Evolutie van NL47

DeletedUser60141

Guest
Het is altijd best leuk te zien hoe een wereld groeide en veranderde, dus ben ik Alex02dsa’s auto-updatende kaarten beginnen opslaan en heb een GIF van de 4 belangrijkste kaarten gemaakt. Met dank aan Alex voor de originele kaarten.
Geniet van de evolutie van deze wereld.


toptribes.gif

topplayers.gif

topktribes.gif

topkplayers.gif


Deze kaarten zullen af en toe geupdate worden wanneer ik over voldoende afbeeldingen beschik om een duidelijk verschil te tonen.
Ik zal geen andere kaarten gebruiken dan diegene die Alex aanbied.
Startdatum is 2016-08-19.

Images not showing? Check this thread first or let us know.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71618

Guest
Leuk gedaan! Ze zouden eventueel wel iets langzamer mogen gaan wat mij betreft, of ben ik de enige die dat vindt?
 

DeletedUser61134

Guest
Leuk gedaan! Ze zouden eventueel wel iets langzamer mogen gaan wat mij betreft, of ben ik de enige die dat vindt?

Gaat al hartstikke sloom.
Gewoon de adrenaline in je lichaam vrijlaten intens focussen, zodat de tijd vertraagd.
 

DeletedUser61134

Guest
Ben sws niet de enige die de tijd kan verslomen :eek:
Jullie zijn gewoon noobs :(
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Pauzeer knop zou fijn zijn ja :p Verder wel leuk.

De stammen en groei daarvan kun je overigens wel rustig terugkijken via het archief.
 

Deleted User - 24028

Guest
Leuk initiatief... klinkt als behoorlijk wat werk om de gifjes te maken (zeker voor alle werelden).

Waarom maak je er geen website van die hetzelfde weergeeft (geen gif), redenen:
- 1 malig veel werk voor jezelf maar daarna automatisch mooie "gifjes" (niet echt gifjes maar weergave is hetzelfde) van alle werelden (kaartjes updaten elke keer snachts dus als jij om 7 uur sochtends telkens de afbeelding ophaalt en bijvoegt in je collectie en ze dan weergeeft waarbij ze 1 voor 1 tonen.
- de mogelijkheid om extra opties toe te voegen voor gebruikers (ik denk bv aan de snelheid zoals al veel gevraagd maar bv ook aan dat je kan instellen dat die maar 1 keer loopt ipv steeds weer opnieuw begint)

Ik zie daarin veel voordelen en eigenlijk maar 1 klein nadeel, je kan ze niet meer rechtstreeks tonen op het AF zoals ze er nu staan. Tenzij je natuurlijk gedaan krijgt van TWteam hier om jouw website toe te voegen bij de media ;)

GL.

Warre
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Heeft hij al, maar is een privé-script, een voordeeltje als scripter zijnde moet op zn tijd kunnen hè :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Hap hap
 
Reactiescore
2.303
ga dit schoon topic nu niet verneuken :)
 

DeletedUser60141

Guest
Leuk initiatief... klinkt als behoorlijk wat werk om de gifjes te maken (zeker voor alle werelden).

Waarom maak je er geen website van die hetzelfde weergeeft (geen gif), redenen:
- 1 malig veel werk voor jezelf maar daarna automatisch mooie "gifjes" (niet echt gifjes maar weergave is hetzelfde) van alle werelden (kaartjes updaten elke keer snachts dus als jij om 7 uur sochtends telkens de afbeelding ophaalt en bijvoegt in je collectie en ze dan weergeeft waarbij ze 1 voor 1 tonen.
- de mogelijkheid om extra opties toe te voegen voor gebruikers (ik denk bv aan de snelheid zoals al veel gevraagd maar bv ook aan dat je kan instellen dat die maar 1 keer loopt ipv steeds weer opnieuw begint)

Ik zie daarin veel voordelen en eigenlijk maar 1 klein nadeel, je kan ze niet meer rechtstreeks tonen op het AF zoals ze er nu staan. Tenzij je natuurlijk gedaan krijgt van TWteam hier om jouw website toe te voegen bij de media ;)

GL.

Warre
We lopen een programmatje af dat alle mappen die ik heb (676 op het ogenblik, met elk nu zo'n 35 afbeeldingen) omzet in een gif. Het duurt zo een poosje op de server maar daar hebben we niet zo'n last van.

Misschien doen we het wekelijks om de overgang (maand op maand is idd wat lang) wat soepeler te doen.

Eventueel maken we een website met tragere versies of een videobestand (waarbij we dus de IMG bbc vervangen door de video) die we ook automatisch aanpassen, alleen zou ik een uitzondering moeten krijgen op hun video link daarvoor. Het huidige is een proof of concept, dus we sleutelen nog wat verder (vriend en mezelf).

In plaats van slechts eenmaal te lopen lijkt het me interessanter om de 1ste en laatste afbeelding ca 1.5s te tonen.

Ze niet meer rechtstreeks kunnen tonen op het forum is de doodsteek hiervoor. Ik geloof geen moment dat spelers 'speciaal' naar een website zullen gaan om er eens even naar te kijken, de meesten zullen er nu zelfs al niets van horen.
 
Bovenaan