Events

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487957162

Guest
Ik zou graag TW willen attanderen op het arrest met betrekking tot FUT. Hierbij dient men fifa coins te kopen, waarbij men kans maakt op boosts in het spel tijdens een evenement. Dit is in Nederland verboden.

in TW dienen wij PP te kopen, om mee te doen aan evenementen. Hierbij zijn er ook kansen en is PP aan verbonden. Dit is dus verboden en strafbaar.

geen dank voor de tip Innogames en Duckje
 
Reactiescore
1.226
Ik zou graag TW willen attanderen op het arrest met betrekking tot FUT. Hierbij dient men fifa coins te kopen, waarbij men kans maakt op boosts in het spel tijdens een evenement. Dit is in Nederland verboden.

in TW dienen wij PP te kopen, om mee te doen aan evenementen. Hierbij zijn er ook kansen en is PP aan verbonden. Dit is dus verboden en strafbaar.

geen dank voor de tip Innogames en Duckje

Zou je dan ook even de exacte regelgeving + bron hier kunnen plaatsen?
 
Reactiescore
1.468
Reactiescore
1.468
Overigens meen ik dat maar enkele evenementen aan dit principe voldoen en zelfs die zijn al anders (edeljaarmarkt, maar je weet van te voren voor welk bedrag je ALLE items van het rad kan krijgen )
 
Reactiescore
1.226
Interessant thanks! Ben benieuwd wat hier uit voort gaat vloeien want er zijn natuurlijk legio games die op deze manier werken.

Bij events is het ook niet zo dat je pp MOET gebruiken, eerste actie is vaak gratis. Wil je verder moet je betalen.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Overigens meen ik dat maar enkele evenementen aan dit principe voldoen en zelfs die zijn al anders (edeljaarmarkt, maar je weet van te voren voor welk bedrag je ALLE items van het rad kan krijgen )

Zou een verdediging zijn. Er zijn echter wel percentages aan prijzen verbonden. Hierdoor zit er dus een kans element in. Meerdere evenementen voldoen wel aan de voorwaardes (kasteel).
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
241
TW houdt zich 100% aan de kansspelregels.

- Niet verplicht om PP te gebruiken.
- Je weet vooraf ALTIJD welke items je kan krijgen.

Het gaat er bij FUT om dat je punten inzet (die voor echt geld te krijgen zijn), zonder te weten wat je krijgt => gokken.

En daarnaast geldt TW onder Duitse regelgeving.
 
Reactiescore
1.468
TW houdt zich 100% aan de kansspelregels.

- Niet verplicht om PP te gebruiken.
- Je weet vooraf ALTIJD welke items je kan krijgen.

Het gaat er bij FUT om dat je punten inzet (die voor echt geld te krijgen zijn), zonder te weten wat je krijgt => gokken.

En daarnaast geldt TW onder Duitse regelgeving.
Dat het niet verplicht is om PP te gebruiken is natuurlijk niet relevant.

Dat vooraf wel duidelijk is wat je krijgt ben ik het met je eens.

TW moet zich houden aan de Nederlandse én Duitse wetgeving omdat Innogames een Duits bedrijf is én zich hier richt op de Nederlandse markt. (.NL, Nederlandstalig, iDeal) en de Belgische (bancontact)
 
Reactiescore
1.449
Mocht het gaan spelen op TW, hoort Duckje het vast als eerst van Innogames.
Tot die tijd zullen we maar rustig afwachten.

Alsnog bedankt voor de tip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan