Event - Reizende koopman - Discussietopic

DeletedUser79396

Guest
Yo,

Aangezien ik geen leven heb en je nu dit event oneindig kan blijven verder spelen (zonder wachttijden) heb ik eens getest hoe lang het duurde vooraleer ik het 4e gouden kistje zou hebben (het event is vandaag gelaunched om 15:00 btw;)). Normaal gezien zou je moeten wachten tot 3 schatkistjes klaar zijn met hun wachttijden vooraleer je verder kan gaan naar het volgende gouden kistje.

Na meer als 200 gevechten tegen de vijand heb ik eindelijk op dag 1 van het event de bonus 'groeiende gewassen' al (10% meer bevolking). Voor dit kistje moet je tot 600km ver komen. Ieder gevecht dat je wint geeft je +25km, en elke loss is -10km. En de win/loss ratio is ongeveer 1/4 tot zelfs 1/5, heb ik ondervonden uit ervaring. Dus moet je je niet voorstellen hoevaak je terug achtervalt in km's en dat iedere keer opnieuw moet doen..

bv. ik heb 5 keer de laatste fase moeten overdoen voor het 4e gouden kistje, afgerond 60 games):engel::engel:
upload_2018-8-10_3-20-41.png
Er zijn tot nu toe nog geen mensen, of toch zeker niet veel op welke wereld die dit hebben bereikt. In de andere werelden die ik speel stond er overal 0% spelers hebben dit geclaimd. idk of ik daar trots op moet zijn. 3 uur van men leven weg. haha

Ik kreeg vanaf het 3e gouden kistje ook hele tijd server errors, dus weet niet of het de bedoeling was om al zo ver te geraken :eek::eek:
 

Bijlagen

  • tw god event koopman.png
    tw god event koopman.png
    356,2 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Yo mods,

Aangezien ik geen leven heb en je nu dit event oneindig kan blijven verder spelen (zonder wachttijden) heb ik eens getest hoe lang het duurde vooraleer ik het 4e gouden kistje zou hebben (het event is vandaag gelaunched om 15:00 btw;)). Normaal gezien zou je moeten wachten tot 3 schatkistjes klaar zijn met hun wachttijden vooraleer je verder kan gaan naar het volgende gouden kistje.

Na meer als 200 gevechten tegen de vijand heb ik met eindelijk op dag 1 van het event als de bonus 'groeiende gewassen' (10% meer bevolking). Voor dit kistje moet je tot 600km ver komen. Ieder gevecht dat je wint geeft je +25km, en elke loss is -10km. En de win/loss ratio is ongeveer 1/4 tot zelfs 1/5, heb ik ondervonden uit ervaring. Dus moet je je niet voorstellen hoevaak je terug achtervalt in km's en dat iedere keer opnieuw moet doen..

bv. ik heb 5 keer de laatste fase moeten overdoen voor het 4e gouden kistje, afgerond 60 games):engel::engel: Bekijk bijlage 13308

Ik denk dat ik de 1e persoon ben, op welke wereld dan ook, die dit in zo'n korte tijd heb bereikt (zie blauw omcirkelt op foto). In de andere werelden die ik speel stond er overal 0% spelers hebben dit geclaimd dus ik weet niet zelfs niet of ik daar trots op moet zijn. 3 uur van men leven weg.

Bekijk bijlage 13309
Wij hebben dat op de één of andere manier al rond 9u voor elkaar gekregen, maar bij ons stond er ook 0%
 

DeletedUser78932

Guest
Ik kreeg bij een overwinning in het begin een kleine hoeveelheid xp. Na een tijdje niets meer. Van af deze morgen 150XP.

You are victorious!
Distance traveled: +25 km (15.5 miles. grapje)
Experience gained: +150 XP
Chest retrieved: Chest slots full
Continue

Edit.

Je bent de overwinnaar!
Afgelegde afstand: +25 km
Ervaring opgedaan: +0 XP
Kist gevonden: Plaats voor kisten vol
Verder
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79332

Guest
Yo,

Aangezien ik geen leven heb en je nu dit event oneindig kan blijven verder spelen (zonder wachttijden) heb ik eens getest hoe lang het duurde vooraleer ik het 4e gouden kistje zou hebben (het event is vandaag gelaunched om 15:00 btw;)). Normaal gezien zou je moeten wachten tot 3 schatkistjes klaar zijn met hun wachttijden vooraleer je verder kan gaan naar het volgende gouden kistje.

Na meer als 200 gevechten tegen de vijand heb ik eindelijk op dag 1 van het event de bonus 'groeiende gewassen' al (10% meer bevolking). Voor dit kistje moet je tot 600km ver komen. Ieder gevecht dat je wint geeft je +25km, en elke loss is -10km. En de win/loss ratio is ongeveer 1/4 tot zelfs 1/5, heb ik ondervonden uit ervaring. Dus moet je je niet voorstellen hoevaak je terug achtervalt in km's en dat iedere keer opnieuw moet doen..

bv. ik heb 5 keer de laatste fase moeten overdoen voor het 4e gouden kistje, afgerond 60 games):engel::engel:
Bekijk bijlage 13312
Ik denk dat ik de 1e persoon ben, op welke wereld dan ook, die dit in zo'n korte tijd heb bereikt (zie blauw omcirkelt op foto). In de andere werelden die ik speel stond er overal 0% spelers hebben dit geclaimd. idk of ik daar trots op moet zijn. 3 uur van men leven weg. haha

Ik kreeg vanaf het 3e gouden kistje ook hele tijd server errors, dus weet niet of het de bedoeling was om al zo ver te geraken :eek::eek:

Bak een taart en vier het;):p:D
 
Reactiescore
2.478
Wij hebben dat op de één of andere manier al rond 9u voor elkaar gekregen, maar bij ons stond er ook 0%

Ik heb hem idd voor ons vrij kunnen spelen, maar het was geen pretje. Vind het ook jammer dat je geen XP krijgt als je verliest. Ik bedoel je besteed er toch tijd aan en die rovers zijn te snel OP.

Dit is gewoon een flop event. Je steekt er tijd in en alles berust nog altijd op geluk. Dit mag wel iets minder
 

DeletedUser78932

Guest
Ik heb hem idd voor ons vrij kunnen spelen, maar het was geen pretje. Vind het ook jammer dat je geen XP krijgt als je verliest. Ik bedoel je besteed er toch tijd aan en die rovers zijn te snel OP.

Dit is gewoon een flop event. Je steekt er tijd in en alles berust nog altijd op geluk. Dit mag wel iets minder

Je krijgt niet eens altijd xp als je wint. Maar je kan er wel iets aan doen. Open die kisten met pp voor xp. Maar wat zin heeft het? Krijg je meer xp worden die rovers ook veel sterker. Ik stop er mee en speel enkel als er een kist nodig is. Geluk zal er niet bij zitten. De eerste 4 gevechten win je op elke wereld.

Je bent de overwinnaar!
Afgelegde afstand: +25 km
Ervaring opgedaan: +0 XP xxxxxxxxxx
Kist gevonden: Kleine kist
Verder
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78932

Guest
Yo,


Ik denk dat ik de 1e persoon ben, op welke wereld dan ook, die dit in zo'n korte tijd heb bereikt (zie blauw omcirkelt op foto). In de andere werelden die ik speel stond er overal 0% spelers hebben dit geclaimd. idk of ik daar trots op moet zijn. 3 uur van men leven weg. haha

Ik kreeg vanaf het 3e gouden kistje ook hele tijd server errors, dus weet niet of het de bedoeling was om al zo ver te geraken :eek::eek:


Je hebt toch geen script gemaakt daarvoor?
 

DeletedUser79396

Guest
Je hebt toch geen script gemaakt daarvoor?
Ik kreeg errors random tijdens de gevechten, een andere maat van mij had hetzelfde probleem, maar je kon gewoon verder spelen. Weet begot niet hoe je zo een scirpt zou moeten maken haha
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.489
Ik kreeg bij een overwinning in het begin een kleine hoeveelheid xp. Na een tijdje niets meer. Van af deze morgen 150XP.

You are victorious!
Distance traveled: +25 km (15.5 miles. grapje)
Experience gained: +150 XP
Chest retrieved: Chest slots full
Continue

Edit.

Je bent de overwinnaar!
Afgelegde afstand: +25 km
Ervaring opgedaan: +0 XP
Kist gevonden: Plaats voor kisten vol
Verder

Feitelijk tellen enkel de eerste 20 gevechten op een dag mee voor XP, alles daarboven geeft geen XP bonus :)
 

DeletedUser78932

Guest
Bewakers niveau 1:0 XP
Bewakers niveau 2:200 XP
Bewakers niveau 3:600 XP
Bewakers niveau 4:1100 XP
Bewakers niveau 5"1800 XP
Bewakers niveau 6 2800 XP
Bewakers niveau 7 4300 XP
Bewakers niveau 8 6.300 XP
Bewakers niveau 9 8.800 XP nu op 1 wereld. Neemt teveel tijd om dit op alle werelden te spelen.
Bewakers niveau 10 11800 XP
Bewakers niveau, 11 15.800 XP
Bewakers niveau" 12 20.800 XP
Bewakers niveau" 13 26.800 XP
Bewakers niveau 14 33.800 XP
Bewakers niveau 15 41.800 XP
Bewakers niveau 16 50.800 XP
Bewakers niveau 17 60.800 XP
Bewakers niveau 18 71.800 XP
Bewakers niveau 19 84.800 XP
Bewakers niveau 20:100.300 XP

We doen ons best om niveau 20 te halen. Maar het heeft ook weinig zin hoe hoger Bewakers niveau hoe moeilijker om een gevecht te winnen. En ik kan nochtans +40% grondstof opslagplaats goed gebruiken.
 

DeletedUser79396

Guest
We doen ons best om niveau 20 te halen. Maar het heeft ook weinig zin hoe hoger Bewakers niveau hoe moeilijker om een gevecht te winnen. En ik kan nochtans +40% grondstof opslagplaats goed gebruiken.

Dit gaat echt nog moeilijker worden dan gedacht, ik zit ook op lvl 9. Maar zoveel sterker voel ik mij niet, de vijand daarentegen met zijn 40 hp is een ander verhaal :D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69785

Guest
Zou wel handig zijn als jullie dat in de omschrijving zouden zeggen, dat enkel de eerste 20 gevechten meetellen. Ik zit nu op km670/1000 maar als ik mijn 20 gevechten nu zou doen win ik er misschien 2 van de 20. Terwijl ik maar niveau 9 ben. Nu kan ik enkel vertrouwen op de kistjes (PP tegenaan gooien dus) om weer te stijgen in niveau. Die 5e mijlpaal kan ik dus wel vergeten tegen overmorgen. Dus als je, zoals ik, de eerste dag vol tryhard en de 4e mijlpaal haalt, ben je de rest van de dagen de klos.

Weer een mislukt event van Innogames zou ik zeggen, maar uit de feedback die jullie van ons kregen was dat, geloof ik, al duidelijk.

EDIT: Het is me opgevallen dat je de 150xp krijgt voor de eerste 20 gevechten die je wint. Dus niet de eerste 20 gevechten (want dan zouden de keren dat je verliest wel meetellen). Aangezien ik maar 1/8 gevechten win weten jullie waar ik me zo laat nog mee bezig houd xd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78932

Guest
20 keer 150 xp 3 dagen = 9 000 XP
Voor de kisten 400 xp per uur zonder pp te gebruiken. = 20.000 xp.

Bewakers niveau 20=100.300 XP


Casual 5 3 spelers hebben kist 4 open.
{"milestone_id":4,"count_players_reached":3,"percent_players_reached":1.863354037},"5":{"milestone_id":5,"count_players_reached":0,"percent_players_reached":0}}}},
{"xp":13407,"level":10},
{"max_level":20,"total_xp_per_level":

Ik zal dus rond de 42.000 xp eindigen zonder gebruikte maken van pp. Bewakers niveau 15

Omdat je toch geen vlag krijgt bij het bereiken van een hoger Bewakers niveau maakt die xp niets uit.
Hoe hoger je xp hoe moeilijker de gevechten.

Bekijk de bron eens (&screen=event_trump_card ) en misschien kan je iets vinden wat kan helpen.
 
Reactiescore
2.478
@Duckje

Als dit event nog eens terug komt zorg aub voor een 'opgeefknop'. Nu moet je alles afspelen terwijl je al weet dat je verloren hebt. Desnoods krijg je dan wel je minpunten, maar het zorgt voor snelheid. Die er nu uit is.

Dit is onmogelijk om te winnen zegmaar. Wie als eerste alle kaarten mag spelen wint. Niet wegnemend dat de Rovers sws veel te OP zijn.

3ca1210fc6b2e2369b773b30d8d5ac34.png

https://gyazo.com/3ca1210fc6b2e2369b773b30d8d5ac34

0b1f13a17ef79b623b637d2bbc2e6225.png

https://gyazo.com/0b1f13a17ef79b623b637d2bbc2e6225

En deze twee spel situaties komen meteen achter elkaar.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77755

Guest
Vanaf lvl8-9 wordt het extreem moeilijk om nog gevechten te winnen, de rovers worden te snel te sterk in verhouding met je eigen bewakerskaarten. In plaats van de rovers ook te laten scalen met jouw bewakerslevel is het geen beter idee dat deze scalen met hoe ver je gereisd hebt? Met andere woorden, hoe dichter je bij het einddoel raakt, hoe sterker deze worden. Dus als je hypothetisch nog maar aan mijlpaal 100km zit en jouw bewakerslevel dan al 8 is, zou je alle gevechten makkelijk moeten winnen, maar als je aan mijlpaal 600zit, en bewakerslevel 8 hebt dan zal je het iets lastiger hebben.
Misschien nog een idee dat eventueel meer "keuze" in het event kan brengen is het mogelijk maken om kisten weg te werpen, zodat je indien gewenst kan zoeken naar één bepaalde kist die je wil hebben om één of andere reden.
 

DeletedUser79396

Guest
Ik ben er volledig mee ons om een 'opgeefknop' te voorzien, je weet al op voorhand als je gaat verliezen of niet (meestal als jou sterkste dood gaat in 1e ronde).

Denk dat het theoretisch wel mogelijk is om het laatste kistje te hale, als je de xp van de schatkistjes EN de dagelijkse 20 wins haalt. Maar het is ontzettend moeilijk en ben benieuwd wie de finish gaat halen. Zo'n 40% opslag kistje is legit goud waard
 

Deleted User - 24028

Guest
Er zijn er al die dat gehaald hebben heb ik gehoord... die nu lvl 20 zijn door er 17k PP aan te geven :D
 
Bovenaan