ex-Night-angel tegen de rest

DeletedUser25338

Guest
kunnen jullie lekker hier wat verder schrijven , komt er in ons topic MISSCHIEN is iets nuttig te staan ...
 

DeletedUser12930

Guest
ooww wacht, jij was die noob met die grote mond waarvan je niks waar kon maken

heb je weer aandacht nodig?
 

DeletedUser38984

Guest
ooww wacht, jij was die noob met die grote mond waarvan je niks waar kon maken

heb je weer aandacht nodig?

1) Dat was ik.
2) Ik ben geen noob, kwa sommige van DomTe. Er zitten een heleboel goede bij, maar ook heel wat slechte. :confused:

En thnx Vikingen.
 

DeletedUser26928

Guest
1) Dat was ik.
2) Ik ben geen noob, kwa sommige van DomTe. Er zitten een heleboel goede bij, maar ook heel wat slechte. :confused:

En thnx Vikingen.

Dat ook slechte in domte zitten wist ik hoor maar goeie zijn weet ik ook


timing van domte is in algemeen ook slecht behalve van koiboy die steekt met kop en schouders er boven uit!
 

DeletedUser

Guest
Ik ben Pro.

Edit: En ik mis WET-NL.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat ook slechte in domte zitten wist ik hoor maar goeie zijn weet ik ook


timing van domte is in algemeen ook slecht behalve van koiboy die steekt met kop en schouders er boven uit!

Janzondervrees kan ook aardig goed timen hoor......ook al eens een leuk gevechtje op de seconde mee gehad. En met koi een prachtig gevecht op de seconde.

Koi en Jan kunnen we ook wel pro´s noemen. lisbeth daarentegen.....die presteerde het vanmorgen om edels te sturen op een dorpje dat ik afgelopen nacht van haar overgenomen had en waar nog haar eigen support in stond die te laat aankwam.......
 

DeletedUser

Guest
als die meid maar plezier heeft he! ze is zeer actief dus dat compenseert een hoop! kijk maar naar mij ! hahaha:p:p:p ( scheelt je weer een reactie robbie )
 

DeletedUser25338

Guest
1) Dat was ik.
2) Ik ben geen noob, kwa sommige van DomTe. Er zitten een heleboel goede bij, maar ook heel wat slechte. :confused:

En thnx Vikingen.

DIKKE ZEVERAAR !!!!!

wie heeft er zijn account verkloot met alle stomme en flauwe excuses ? een VV geven , die knop had je nog niet gevonden zeker
Op W17 zat je op tribalwarser account toen van 220 000 , helemaal verkloot en geen zak aan gedaan , altijd maar excuses en ons toen als mb willen laten spelen voor meneer, gevolg, niks nothing noegabollen nada , rien de knotse... altijd van heb geen pa , volgende week vlieg ik erin enz en zen

doe iedereen een lol en stop er gewoon mee met je hier proberen intressant te maken en andere aan te vallen of belachelijk te maken .

Ik heb lang genoeg gezwegen met je flauwe kul maar als je nu Domte er gaat bij betrekken en ff gaat oordelen wie er slecht en goed is bij ons , in een stam waar je AMPER aan de bak kwam enz ,
Pak je doos lego en ga daar wat mee bouwen en riddertje spelen !
Zonder vriendelijke groeten en stamp onder u hol bij !

The Nephilim
 

DeletedUser38984

Guest
DIKKE ZEVERAAR !!!!!

wie heeft er zijn account verkloot met alle stomme en flauwe excuses ? een VV geven , die knop had je nog niet gevonden zeker
Op W17 zat je op tribalwarser account toen van 220 000 , helemaal verkloot en geen zak aan gedaan , altijd maar excuses en ons toen als mb willen laten spelen voor meneer, gevolg, niks nothing noegabollen nada , rien de knotse... altijd van heb geen pa , volgende week vlieg ik erin enz en zen

doe iedereen een lol en stop er gewoon mee met je hier proberen intressant te maken en andere aan te vallen of belachelijk te maken .

Ik heb lang genoeg gezwegen met je flauwe kul maar als je nu Domte er gaat bij betrekken en ff gaat oordelen wie er slecht en goed is bij ons , in een stam waar je AMPER aan de bak kwam enz ,
Pak je doos lego en ga daar wat mee bouwen en riddertje spelen !
Zonder vriendelijke groeten en stamp onder u hol bij !

The Nephilim

Gelukkig bakte jij net zo min ervan. Ik had je gewoon gelijk moeten edelen, en dan inactief worden. Dus mijn fout idd. Heb het verpest. :(
 

DeletedUser25338

Guest
jij mij daar edelen, met wat dan , met je dorpen overal verspreid in het rond , de vorige ja die kon dat , maar om 7.01 ga ik niet opstaan om mijn dorp te deffen daar ze
whaaha je neemt een account over en week later ben je 5 dorpen kwijt niet extra zeveren he dat doe hier nu meer dan genoeg

je kan nog geen pa kopen laat staan met een account van paar miljoen , zelfs met een van 200 000 bakte je er niks van , dat draaide ik hele tijd ZONDER pa


ga wat in de spiegel tegen jezelf praten , das misschien intressant

en dat inactief ... was je al vanaf je dat account overnam, heb je toen is pm gestuurd vlak erna 2 dagen dat het niet opengedaan was

pff nutteloos voor woorden ,
 
Reactiescore
30
the nephilim zei:
DIKKE ZEVERAAR !!!!!

wie heeft er zijn account verkloot met alle stomme en flauwe excuses ? een VV geven , die knop had je nog niet gevonden zeker
Op W17 zat je op tribalwarser account toen van 220 000 , helemaal verkloot en geen zak aan gedaan , altijd maar excuses en ons toen als mb willen laten spelen voor meneer, gevolg, niks nothing noegabollen nada , rien de knotse... altijd van heb geen pa , volgende week vlieg ik erin enz en zen

doe iedereen een lol en stop er gewoon mee met je hier proberen intressant te maken en andere aan te vallen of belachelijk te maken .

Ik heb lang genoeg gezwegen met je flauwe kul maar als je nu Domte er gaat bij betrekken en ff gaat oordelen wie er slecht en goed is bij ons , in een stam waar je AMPER aan de bak kwam enz ,
Pak je doos lego en ga daar wat mee bouwen en riddertje spelen !
Zonder vriendelijke groeten en stamp onder u hol bij !


The Nephilim



Wat een überreactie, een van de mooiste die ik tot nu toe gezien heb:D
 

DeletedUser12930

Guest
conclusie: jullie kunnen der allebei geen kloot van -.-'
 

DeletedUser38984

Guest
jij mij daar edelen, met wat dan , met je dorpen overal verspreid in het rond , de vorige ja die kon dat , maar om 7.01 ga ik niet opstaan om mijn dorp te deffen daar ze
whaaha je neemt een account over en week later ben je 5 dorpen kwijt niet extra zeveren he dat doe hier nu meer dan genoeg

je kan nog geen pa kopen laat staan met een account van paar miljoen , zelfs met een van 200 000 bakte je er niks van , dat draaide ik hele tijd ZONDER pa


ga wat in de spiegel tegen jezelf praten , das misschien intressant

en dat inactief ... was je al vanaf je dat account overnam, heb je toen is pm gestuurd vlak erna 2 dagen dat het niet opengedaan was

pff nutteloos voor woorden ,

Maarja, gelukkig, had ik je aangenomen als mber, en jij accepteerde. Das wel raar dan als je jezelf zo goed vind. :rolleyes:
Maarja idd, ik kocht geen PA aangezien ik elke dag naar Kentucky ging in de pauze, dus helaas ben ik toch een tikkeltje meer verslaafd aan Kentucky dan aan W17, wat overigens toch wel een bagger wereld is. Maarja, idd ik had het verpest, had je idd gelijk moeten killen, want jij kan toch niet snipen.

Jij werd ook niet geost, iedereen die ik aanviel werd geondersteund maar jij niet. Dus stom stom stom.
Maarja, gelukkig weten jij en ik dat ik wat ouder ben dan jou. :D
 
Bovenaan