error

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser63611

Guest
hebben jullie dit ook ?

0:01:36 vervallen

Gebeurtenissen kunnen niet worden berekend

Op dit moment kunnen niet alle gebeurtenissen worden berekend. Deze fout is te wijten aan een overbelasting van de server of aan een ander technisch probleem. Wij doen ons best het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Een moment geduld alstublieft. Nieuwe threads in het forum en e-mails versnellen het oplossen van het probleem ook niet!

Het is niet aan te bevelen bouwopdrachten en dergelijke af te breken. De bouwopdrachten worden uitgevoerd zodra het gebeurtenissysteem weer correct functioneert. Aanvallen en ondersteuningen worden in de goede volgorde uitgevoerd. Dit probleem betreft alle spelers op deze server.

Ondanks deze problemen wensen wij je verder veel plezier!

Het Tribal Wars Team
 

DeletedUser60039

Guest
Bouwopdracht Duur Voltooiing Annulering
Leemgroeve (level 1) 0:02:09 vervallen vandaag om 11:22:50 uur annuleren


<<
 

DeletedUser60292

Guest
Staat letterlijk in de brief

"Deze problemen gelden voor de hele server" :)
 

DeletedUser63611

Guest
ik heb mijn bouw geannuleerd en terug gebouwd en werkt wel nu


edit tog niet XD


bij 00:01 is hij weer vervallen :/
 

DeletedUser

Guest
Of het ICT gedeelte faalt gewoon Bij innogames maar dat gebeurt bij erg veel bedrijven is mij al opgevallen. :eek:
 

DeletedUser60292

Guest
Ik vind dit toch weer de grooooootste onzin van die achterlijk mensen die dit spel runnen.
Je weet toch van te voren dat er veel mensen op af gaan komen en dan krijgen ze dit?!
Schaf dan een keer wat fatsoenlijke software aan stelletje gierigaards. Mensen blijven hiervoor thuis of nemen een dag vrij alleen om een goede start te maken en ze worden gewoon kei en kei hard genaaid.

waarom zouden ze hun server zo moeten versterken voor 1 dag problemen?
is hetzelfde met nieuwjaar de smsjes dat vastlopen, ze gaan echt geen kosten doen omdat de servers 1 dag per jaar oververhit raken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan