DeletedUser54620
Guest
jullie gaan helemaal niemand van Resistance veroveren wat denken jullie daarvan![]()
Leuk dat er nog tegenstand komt Ashmedai
jullie gaan helemaal niemand van Resistance veroveren wat denken jullie daarvan![]()
Ach joh laat hem gewoon, dit is toch precies wat hij wilt![]()
Harm zijn manier van spelen kan dubieus zijn voor sommigen, maar ik waardeer zijn eerlijkheid. Ik wil jou, iFuture, dan ook graag doorverwijzen naar zijn post, waarin hij zich wel open opstelt. Maar ja, ik gis maar hoor, maar hoe aannemelijk is het dat ook voor .Lightning een dergelijke 'vrijbrief' is weggelegd?
Ik moet zeggen dat ik het grappig vind dat je juist Schoterbos hierbij betrekt. Ik wil niet te diep ingaan op de zaak, maar heb je gezien hoe zij hun treintjes timen? Het enige voordeel dat hij op Taste had was zijn ligging. Jammer genoeg waren daar 4 of 5 R! spelers voor nodig om het voor hem te creëren. Nuja, internen is natuurlijk ook een skill opzich. Ik zal blij zijn als we hem persoonlijk weggespeeld hebben.![]()
If you can't beat them, recruit them!
*If you don't want to beat them, recruit them!
Speler als pvjo is ook gewoon een versterking voor jullie in het noorden, waarom hadden jullie die niet gewoon weggespeeld dan?![]()
Als stam zonder bg heb je wel wat meer leden nodig heEn jullie noemden schoterbos een internnoob die je met plezier wilt wegspelen en nu recruiten? Beetje tegenstrijdig
![]()
Neen, ik noemde hem zo. Waarna ik door de leiding werd verzocht erover na te denken, wat ik ook heb gedaan. Waarom wil je nou weer onnodig veralgemeniseren? Het is zo irritant. Je ziet toch overduidelijk dat ik iets post? Waarom betrek je dan weer mijn hele stam erbij? Is dat wat jij P&P noemt ofzo?
Ja ik zie deze rekruit met gemengde gevoelens aan, maar wie ben ik in het grote geheel hé.
Wat is je punt harm? Wil je uitleg dan vraag je daar maar naar IG. Ik ben het beu om me te verantwoorden voor die horde aasgieren die jij het AF op pusht.![]()
Wij hebben nooit beweerd dat pvjo zo'n verschrikkelijke noob was die we wel eventjes weg zouden spelen. Dus het is best opmerkelijk dat Schoterbos nu Run! joint na zo'n uitlatingen op het AF.
If you can't beat them, recruit them!
Als stam zonder bg heb je wel wat meer leden nodig heEn jullie noemden schoterbos een internnoob die je met plezier wilt wegspelen en nu recruiten? Beetje tegenstrijdig
![]()
Ja, dat is P&P.
Je vertegenwoordigt hier een beetje je stam ook...
Zo gaat dat hé.
Dat is al bijna hetzelfde als de miljard mensen die door IS nu denkt: "al die Moslims zijn slechterikken".
Alleen veralgemeent men dan de Moslimgemeenschap.
Hier, op het AF, gaat het dan meer om één kerel van IS die iemand onthoofd en daarna dat die zou zeggen: jamaar, ik deed dat en IS heeft daar niet mee te maken hoor.![]()
Ik quote hier ook onderstaande zin en reageerde hierbij dus niet op Harm.
Bovenstaande quote was dus de quote waar ik pvjo erbij haalde. Was zomaar een voorbeeld, dus hier bedoel ik niet ineens mee dat het twee dezelfde gevallen zijn. Ik wilde hiermee laten zien dat de quote van Benji ook bij de recruit van pvjo toepasbaar was.
Precies wat Gatenkaas dus zegt, dat heeft alleen hij gezegd.
Verdergaand over dat feit, je vertegenwoordigt op het AF uiteraard altijd je stam waar je inzit. Dit zegt natuurlijk niet direct dat alles wat je dan meldt, ook terug te slaan is op je stam. Er blijft ook nog zoiets over als hoe wij dat noemen 'een eigen mening'.
En wauw, goed voorbeeld weer, maakt het stukken duidelijker zo![]()
Dus hadden jullie toch geen problemen met ons op het AF ten tijde van de BG, zoals jullie zeiden op het gedeelde forum toen.
De discussies op het AF, die onze leden individueel hanteerden.
Verklaar u nader![]()