Eurovisie 2021

Reactiescore
1.777
litouwen en oekraine baaskes van wat ik meegekregen heb

hooverphonic wint dit natuurlijk met de vingers in de neus immers heeft alex caillier speciaal zijn kapsel verneukt hiervoor? Dat doet hij niet zomaar?
 
Reactiescore
3.540
litouwen en oekraine baaskes van wat ik meegekregen heb

hooverphonic wint dit natuurlijk met de vingers in de neus immers heeft alex caillier speciaal zijn kapsel verneukt hiervoor? Dat doet hij niet zomaar?

En hij scheert zelfs zijn wenkbrauwen? Ik vond Ukrane het slechtste van alles nummers die ik voorbij heb zien komen, ik snap de hype niet.
 
Reactiescore
1.383
ooooo wauwauw wat zongen de tsjechische danes goed en deze albaneze dame zingt ook goed jeetje zeg
 
Reactiescore
1.701
Die foto die jij vanmiddag stuurde. Heb je dat echt in je neus gedrukt spieder ? Verklaart een hele boel namelijk.
 
Reactiescore
1.383
Ik vind het songfestival te wit
klopt jullie belgen sturen een BLANKE en BLONDE HETERO vrouw in, wij sturen tenminste een ZWARTE HOMO man die op HAKKEN loopt. iets met inclusiviteit enzo, laat maar weer zien hoeveel de belgen achterlopen op de nederlanders en hoeveel jullie nog van ons kunnen leren!!!!!!!!
 
Reactiescore
994
Voor de Chantalfans.
Ze (+ Jan en Edsilia) beginnen zingend morgen <3
 
Reactiescore
1.383
Voor de Chantalfans.
Ze (+ Jan en Edsilia) beginnen zingend morgen <3
klopt candiu. de vorige halve finale heb ik iedereen aangespoord om te gaan kijken maar alleen hondmet3poten keek ook al. leuke jongen is dat.

anyways ik denk dat ik te laat ben begonnen met aansporen, ik ganu eerder beginnen!!!!! VANAVOND IS HET ZO VER HET IS ZO LEUK EN SPANNEND
 
Bovenaan