Evolutie van NL49

DeletedUser60141

Guest
Het is altijd best leuk te zien hoe een wereld groeide en veranderde, dus ben ik Alex02dsa’s auto-updatende kaarten beginnen opslaan en heb een GIF van de 4 belangrijkste kaarten gemaakt. Met dank aan Alex voor de originele kaarten.
Geniet van de evolutie van deze wereld.


toptribes.gif

topplayers.gif

topktribes.gif

topkplayers.gif


Deze kaarten zullen af en toe geupdate worden wanneer ik over voldoende afbeeldingen beschik om een duidelijk verschil te tonen.
Ik zal geen andere kaarten gebruiken dan diegene die Alex aanbied.
Startdatum is 2016-08-19.

Images not showing? Check this thread first or let us know.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77704

Guest
Leuk gedaan man ;)

Kan je hem alleen niet iets langzamer laten gaan? (3x zelfde plaatje achter elkaar ofzo)

Van sommige kaartjes wordt je helemaal tureluurs XD
 

DeletedUser61134

Guest
Leuk gedaan man ;)

Kan je hem alleen niet iets langzamer laten gaan? (3x zelfde plaatje achter elkaar ofzo)

Van sommige kaartjes wordt je helemaal tureluurs XD

Gewoon je innerlijke concentratie gebruiken.
Zoals bij een snipe hoe de laatste seconde vaak een hele minuut duurt voor je gevoel.

Release die adrenaline en be like the flash :eek:
 

DeletedUser60141

Guest
Ik begrijp dat het inderdaad nogal snel is, maar voorlopig zal ik dat niet aanpassen, het duurt een halve dag om ze te maken voor alle 600+ gifs. Individueel aanpassen zit er niet echt in. Over een paar maanden (als de wereld zo lang loopt) zal de huidige snelheid een vrij lange gif zijn al.
 
Reactiescore
1.853
Ik begrijp dat het inderdaad nogal snel is, maar voorlopig zal ik dat niet aanpassen, het duurt een halve dag om ze te maken voor alle 600+ gifs. Individueel aanpassen zit er niet echt in. Over een paar maanden (als de wereld zo lang loopt) zal de huidige snelheid een vrij lange gif zijn al.
Leuk initiatief.

Ik denk echter niet dat Justin doelt op de giflengte in haar totaliteit maar individueel gezien.
 

DeletedUser60141

Guest
Ik weet wat hij bedoelt, het is moeilijk de individuele veranderingen te volgen door de snelheid van de huidige gif. Eventueel stel ik alle individuele afbeeldingen ook ter beschikking, de gif vertragen zit er voorlopig niet in.

De langste die ik op dit moment heb is UK27, daar kwam ik op de gedachte om het te doen. Die is gestart eind april aan dezelfde snelheid. Zo ziet die er nu uit. Na verloop van tijd zijn deze makkelijker te volgen en ik vind zelf dat het verschil met de chaos in de startmaand zo ook mooi te zien is.

toptribes.gif
 

DeletedUser60141

Guest
The gifs have been updated. The publicly broadcasted ones are now only 5 frames per second, the first and last frames show for a longer amount of time.

Want to see a slower or faster version, go here and find the one you are looking for.

The slow one has 2 frames per second.
The fast version has 10 frames per second.
 

DeletedUser77710

Guest
Je ziet duidelijk dat Met Ui de overhand aan het nemen is.
 
Bovenaan