Evolutie van NL52

DeletedUser60141

Guest
Het is altijd best leuk te zien hoe een wereld groeide en veranderde, dus ben ik Alex02dsa’s auto-updatende kaarten beginnen opslaan en heb een GIF van de 4 belangrijkste kaarten gemaakt. Met dank aan Alex voor de originele kaarten.
Geniet van de evolutie van deze wereld.


toptribes.gif

topplayers.gif

topktribes.gif

topkplayers.gif


Deze kaarten zullen af en toe geupdate worden wanneer ik over voldoende afbeeldingen beschik om een duidelijk verschil te tonen.
Ik zal geen andere kaarten gebruiken dan diegene die Alex aanbied.


Wil je een tragere of snellere versie zien, klik hier en zoek naar degene die je wil zien.
De trage zijn 2 frames per seconde.
De snelle zijn 10 frames per seconde.

Afbeeldingen laden niet of zijn niet up to date? Check deze thread of laat ons iets weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74396

Guest
we hebben toch auto updating maps die hetzelfde doen?
Of hadden we die deze wereld nog niet? Lijkt me straf
 

DeletedUser74396

Guest
Ik ben nog steeds niet mee. Ik heb deze mapjes namelijk al veel uitgebreider... Net gecontroleerd.
Aan al de spelers die dus commentaar hebben: leg het me gerust uit.
Of ben ik de enige die beter heeft? Excuses dan
 

DeletedUser60141

Guest
Heb je ze al bekeken kerel/meid? Dit zijn geen auto-update maps in de zin van een statische kaart die elke dag de situatie van middernacht weergeeft.
Dit zijn GIF afbeeldingen die de gehele evolutie van de wereld tonen via deze dagelijkse kaarten op een tempo na elkaar weer te geven.

Ik heb in het verleden al wereldspecifieke pogingen gezien, maar die hadden maar een twintig afbeeldingen van lukrake momenten in het bestaan van de wereld. Voor zover mij bekend is dit de eerste grootschalige poging om de evolutie van de werelden op een bewegende kaart weer te geven.

Heb je al iets in die aard... link me of toon me dan.
 

DeletedUser74396

Guest
Ja ik weet wat gifs zijn. om 1 of andere reden krijg ik die mooi elke dag te zien. Als dit niet auto is dan zal het wel door een scriptje komen. Heb zo'n verzameling dat ik geen idee heb wat ze doen.
Maar jouw afbeeldingen komen me echt niet nieuw over. Dus ofwel gebruik ik 1 of ander script ofwel ben jij iets aan het maken dat er al is (officieel of niet).

Maar ik bied je alvast mijn excuses aan. Die zijn wel terecht lijkt me aangezien je inderdaad de 1e bent die dit op dit forum post. Ik wist gewoon niet dat iedereen ze had.
En helaas, als het effectief door een script komt dan moet ik je teleurstellen. Ik geef geen scripts vrij aangezien ik geen idee heb welke openbaar zijn en welke niet.
Maar ik kan je wel een tip geven als het echt van een script komt en ik mezelf geen blaasjes wijsmaak omdat ik de berichten MEEN te herkennen: De .net server heeft meerdere spelers die net als jij zo'n overzichten maakt.
het enige dat ik weet is dat er zijn wel degelijk in het verleden gifs zijn geweest, al werden die telkens door .net spelers gepost op deze server. En aangezien ik tegenwoordig liever actief start op een buitenlandse server met leuke instellingen dan deze ben ik vrij gekend met tribalwars als zijn geheel ipv enkel de .nl/.net/.de server
 

DeletedUser60141

Guest
Ik ben al lang bekend met TW. Ik kan me best herinneren dat mensen overzichtjes maakten, maar ik heb je net gezegd dat die beknopt zijn en vaak gemaakt met self made maps, niet met de auto update maps.Heb daarmee nooit ontkent dat die dingen er waren, ze waren echter met andere middelen gemaakt en waren gewoon iets nostalgisch voor de spelers, geen systematische opbouw van een meer dan 600 beelden tellende GIF (als een wereld ca 2 jaar blijft duren).

Ik heb nooit continu geupdate gifs gezien die de volledige tijdlijn van de wereld volgen van dag tot dag. Behalve wat ik hier uitspook bestaat het niet. Niet officieel van Innogames, noch van een derde.
Op het ogenblik draaien mijn maps publiek op NL, RO, IT, US, NET en UK (waar ik forum admin ben). De versies van andere landen zijn ook beschikbaar, maar de OP is nog niet vertaald, dus laat ik het voorlopig daarbij.
 
Bovenaan