Eurovisie 2021

Reactiescore
1.577
Dag vrienden en andere muziekliefhebbers,

De show der shows is losgebarsten. Menig onder ons aanschouwde dinsdag geamuseerd het kijkspel, als natte meisjes op een concert van Billie Eilish. Wie is jullie favoriet? Wat vinden jullie van het lied van België/Nederland? Mogen Israël en Australië wel meedoen? En wat met de tietjes van Chantal?

Laat de innerlijke Angelina in je los.
 
Reactiescore
1.700
De tietjes van Chantal waren fenomenaal. Hoogtepunt van het songfestival tot nu toe.
 
Reactiescore
698
Hooverphonic mag gewoon naar huis?
Het past niet bij eurovisiesongfestival
Nederland heeft wel een lekker nummer.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
mike, ik heb net even gekeken naar de uitslagen van het prestigieuze TSC en daaruit kon ik al snel concluderen dat je sowieso geen smaak hebt. Hou die valse expertise en onnodige commentaar maar voor jezelf, landsverrader.

GOOO BELGIUM GOOOOOOO DOUZE POINTS JAAAAAAAAAAA
 
Reactiescore
1.238
De tetten van chantal zijn de enige reden dat ik ben blijven kijken. Ik maak me wel zorgen om a.s. zaterdag. Er zijn geruchten dat malta zou kunnen winnen. Als dat varken dan maar niet gaat springen...
 
Reactiescore
1.700
De tetten van chantal zijn de enige reden dat ik ben blijven kijken. Ik maak me wel zorgen om a.s. zaterdag. Er zijn geruchten dat malta zou kunnen winnen. Als dat varken dan maar niet gaat springen...

Zo die was goed vet.
 
Reactiescore
1.449
mike, ik heb net even gekeken naar de uitslagen van het prestigieuze TSC en daaruit kon ik al snel concluderen dat je sowieso geen smaak hebt. Hou die valse expertise en onnodige commentaar maar voor jezelf, landsverrader.

GOOO BELGIUM GOOOOOOO DOUZE POINTS JAAAAAAAAAAA
Blijf van miketijger af vieze chauvinist
 
Reactiescore
698
mike, ik heb net even gekeken naar de uitslagen van het prestigieuze TSC en daaruit kon ik al snel concluderen dat je sowieso geen smaak hebt. Hou die valse expertise en onnodige commentaar maar voor jezelf, landsverrader.

GOOO BELGIUM GOOOOOOO DOUZE POINTS JAAAAAAAAAAA
Ik zeg niet dat het een nummer is om van te kotsen, maar volgens mij zijn er toch andere nummers die je kan opsturen?
 
Reactiescore
546
Al die verheerlijking van morbide obezen mag wel eens stoppen. Malta
Mensen die ongezond zijn en hier trots op zijn als rolmodel nemen? Is bijna net zo gek als pubers/twintigers, dikwijls labiel, zonder iets onder hun hersenpan en zonder enig talent, ongecensureerd en ongecontroleerd video's te laten maken op platformen grotendeels gebruikt door kinderen om zo de toekomstige generatie te bouwen. Want wat zijn ze toch WOKE!

mvg,
professionele anonieme HLN commenter
 
Bovenaan