[Concept] Escape Room Online

Reactiescore
1.015
1) Draakje & TL
2) Sanderinos & Netsky
3) Marmerjen & Capri
4) ImAlbatroaz & DemocratischeZwijmelaars
5) CI & MM
6) Deathstroke & Mikeeeee3
7) GreenGang. & Beast Incarnate.
 

DeletedUser58625

Guest
Het is niet alsof het zo snel al gaat beginnen hoor XD
Iedereen doet met inschrijven alsof ze volgende week al kunnen beginnen, maar ben nog lang niet zo ver :p
Topic is vooral om jullie up to date te houden met de vorderingen!

Haha, komt dit er nog voor midden mei? Anders ga ik me toch moeten uitschrijven wegens examens :p
Tenzij het start midden juni natuurlijk, dan doe ik wel gewoon mee!
 

DeletedUser52001

Guest
Dit is uberhaupt nog geen inschrijftopic jongens xD
Het is, zoals ook zo mooi in de titel staat, een concept. Ik hou jullie op de hoogte van hoe het gaat etc. Zodra het af is komt het inschrijftopic pas.
Ik vind het dan ool best wel grappig hoe iedereen zich blijft inschrijven terwijl ik al meerdere keren zeg dat dat nog niet hoeft, haha xD

Wat betreft wanneer dit begint, geen idee nog. Voor mei waarschijnlijk niet, want ben veel te druk met school op het moment. Moet ook nog even kijken hoe lang ik dit uberhaupt wil maken, maar dat is wel een goede vraag voor jullie:

Stel dat elke week 3 nieuwe opdrachten komen. Hoeveel weken zouden jullie ongeveer willen dat dit duurt?

Ik zit sowieso te denken aan een minimun van 12 opdrachten. Maar laat maar weten wat jullie ervan vinden!
 
Reactiescore
1.015
Je krijgt de tijd bij de opdrachten. Voor mij om het even, mag heel lang zijn van mij.
 

DeletedUser58625

Guest
Als je pas in juni begint gaan er misschien mensen op reis naar het einde toe dus heel erg lang kan het niet duren, 4/5/6 weken max zou ik dan zeggen
 

DeletedUser52001

Guest
Als je pas in juni begint gaan er misschien mensen op reis naar het einde toe dus heel erg lang kan het niet duren, 4/5/6 weken max zou ik dan zeggen

Pauzeren is eventueel ook altijd mogelijk he. Maar ik ben sowieso daarvoor nog aan t kijken.
Hoe het concept/idee er nu voor ligt kunnen mensen het sowieso op hun eigen tempo doen, zelfs na het hier al af is gaat het dan makkelijk 'herspeelbaar' zijn.
 

DeletedUser

Guest
1) Draakje & TL
2) Sanderinos & Netsky
3) Marmerjen & Capri
4) ImAlbatroaz & DemocratischeZwijmelaars
5) CI & MM
6) Deathstroke & Mikeeeee3
7) GreenGang. & Beast Incarnate.
8) MyLove & basboy11
 
Bovenaan