Denk jij eigenlijk eens na voor je je onzin post? Dat Ringo als enige met jou eens is zegt ook al weer genoeg. Wees een vent (of vrouw, maar daar ga ik maar niet vanuit) en maak dan ook eventjes bekend waar jij speelt. Ik hoop van harte dat je m'n buurman bent
Ik denk dat de meerderheid hier mij wel kan pruimen als poster maar op jou kan ik weinig zinnigs zeggen. Om toch maar een poging te wagen...
Waarop baseer jij eigenlijk je claims? Je zegt onder andere dat 70 procent van ons geen massa aan zou kunnen (ik zou zeggen, test het!), de nummer 1 er sowieso aan gaat, we ons omhoog hebben gerekruteerd etc.
Error is duidelijk begonnen als underdog met spelers die (soms veel) lager in de ranking stonden dan spelers van de topstammen destijds. Dat we nu het heel goed doen, heeft veel meer te maken met groei en prestaties dan met rekrutering van de 'hele top 20'... Ik zelf ben trouwens zo'n voorbeeld van een niet-topspeler, nooit in de top gestaan en sta nu ook nipt niet top 50. Je theorie klopt dus al niet
Iets zegt me dat jij een irritant dubbelgangertje bent van een speler die te laf is om z'n ware gezicht te tonen. Dus vraag ik nog een keer, wie ben jij in hemelsnaam?