Events, een toevoeging aan het spel?

Reactiescore
2.489
Gooi een linkje, dan zal ik er vanavond of morgen eens voor gaan zitten :)
Ik neem die van hier wel ;) als we een event nogmaals runnen krijg je infame een url voor feedback!
 

DeletedUser22704

Guest
Hier even de feedback van een terugkerende speler die een aantal jaar niet meer gespeeld heeft.

Ik vind de events een goede aanvulling op het spel. Het is een mooie afwisseling tussen het dagelijkse spel en levert mooie rewards op. Ook voor degene die er geen pa tegen (willen) gooien. Voor mij persoonlijk is het een extra stimulans om te blijven spelen op een wereld waar ik eigenlijk te laat ben gestart. (als je terugkeert is dit zelden bij een begin van een nieuwe wereld, in ieder geval bij mij ;) ) Waarom is dit een extra stimulans? Voor mijn gevoel kan ik hierdoor mijn achterstand beter in halen. Mijn omgeving is niet zo heel sterk en door mijn "ervaring" kan ik de bonussen beter benutten.

En laten we eerlijk zijn. Iedereen zou toch moeten begrijpen dat Innogames geld moet verdienen. Ben blij dat ze het op zo'n manier doen. Op deze manier wordt je namelijk niet verplicht om geld te betalen en blijft het spel voor iedereen toegankelijk. Gun ze die extra inkomsten dan ook, hierdoor kan jij plezier blijven beleven aan het (gratis) spelletje. Ook denk dat ik de voordelen wel meevallen voor mensen die er extreem veel pa tegen aan gooien. Ervaring met andere spellen is dat dit soort spelers zijn niveau toch niet bijzonder hoog is.

Over de frequentie van de events snap ik de frustratie. Voor trouwe spelers kan dit inderdaad als vaak en overbodig overkomen. Speel je het spel een enkele keer voor een korte periode is het aan de andere kant wel leuk als je dan ook events mee kan pakken. Misschien een idee om er een maximaal aantal aan te koppelen per wereld per jaar? En bijvoorbeeld niet tijdens een startperiode van een wereld. (Ik weet niet of en hoeveel hier rekening mee word gehouden)
 

DeletedUser7072

Guest
Lijkt me een geweldig plan! Gewoon elke week een nieuw event vol oorlogsbuiten en andere boosters, om het een beetje spannend te houden ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wedstrijdje wie het meest kan edelen zonder te farmen doen :D
 

DeletedUser61134

Guest
Zonder de 21 oorlogsbuiten konden we op de NO-PREMIUM WORLD 50 niet zosnel groeien.
Dus Events duimpje omhoog

#BeccaForGod2016
 

Deleted User - 487871837

Guest
#BeccaForPresident
#MakeTribalwarsGreatAgain
 
Reactiescore
94
Events an sich heb ik weinig over te klagen, maar zoals al meermaals genoemd in dit topic ligt de frequentie toch ietwat hoog naar mijn mening.

Daarnaast lijkt het mij leuker als de events geen soort minigames zijn (denk aan bijvoorbeeld Capture the Crests) maar een event wat daadwerkelijk aan het spel gerelateerd is. Dit zal natuurlijk een hoop moeilijkheden op kunnen leveren als je bijvoorbeeld denkt aan het dramatische puntenverschil tussen spelers en werelden etc, maar toch lijkt het me een stuk meer motivatie opbrengen als de tw prestaties bepalen wat voor soort beloning er te verdienen valt.

Dit moedigt niet alleen activiteit op het spel aan, dit moedigt ook daadwerkelijk actief spelen aan, niet 800 keer per dag inloggen om even snel je event pagina te regelen.
 
Reactiescore
92
Tot vanochtend weinig op te merken aan het event, dit event was een stap in de goede richting, wilde de kat uit de boom kijken voor feedback.

Enkel is er nu weer een aanbieding:
glory.png


Bedenk even dat je van die 12.000 glory het voordeligste pakket koopt, het 20% opslagpakket;
Dit pakket kost 990 glorie, dus je kan er 12 pakketten van kopen.
12 pakketten is 240% van je opslag, dus 400.000 x 240% = 960.000 grondstoffen

Uitgaande van 30.000 leem per goudmunt en lvl 30 opslag kun je hier 32 edelmannen uit voortbrengen, met -10% muntkosten en goede vlaggen kom je uit op 38 edelmannen.

Dit staat eigenlijk in het verkeerde topic,
je hoeft niet eens mee te doen.
 

DeletedUser76756

Guest
c771532729a75cce4e0b5c73dde8c419.png


Joepie-ja-jeeh!!! Kerst is voorbij en gelijk worden we beloond met een Event!
 
Reactiescore
92
Het event "Vecht mee en win" zie ik graag vaker verschijnen. (als er dan toch elke 10 dagen een event moet worden gehouden liever deze dan de voorgaande troep :tongue:)

Wel jammer dat de beloningen nu zo laag zijn in vergelijking met de andere 'events', terwijl dit verreweg het meeste ingame inspanning vereist en wordt uitgekeerd aan een kleinere groep. De prijzen zijn ongeveer gelijk aan de slechtste prijzen voor 1 klikje op het rad, terwijl sommigen hiervoor meer dan 1000 aanvallen sturen. :confused2:
 

DeletedUser76439

Guest
Ik heb liever de andere evenementen.
Op W 49 is dit spanend. De nr 1 stam (+50%) Team: Blauw
tegen de nr 2 (30%) Team: Groen

Het zal spannend worden voor de laatste plaats. Was het echt niet mogelijk om een beetje gelijkwaardige Teams te maken? En dan nog. Je moet gewoon geluk hebben dat je bij het juiste Team terecht komt.
 

DeletedUser61134

Guest
Tot vanochtend weinig op te merken aan het event, dit event was een stap in de goede richting, wilde de kat uit de boom kijken voor feedback.

Enkel is er nu weer een aanbieding:
glory.png


Bedenk even dat je van die 12.000 glory het voordeligste pakket koopt, het 20% opslagpakket;
Dit pakket kost 990 glorie, dus je kan er 12 pakketten van kopen.
12 pakketten is 240% van je opslag, dus 400.000 x 240% = 960.000 grondstoffen

Uitgaande van 30.000 leem per goudmunt en lvl 30 opslag kun je hier 32 edelmannen uit voortbrengen, met -10% muntkosten en goede vlaggen kom je uit op 38 edelmannen.

Dit staat eigenlijk in het verkeerde topic,
je hoeft niet eens mee te doen.

Zie dit beetje laat. Event ervoor was een vlaggenbooster te krijgen.
Dat + beste vlag + -10% = 64 Goudmunten per dorp van 12x 20%
 
Bovenaan