Ervaring

DeletedUser

Guest
Mss een domme vraag en anders maar gewoon weggooien he :D

Vaak zie je mensen met: Ik ben ervaren dus val mij niet aan (vaak als afschrikkertje)
Alleen wanneer ben je nou echt ervaren? :confused:
Dus ik vraag aan jullie :p
wanneer vinden jullie iemand ervaren?
 

DeletedUser

Guest
Kijk mensen, ga nu eens on-topic. Ik deed een poging, maar jullie gaan weer helemaal van het juiste pad af!

Dus, ik ben ervaren. Waarom? Omdat ik een facking goeie TW speler ben.. hoe weet ik dit? Omdat iedereen het zegt. Behalve de mensen die na mij zullen posten en zeggen dat ze niet bij iedereen horen :eek:

Ik zal jullie wat info over mij geven, dan kun je over mij praten, en is het on-topic.. en kunnen de mods dit topic niet sluiten.

Ik ben nog erg jong, 67 jaar en heb 4 kinderen van mijn eerste vrouw, 3 van mijn 2e en 28 bastaardkinderen. De meeste zijn tweelingen/drielingen, en zijn kaal.. net als die kikker op mijn avatar. Voor de rest woon ik nu alleen.. in een villa op het strand, ben ben ik in het gezelschap van mijn achennegentig vrouwen tellende harem.

Zo, nu heb je een gespreksonderwerp.. amuseer jullie ermee.

Gegroet, Hugh Hefner.
 

DeletedUser593

Guest
W1 Nevyn, W2 appeljongens, W3 softie, W4 Lord Xzyphica, W5 smid, W6 kelt70, W7 Demo73, W8 ferdy81, W9 -=Python=-, W10 Iras, W11 Susudio, W12 The Surgeon en W13 DoubleTrouble.

Amaai dat is vreemd waarom heb je dan meerdere forum-accounts?
trouwens, je doet hier wel erg anders dan normaal ?
w8-forum ;)
trouwens demo73 is op w8 ook demo73 toch ...
of niet ? :p
 

DeletedUser593

Guest
trouwens dat zijn wel een aantal adelbrieven (sterke account) die je daar opsomt...
ken je geregeld nog (vanuit w1)
 

DeletedUser593

Guest
Hmm wel jammer, zo'n ervaring dat verloren gaat :S
trouwens je ex-co ferdy heeft een ego zo groot als een wolkenkrabber...
Maar wat is jouw mening, is dat terecht ?
 

DeletedUser

Guest
Hmm wel jammer, zo'n ervaring dat verloren gaat :S
trouwens je ex-co ferdy heeft een ego zo groot als een wolkenkrabber...
Maar wat is jouw mening, is dat terecht ?

Ja ferdy is een erg goeie speler.. ik heb hem namelijk opgeleid. Hij doet erg zijn best, en wil aan iedereen tonen dat hij het spelletje echt goed begrijpt. Wanneer hij zo doet, is hij in zijn element en voelt hij zich tevreden. Gewoon toegeven, en zeggen dat hij gelijk heeft.. en dan maak je hem gelukkig.
 

DeletedUser17014

Guest
Ja ferdy is een erg goeie speler.. ik heb hem namelijk opgeleid. Hij doet erg zijn best, en wil aan iedereen tonen dat hij het spelletje echt goed begrijpt. Wanneer hij zo doet, is hij in zijn element en voelt hij zich tevreden. Gewoon toegeven, en zeggen dat hij gelijk heeft.. en dan maak je hem gelukkig.

Blond loves aandacht :p

Geen ego te bespeuren bij hem :rolleyes:


Dries
 

DeletedUser593

Guest
Ja ferdy is een erg goeie speler.. ik heb hem namelijk opgeleid. Hij doet erg zijn best, en wil aan iedereen tonen dat hij het spelletje echt goed begrijpt. Wanneer hij zo doet, is hij in zijn element en voelt hij zich tevreden. Gewoon toegeven, en zeggen dat hij gelijk heeft.. en dan maak je hem gelukkig.

nja meestal ben ik het niet die er op in gaat XD
Maar ze maken er een sport van elkaar onderuit te halen op W8-forum ...
Beetje zielig maja xD
En wat heb je dan zoal geleerd aan hem xD
Nu ben ik wel curieus ;)
Vond je op W1 vroeger ook al goede speler :D
Al had ik het wel men je aan de stok ^^
 

DeletedUser

Guest
nja meestal ben ik het niet die er op in gaat XD
Maar ze maken er een sport van elkaar onderuit te halen op W8-forum ...
Beetje zielig maja xD
En wat heb je dan zoal geleerd aan hem xD
Nu ben ik wel curieus ;)
Vond je op W1 vroeger ook al goede speler :D
Al had ik het wel men je aan de stok ^^

lol hij heeft het nog steeds niet door dat hij flink in de zeik genomen wordt:D:D
 

DeletedUser

Guest
:D

volgens mij ben je ervaren als je ASCII tekeningen in je profiel hebt.
hoe meer, hoe 'ervarener' denk ik.

en de échte pro's hebben een liedje.

ik heb dat allemaal nog niet :(
 
Bovenaan