Error VS Hack!

DeletedUser

Guest
Re: Error VS Raid!

en hoe noem je het dat dat zo,n laffe leider als een militant kleine spelers van vijandelijke speler aanschrijft puur om hun leider zwart af te schilderen en te bekritiseren terwijl die zelf nooit bij me in de stam gezeten heeft

ik noem dat pas laf en laaghartig en iemand die zoiets stelselmatig doet is geen respectvolle speler maar een angsthaas
en is in mijn ogen geen knip voor de ogen waard

zo nu weer ff tijdje weg van die bedorven error forum

De zoveelste keer dat je weer iets roept zonder enige onderbouwing. ik heb tot nu toe alleen contact gehad met Frawi (weg uit NS), Rolo (weg uit NS) en jou gehad. De rest van NS heb ik nooit gesproken.
 
Reactiescore
1.367
Re: Error VS Raid!

Frawi een spion? :eek:
Nee mijn beste, dat zie ik niet gebeuren...
 
Reactiescore
1.701
Re: Error VS Raid!

Of het geeft aan dat hij helemaal geen spion was. Ik ben nog geen enkele spion tegengekomen die dom genoeg was om zichzelf zo te verraden.

Als ik naar de spelling van Frawi kijk lijkt hij me wel zo iemand die zo achterlijk is. Speelt met een D ? Kom op zeg.
 

DeletedUser

Guest
Re: Error VS Raid!

Phahaha wat een excuus van Ringo... 'Ontmaskeren als spion' (facepalm) :D

Verder vind ik t laag van die speler die deze PM doorstuurde, maar begrijp ik zijn reactie wel.
Naar waar moeten spelers die aan het front (dat nu geen front meer is klaarblijkelijk? :confused:) liggen nu dan? :p

joh ze internen elkaar wel
 

DeletedUser57908

Guest
Re: Error VS Raid!

Als ik naar de spelling van Frawi kijk lijkt hij me wel zo iemand die zo achterlijk is. Speelt met een D ? Kom op zeg.

Ik ga echt niet mijn spelling nakijken hoor en ik ben ook niet de beste met taal. Dus ik ben achterlijk? Nee mijn vriend, ik heb dyslectie. Ik doe HBO en heb een baan in de bewindvoering.
 

DeletedUser73091

Guest
Re: Error VS Raid!

Ik ga echt niet mijn spelling nakijken hoor en ik ben ook niet de beste met taal. Dus ik ben achterlijk? Nee mijn vriend, ik heb dyslectie. Ik doe HBO en heb een baan in de bewindvoering.

niets tegen jou hoor, maar ik vraag me langzamerhand wel af of er een verband is tussen tw en dyslectie. Het lijkt soms wel alsof de helft van de mensen die hier op het Af verschijnen dyslectie heeft. (terwijl een gebrekkige spelling niet zozeer hetzelfde is) Als iemand nog een onderwerp zoekt voor een thesis, volgens mij lijkt dit wel interessant :).
 
Reactiescore
1.701
Re: Error VS Raid!

Ik ga echt niet mijn spelling nakijken hoor en ik ben ook niet de beste met taal. Dus ik ben achterlijk? Nee mijn vriend, ik heb dyslectie. Ik doe HBO en heb een baan in de bewindvoering.

Dyslectie smoes heb ik al zovaak hier op het AF voorbij zien komen. Dat ik er niet meer in trap. En ja 'Speeld' met een D is wel erg slecht.
 

DeletedUser57908

Guest
Re: Error VS Raid!

Daar geef ik je gelijk in, maar wat dan nog?
Als jij niet wil geloven dat ik dyslectie heb prima, kwam er zelf ook pas aantal weken geleden achter. Ik ben dan ook niet zwaar dyslecties maar wel een beetje. Dit is wat eruit kwam volgens mijn werk.

Maar verder op het achterlijke en spelling. Ik vind dat het niks met elkaar te maken heeft. Ik typ mijn berichten op het forum meestal even snel als mijn appjes en ik denk niet dat jou appjes altijd grammaticaal even goed in orde zijn.
 
Reactiescore
1.701
Re: Error VS Raid!

Ben jij Frawi dan? Want hier op het AF typ je voor mijn inziens gewoon normaal. En in dat berichtje op de 1e pagina niet echt.

En op app typ ik gewoon normaal Nederlands, alleen ik heb een kut telefoon die heel vaak random .punten. erin zet :p.
 

DeletedUser57908

Guest
Re: Error VS Raid!

Neenee maar mijn spelling is ook niet goed en dan zeg jij: "Als ik naar de spelling van Frawi kijk lijkt hij me wel zo iemand die zo achterlijk is. "
Ik maak ook dt fouten dus ik voelde me aangesproken.
 
Reactiescore
1.701
Re: Error VS Raid!

Neenee maar mijn spelling is ook niet goed en dan zeg jij: "Als ik naar de spelling van Frawi kijk lijkt hij me wel zo iemand die zo achterlijk is. "
Ik maak ook dt fouten dus ik voelde me aangesproken.

Was dus niet op jou bedoeld, dus ga dan ook niet lopen janken hier omdat je dyslectie heb.
 

DeletedUser57908

Guest
Re: Error VS Raid!

Gast meen je die nou?
Goed persoon ben je zeg, internetheldje.
 
Reactiescore
1.701
Re: Error VS Raid!

Ik zie prullenbakken en ik zie wel is prullenbakken, maar deze man man man.
 
Reactiescore
1.075
Re: Error VS Raid!

stiekem ben je een dikkerd die zich stoer voordoet op het AF voor toch een beetje waardigheid te voelen
 

DeletedUser

Guest
Re: Error VS Raid!

Was dus niet op jou bedoeld, dus ga dan ook niet lopen janken hier omdat je dyslectie heb.

Dus eerst heeft hij geen dyslectie, daarna weer wel? Make up your mind already. :)

Ben jij Frawi dan? Want hier op het AF typ je voor mijn inziens gewoon normaal. En in dat berichtje op de 1e pagina niet echt.

En op app typ ik gewoon normaal Nederlands, alleen ik heb een kut telefoon die heel vaak random .punten. erin zet :p.

Zo heel toevallig een Huawei Ascend G6? -_-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan