DeletedUser
Guest
Op welk account speel je boyu?
Wat dacht je bij het bedenken van zo'n vraag? Dat ik die netjes met m'n IG name zou beantwoorden?
https://imgflip.com/memegenerator
Op welk account speel je boyu?
Ik ben ook pas recentelijk op het AF actief maar vind boyu nu al iemand die veel woorden heeft. Of hij de daad er aan toe kan voegen durf ik niet over te oordelen want daar is de informatie zeer gelimiteerd voor. Zolang ik zie dat error geen dorp verliest, kan ik eerlijk zeggen dat ik boyu ongelijk geef. Ik denk dat vrijwel niemand op w40 error de winst gunt, maar daar staan ze immers eerste voor. Alles wat op nummer 1 staat moet omlaag, zo is het spel immers, anders kun je gelijk opgeven. Ik vind wel dat error vooralsnog z'n best doet in en buiten wereld 40 met hun moraal hoog te houden wat waarschijnlijk bijdraagt aan het blijvend bestaan en heersen van hun. Maar, zoals ik me kan herinneren kunnen stammen inklappen als er verraad komt en dan kan zomaar de derde hond met het bot van door gaan als de andere twee er om vechten
Kan het niveau nog lager?
Harm, jij hoeft toch helemaal niet op te komen voor je eigen verleden/kunnen? Mensen die zich niet eens verdiepen, willen het helemaal niet weten. Goh w19, mn enige wereld uit vele waar mijn account boven de 10 (23) stamwissels geraakte
Sorry, ik deed jou even na
Je moet je zelf niet met andere vergelijken.
Je bent duidelijk je pilletjes vergeten nemen :O.
Waar denk je dat dunno actually en kayguzel naartoe zijnError is immers de enige stam die tot nu toe laten zien heeft massa's te kunnen afslaan en zelf massa's te kunnen uitvoeren.
Waar denk je dat dunno actually en kayguzel naartoe zijn
Jullie zijn heus niet de enige die iets kunnen hoor...
Half
Maar daar gaat het ook niet over in deze post.
Het gaat over massa's en dat kan N-S (of TAO wat jij wil) ook best.
En zelfs raid doet soms eens een 'mooie' massa.
Jullie zijn gewoon niet de enige die massa's kunnen uitvoeren.
Dat was mijn punt, jij gaat over heel andere zaken praten die hier niets mee te maken hebben
Ik stel voor dat we die jongen (ga zn af naam niet mer noemen...) niet gewoon negeren? Verdient geen aandacht.
Al moet ik zeggen dat ik blij ben dat er iemand is op t af die in de buurt komt met het brakgehalte van zn posts bij mij
Ik stel voor dat we die jongen (ga zn af naam niet mer noemen...) niet gewoon negeren? Verdient geen aandacht.
Al moet ik zeggen dat ik blij ben dat er iemand is op t af die in de buurt komt met het brakgehalte van zn posts bij mij
Jij reageert op mijn stelling dat Error de enige is die massa's afslaat en zelf succesvol massa's uitvoert. Vervolgens kom je met namen die inderdaad weggeedeld zijn, maar de stammen die dat deden bestaan al niet meer. En natuurlijk heeft Raid massa's gedaan, ik mag hopen nog wel meer stammen. Maar die zijn of niet zo groot of hebben zelf al een aantal leden verloren met massa's.
Hier op W40 wordt geklaagd dat het te saai zou zijn. Op W19 was dat allerminst het geval Hoe is het met je Roald? Speel je nog/weer ergens?
Ik dacht dat wereld 40 wel bekend stond als de nieuwste wereld met een relatief hoog niveau, of zit de kwaliteit aan de zelfde zijde? Nou.. ik ben drastisch gaan minderen met tw'en, speel nog een beetje op 38, verders niet. Mogelijk binnenkort maar eens een accountje ergens zoeken
Ik snap je punt, al heeft TAO bij mijn weten nog maar 1 acc verloren bij een massa en dat acc lag nu niet bepaald mooi bij de stam
remember beacon?