mij de vraag of wij de deal wilden en of er een pistool tegen ons hoofd gehouden werd. Ik geef daar netjes antwoord op :) . Kan zijn dat het antwoord je niet past, maar dan moet je geen vraag stellen.

Wat is je oplossing voor deze situatie?

Ik heb geen oplossing voor de situatie, ik ben immers geen leiding en mag hier eigenlijk ook niet posten zoals je zojuist al terecht aangaf. Zal weer terug gaan in mijn grot :)
 
Reactiescore
805
Ik doel nergens op. Jij stelt mij de vraag of wij de deal wilden en of er een pistool tegen ons hoofd gehouden werd. Ik geef daar netjes antwoord op :) . Kan zijn dat het antwoord je niet past, maar dan moet je geen vraag stellen.
Waarom zou je antwoord niet zinnen? Je geeft een antwoord op men vraag einde.

Mijn vraag ging daar niet over maar zo ver was je zelf ook wel al vermoed ik. :)
Ik heb geen oplossing voor de situatie, ik ben immers geen leiding en mag hier eigenlijk ook niet posten zoals je zojuist al terecht aangaf. Zal weer terug gaan in mijn grot :)
Voor mijn part mag iedereen reageren van heel Fresh!, maakt me niets uit, ik wil vooral een oplossing voor het probleem in plaats van discussie's over dingen die niet kloppen.
 
Bovenaan