Error VS Hack!

DeletedUser

Guest
2i8epnn.png


-Het is de nacht van dinsdag de 12e op woensdag de 13e, een nachtelijke druk van de Error-krant wordt aan de hoofdingang van de vestigingen van Error afgeleverd. Van kleine nederzettingen in het noord-oosten tot de grote steden in het westen van het machtige rijk Error. Error is sinds 02:01:09 officieel in oorlog met Raid!-

nl40


Wij als leiding van Error zijn het erover eens dat dit oorlogstopic geen ellenlange inleiding hoeft te hebben, dit omdat beide stammen nog nooit een verstandhouding hebben gehad of eerder zwaar in de clinch hebben gelegen. De eerste keer dat de twee stammen met elkaar in contact kwamen was het kleine frontje van Bolletje Wol en Yggdrasil. Een oorlog tussen beide stammen leek ook een kwestie van tijd maar is versneld door de recruits van Raid! aan het front van Error. Wat Raid! probeert te bereiken door deze recruits is echter bij ons één groot raadsel. Dat ze de nieuwe spelers niet kunnen deffen bewees de kleine massa op Space Bison wel.
Wij wensen bij deze namens Error veel succes aan Raid! en laat het een oorlog worden van tactische hoogstandjes en mooie veldslagen. Laat de beste winnen!

Zijde 1:
Stammen: Error, E.M.P.
Zijde 2:
Stammen: Raid!

Timeframe: 13/05/2015 00:02:01tot24/05/2015 17:48:37

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 54
Kant 2: 2
Verschil: 52

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 514,459
Kant 2: 19,448
Verschil: 495,011

chart
 

DeletedUser

Guest
Re: Error VS Raid!

De afbeeldingen zijn overigens nog vanaf de start van de oorlog. Inmiddels hebben wij er een lid bij en ook 5 miljoen punten meer en Raid! is al een miljoen kwijt, vooral door de leave van TheProject.
 
Reactiescore
21
Re: Error VS Raid!

hihi :) succes hopelijk eens wat actie
 

DeletedUser

Guest
Re: Error VS Raid!

succes Raid!, dat het een leuke oorlog mag woorden;)
 

DeletedUser50705

Guest
Re: Error VS Raid!

Goodluck raid

We are not afraid of an army of lions led by a sheep; But you should be afraid of an army of sheep led by a lion.
 

DeletedUser68973

Guest
Re: Error VS Raid!

Jullie hadden 10 dagen nodig om dit te maken:eek:
 
Reactiescore
154
Re: Error VS Raid!

Succes aan beide partijen, dat de beste moge winnen!
 

DeletedUser

Guest
Re: Error VS Raid!

Succes aan beide stammen, dat het een mooie oorlog mag worden.
 
Reactiescore
30
Re: Error VS Raid!

Gl to all.
 

DeletedUser

Guest
Re: Error VS Raid!

Raid! krijgt hulp :D

frawi46 27.05.15 19:18
lees het maar door.

Deze mededelingen werden door frawi46 doorgestuurd.

King Ringo 27.05.15 19:27
oke dank, maar hij heeft gewoon angst voor mij daarom haat hij me, zo streng ben ik niet hoor ik doe alles voor de stam

King Ringo 27.05.15 19:27
zolang je maar geen staminfo aan hem geeft

frawi46 27.05.15 21:22
ik geef nooit info over de stam, die alleen bedoeld is voor stamleden.
kan nooit geen kwaad om een vriend uit een andere wereld ook hier te vriend te houden, hij is een ervaren en actieve speler en zal in iedere wereld waar hij speeld ver komen.

King Ringo 27.05.15 21:28
oke maar bepaalde zaken in deze pm verontrusten me wel hoe jullie over mij praten etc

frawi46 27.05.15 21:51
niks negatief, toch van mijn kant? en jij en millitant zijn geen vrienden dat was me al duidelijk, maar het is gewoon goed om te weten dat ze de stam raid gaan aanvallen, dat was de reden dat ik je dit doorstuur, daar ging het toch om?

King Ringo 27.05.15 21:53
yep

maar even tussen ons en ik wil dat je dit voor je houdt want als het uitlekt weet ik dat het van jou afkomt

wij gaan raid helpen tegen error want error moet gestopt worden
dus wij vallen raid niet aan we gaan ze helpen

frawi46 27.05.15 22:02
Raid helpen? nou das een flinke wenteling in beleid.
ik ga raid niet helpen is tegen mijn pricipe, hebben ze nu hulp nodig nadat we steeds met ze in gevecht zijn geweest.
gisteren zijn mijn dorpen nog door leden van raid aangevallen, ik heb millitant er toe aangezet om raid het leven moeilijk te maken en nu gaan we raid helpen?
sorry maar daar doe ik niet aan mee, bij mij is eens een vijand altijd een vijand en eens een vriend altijd een vriend.

King Ringo 27.05.15 22:11
kijk dit antwoord wilde ik van je weten nu weet ik dat je hart dus niet bij ns ligt maar meer bij oude tw vrienden die onze vijand zijn

King Ringo 27.05.15 22:11
succes verder ik heb je bij deze ontslagen

frawi46 27.05.15 22:32
lees maar.

Deze mededelingen werden door frawi46 doorgestuurd.
 
Bovenaan