Ethnocentric - 100pp

DeletedUser74384

Guest
CK1ZSdr.png


zoiets good :d?

Nee, ik zeg nu wat van je kleuren :p.
 

DeletedUser68973

Guest
Oranje was beter:D
Kan je juist de tekst wat duidelijker maken ?
Lettertype is wel goed ;)
 

DeletedUser60969

Guest
Wacht nog even met de 100 PP vergeven aan al die waardeloze designers hier.
Ik zal kijken of ik wat kan maken voor jullie, als El Fenomeno Wever zijn vanzelfsprekend.

Door mijn tijdsplanning zal het waarschijnlijk maandag zijn, misschien morgen nog of zondag. Even geduld hebben maar dan ben je ook meteen je definitieve plaatje klaar. Want als je eerlijk bent zijn al deze waardeloze plaatjes die hier tot nu toe zijn geplaatst niet vergeleken met mijn designs. (Met alle respect voor de mensen die de plaatjes hier hebben gepost, al het begin is moeilijk!)

Groetjes Wever
 

DeletedUser68973

Guest
Wacht nog even met de 100 PP vergeven aan al die waardeloze designers hier.
Ik zal kijken of ik wat kan maken voor jullie, als El Fenomeno Wever zijn vanzelfsprekend.

Door mijn tijdsplanning zal het waarschijnlijk maandag zijn, misschien morgen nog of zondag. Even geduld hebben maar dan ben je ook meteen je definitieve plaatje klaar. Want als je eerlijk bent zijn al deze waardeloze plaatjes die hier tot nu toe zijn geplaatst niet vergeleken met mijn designs. (Met alle respect voor de mensen die de plaatjes hier hebben gepost, al het begin is moeilijk!)

Groetjes Wever

Ik kijk er al naar uit:D
 

DeletedUser74384

Guest
Wacht nog even met de 100 PP vergeven aan al die waardeloze designers hier.
Ik zal kijken of ik wat kan maken voor jullie, als El Fenomeno Wever zijn vanzelfsprekend.

Door mijn tijdsplanning zal het waarschijnlijk maandag zijn, misschien morgen nog of zondag. Even geduld hebben maar dan ben je ook meteen je definitieve plaatje klaar. Want als je eerlijk bent zijn al deze waardeloze plaatjes die hier tot nu toe zijn geplaatst niet vergeleken met mijn designs. (Met alle respect voor de mensen die de plaatjes hier hebben gepost, al het begin is moeilijk!)

Groetjes Wever

"Met alle respect hoor" wordt vaak gebruikt door mensen die het helemaal niet bedoelen.

Dit had veel netter kunnen worden gebracht en ik snap niet dat ik hier de enige ben die dat zo vindt. Ik vind dit nogal één super groot ego, maar goed. Je kan dan wel goed zijn, maar ga je dan niet "top of the world" voelen ofzo.

Just my opinion.
 

DeletedUser68973

Guest
Was denk ik eerder sarcastisch hoor:D
En El wever kennende gaat het een grappige pic worden XD
 

DeletedUser59463

Guest
Ik ken hem niet, dus ook bij mij kwam het arrogant over.
Vandaar dat ik er naar uitkijk of hij zijn ego waardig is. :)
 

DeletedUser60969

Guest
En of ik mijn ego waard ben, misschien niet mijn allerbeste werk tot nu toe door ook tijdsnood en de druk die op me gelegd wordt hier. Maar wel stukken beter dan de plaatjes die hiervoor zijn gegeven (Nogmaals niet om af te kraken maar zo ben ik ook ooit begonnen)
Zal maandag mijn skype hier wel even neerzetten voor advies e.d. voor jullie beginnende designers, zo ben ik namelijk ook begonnen!

Ik vind dit nogal één super groot ego, maar goed. Je kan dan wel goed zijn, maar ga je dan niet "top of the world" voelen ofzo.

Just my opinion.

Voor een arrogante admiraal vind ik je bijzonder geprikkeld overkomen. Jij als arrogante admiraal verwijt El Wever een groot ego te hebben? De pot verwijt de ketel :mad::mad::mad:
 

DeletedUser68973

Guest
Elke keer lachen met grondie z'n posts hahahaha
En LF jij mag ook iets maken hoor:rolleyes::D
 

DeletedUser55869

Guest
Waar is het plaatje wever? Ik ben nl. wel nieuwsgierig nu ;)
 

DeletedUser60969

Guest
Door mijn tijdsplanning zal het waarschijnlijk maandag zijn, misschien morgen nog of zondag.

Groetjes Wever

Ik snap jullie ongeduld, maar misschien zijn jullie plaatjes in een halfuurtje gemaakt. Wil je een mooi plaatje maken zul je de nodige tijd en moeite erin steken (en tijd vinden natuurlijk). Daarom lukt me dat niet nu.
Dit is ook puur voor mijn hobby, die 100pp hoef ik niet perse maar het is omdat ik het wel kan gebruiken voor mijn PA en ik anders premium moet kopen dus leek het me wel even weer leuk.
Als 1 van jullie ook een plaatje zoekt kan ik er ook wel 1 van jullie maken hoor, of helpen met een mooi plaatje maken (mooier dan eerdere creaties). Ik vraag er niet veel voor

(kortom mijn kunstwerk is er zondag of maandag)

Groetjes Wever
 

DeletedUser55869

Guest
Ik snap jullie ongeduld, maar misschien zijn jullie plaatjes in een halfuurtje gemaakt. Wil je een mooi plaatje maken zul je de nodige tijd en moeite erin steken (en tijd vinden natuurlijk). Daarom lukt me dat niet nu.
Dit is ook puur voor mijn hobby, die 100pp hoef ik niet perse maar het is omdat ik het wel kan gebruiken voor mijn PA en ik anders premium moet kopen dus leek het me wel even weer leuk.
Als 1 van jullie ook een plaatje zoekt kan ik er ook wel 1 van jullie maken hoor, of helpen met een mooi plaatje maken (mooier dan eerdere creaties). Ik vraag er niet veel voor

(kortom mijn kunstwerk is er zondag of maandag)

Groetjes Wever

Als je zo goed bent als je zegt mag je altijd wel een plaatje maken voor mij hoor :)
Zou ik al mogen weten van welke dingen je zoal gebruik maakt?
Heb je geen oude creaties die een tipje van de sluier kunnen oplichten?
Ik wil nog je PA helemaal betalen als het echt superder is dan super :p
 

DeletedUser74384

Guest
Bwah, laat me eerst het werkje maar zien voor ik ga kotsen.

Dat terzijde, ik hoef eigk ook geen PP. Ik speel immers niet meer. Ik spaar enkel wat voor de speeds.
 

DeletedUser60969

Guest
Als je zo goed bent als je zegt mag je altijd wel een plaatje maken voor mij hoor :)
Zou ik al mogen weten van welke dingen je zoal gebruik maakt?
Heb je geen oude creaties die een tipje van de sluier kunnen oplichten?
Ik wil nog je PA helemaal betalen als het echt superder is dan super :p

Zal ik doen, zal je als voorbeeld het plaatje van Ethno wel laten zien. Een soortgelijk iets kan ik ook wel voor jou maken.
En ik hoef er geen PP voor, vind het allang leuk dat jullie ook de wat onbekender (vaak op de achtergrond) designers wat respect geeft. Mocht je het leuk vinden(wat wellicht zo is) zal ik het verder toelichten tegen je op skype over hoe en wat.

Bwah, laat me eerst het werkje maar zien voor ik ga kotsen.

Dat terzijde, ik hoef eigk ook geen PP. Ik speel immers niet meer. Ik spaar enkel wat voor de speeds.

Wat een groot ego, als El Wever op deze manier een plaatje voor jou moet maken dan had ik het ook niet meer gedaan.
 
Bovenaan