Event - Reizende koopman - Discussietopic

Reactiescore
1.367
Tis sws een ruk event, zoveel klikken voor zo weinig "winst" Heb nu 40 gevechten gedaan, minuut per stuk voor wat rommel kisten :(
 

DeletedUser80547

Guest
Ik vind dit wel een leuk event, je krijgt tenminste ook gewoon normale beloningen, niet van die debiele events waar iedereen makkelijk tientallen 30% GS pakketjes uithaalt.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Hoop toch echt dat er een ander event komt :O? Of heb ik een mededeling gemist?
 
Reactiescore
273
Ik heb nu al 5 keer achter elkaar verloren omdat de tegenstander veel te sterk is. Van 650km naar 600km gegaan.
Is het de bedoeling dat het je letterlijk onmogelijk gemaakt gaat worden om dit event te winnen?
Maak dat maar 6 keer met dit voorbeeld:

Ik kom eerder bij 0km dan bij 800. :mad:

f90dc851fc9383ea98e578cc84f68f31.png

En in de volgende spoiler direct opvolgend van de vorige en elkaar:

d72b619fd9ef7037ebacaed865b5e642.png


35bb0dc4ec9a7b9352e5fd804e435e98.png


7f5245ebcd4c5941ca52c72a734cd03d.png


Dit spel is niet goed gebalanceerd. Los van het feit dat ik geen PP ga verspillen, zelfs met PP gebruiken kun je het 40% gs pakket niet eens bemachtigen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
21
Ik heb nu al 5 keer achter elkaar verloren omdat de tegenstander veel te sterk is. Van 650km naar 600km gegaan.
Is het de bedoeling dat het je letterlijk onmogelijk gemaakt gaat worden om dit event te winnen?
Maak dat maar 6 keer met dit voorbeeld:



Dit spel is niet goed gebalanceerd. Los van het feit dat ik geen PP ga verspillen, zelfs met PP gebruiken kun je het 40% gs pakket niet eens bemachtigen.


Reizende Koopman
Welkom bij het Reizende Koopman evenement! Hier is een snelle intro zodat je aan de slag kunt.
Stap 1: Start de missie
Jij bent de bewaker van de winstgevende handelaar Midas. Bescherm hem tijdens zijn reizen en verdien grote beloningen voor je imperium door rovers te verslaan en over de gevaarlijke handelswegen van Mercuria te reizen. (Hint: Hoe verder je reist hoe sterker de rovers!)
Stap 2: Verdedig de handelaar
Door het verslaan van rovers zal je kisten verdienen. Deze openen zal je troepen ervaring geven en bonussen voor je rijk. Daarnaast krijg je troepen voor elke eerste 20 overwinningen per dag.
Stap 3: Kom aan in het dorp
Reis de hele weg en pak vijf speciale bonussen bij de mijlpalen. Veilige reis gewenst!

Je mag niet teveel aanvallen verdedigen. Voor de eerste 20 overwinningen krijg je troepen. Daarna niets meer maar de tegenstander zal sterker worden.
Ik doe dit rustig aan enkel een aanval verdedigen als ik een kist kan krijgen.
 

DeletedUser77845

Guest
Het event reizende koopman is inderdaad echt gewoon waardeloos. Het brengt meer frustratie met zich mee dan dat je wat wint.
Helemaal als je op een wereld speelt waarop je niet kan farmen en je continu farmitems krijgt uit je kistjes. Leuk man zo event!

Persoonlijk vind ik dit ronduit schandalig, tevens was het al (algemeen) bekend dat er items aangeboden worden terwijl je op werelden er niks aan hebt maar er lijkt niks mee gedaan te worden tot op heden helaas. Hoop dat hier snel verandering in komt! Is net of je een fiets koopt zonder wielen, veel plezier ermee!

Daarnaast steek je (veel) tijd in het event en je krijgt er echt maar dan ook echt alleen maar rotzooi voor terug. Kom eens gewoon met een event waar veel te halen is. Heb al niks meer van items in mijn inventaris waar ik daadwerkelijk wat aan hebt. Persoonlijk spreek ik nu ook voor wereld 68 maak de kans op GS pakketjes groot/ offensief/defensieve boosters en niet met katapult items, scoutsboosters, en helemaal niet meer met buitbooster alsjeblieft.

Academie Edict, 25 procent snellere rekrutering van een edelman, echt zo geweldig voor een goud item. Kom alsjeblieft met iets beters.
Meer winnen en vooral gewoon items die er toe doen!!!!

Jasper
 
Reactiescore
389
Dit is echt een van de leukere events.
Ik weet niet of de mensen die hierboven het een slecht even vinden, liever zo'n event hebben waarbij alles puur luck based is en je 1x per dag kunt klikken?
Dit event moet je gewoon actief zijn en enigszins nadenken elke keer als je de probeert te winnen. Zorg je dat je level 11 of level 12 bent dan kan je naar 800 km. Eerder lukt dat idd niet, omdat je eigen troepen nog niet sterk genoeg zijn. Level 11 of 12 is gewoon te halen zonder pp te spenderen, als je maar netjes de 20x winnen haalt per dag. Als je echt te hoog zit, moet je gewoon een aantal keer vluchten, zodat je weer een 100tal km lager zit en kan je weer winnen.
 
Reactiescore
264
Dit is echt een van de leukere events.
Ik weet niet of de mensen die hierboven het een slecht even vinden, liever zo'n event hebben waarbij alles puur luck based is en je 1x per dag kunt klikken?
Dit event moet je gewoon actief zijn en enigszins nadenken elke keer als je de probeert te winnen. Zorg je dat je level 11 of level 12 bent dan kan je naar 800 km. Eerder lukt dat idd niet, omdat je eigen troepen nog niet sterk genoeg zijn. Level 11 of 12 is gewoon te halen zonder pp te spenderen, als je maar netjes de 20x winnen haalt per dag. Als je echt te hoog zit, moet je gewoon een aantal keer vluchten, zodat je weer een 100tal km lager zit en kan je weer winnen.

Ben level 12 kom niet boven de 700km LEUK EVENT NICE
 
Reactiescore
15
hallo,

helaas er toch weer ingetrapt.. op laatste moment nog getracht de 40 procent grondstoffen te halen.. bijna elke veldslag ging verloren op t eind.. moest er nog 5 km.. maar alles ging verloren.. meer dan 1300 premium nog erin gekwakt voor de kisten.. maar niks mocht helpen..
ai ai ai.. ik ben pissoffed op tw.. maar nog meer op mezelf...

mvg marcel
 

DeletedUser77845

Guest
Zoals ik al zei is het gewoon oplichterij. Vraag mij eigenlijk überhaupt af of dit volgens de Nederlandse wet wel mag. Aangezien de kans berekeningen zo laag zijn om iets (fatsoenlijks) te winnen. Voorbeeld is pakjes kopen op FIFA m.b.t. kansberekening. Hieruit bleek dat de kans zo klein was om iets fatsoenlijks eruit te halen dat ze het moesten aanpassen, dit neigt eigenlijk naar precies hetzelfde. Veel geld uitgeven en er niks voor terugkrijgen! De balans is totaal weg, en het is puur om zoveel mogelijk geld/pp te incasseren. Kan je ook doen door middel van gewoon goede items continu aan te bieden.

Vind echt dat TW wakker moet worden, anders ben ik eens heel benieuwd en ga dit eens neerleggen ergens anders of dit wel helemaal kan ^^
GENOEG IS GENOEG
 
Reactiescore
768
Leuk concept, maar in de huidige vorm hoeft het van mij niet terug te keren. Unbalanced qua hitten, de volgordes die 85% negatief uitvallen. Om maar te zwijgen over de hitrates...
 
Reactiescore
2.367
Inderdaad weinig zekerheden waardoor het moeilijk is te spelen.
 
Reactiescore
7.918
Het ene wereldverneukende event was nog niet afgelopen en we kregen het halloweenevent al, nu dit weer. @Duckje heb je nou echt niet door dat deze shit het spel verneukt en je inmiddels al een fikse spelersbasis kwijt bent? Met meer mensen die dat voornemen soweiso al hebben.
 
Reactiescore
69
Ik lees hier door de jaren heen overwegend negatieve reacties.

Kan iemand v.h. modteam uitleggen wat er is veranderd t.o.v. afgelopen jaren aub?

Vriendelijk bedankt.
 
Bovenaan