Error: No reason to Run!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Boyu, wij hebben hier in de omgeving het gezegde: ''niet lullen maar poetsen''.
Als wij zo noob zijn edel je ons toch met gemak, waar wacht je op? Als we toch op delete gaan maakt de afstand niet uit om te edelen :rolleyes:

Uhm hoe kan ik hierop reageren... Alles wat je typt is letterlijk en figuurlijk:
bullshit_everywhere-e1345505471862.jpg

DeletedUser

Guest
Boyu lijkt wel een broer(tje) van King Ringo, of misschien wel een dubbelacc van King ringo, what an idiot :eek:

DeletedUser74515

Guest
Boyu lijkt wel een broer(tje) van King Ringo, of misschien wel een dubbelacc van King ringo, what an idiot :eek:

Wow, je bent toch nog niet al je verstand kwijt haha.
Tis gewoon King Bingo.

Kijk je nou naar m'n posts :O Hoe laag kan je gaan? Ik ga je nu niet vertellen waarom ik zo veel posts heb, maar suc6 man, met het pompen van heel W40 in een stam.

Beetje jaloers dat je er niet bij mag? :O.
Je kan altijd naar Calm ;). Ze zullen jou daar wel wat kalmte leren.

Laten we zeggen dat we al vaak nieuwe accounts hebben zien langskomen die dan hoog van de toeren komen doen maar niet durven zeggen wie ze zijn :). "Laag", is dat inderdaad ;).

DeletedUser

Guest
Tis gewoon King Bingo.

Laten we zeggen dat we al vaak nieuwe accounts hebben zien langskomen die dan hoog van de toeren komen doen maar niet durven zeggen wie ze zijn :). "Laag", is dat inderdaad ;).

Ik al me verstand verliezen zal net zo lang duren als jij al je vet verliezen... nooit dus:D:D:D
grapje bae :rolleyes:

DeletedUser

Guest

Ik kan de begrip "Idioot" met hoofdletter I naar jou verwijzen, met je achterlijke posts.
Eerst hebben we het over Error etc kom jij met "misschien is hij" "wat een idoot". Kom op hoe oud ben je? Of lijd je gewoonweg aan een psychische stoornis dan heb ik er nog wel begrip voor maar anders... Zou ik een test doen ;)

Tis gewoon King Bingo.

Jaloers? Haha als ik wou zat ik allang bij de Errortjes, maar nee ik zie het daar niet zitten ;)
Waarom zou ik niet durven zeggen wie ik ben? Misschien zeg ik het later, maar misschien kom je het gewoon ook nooit te weten. Dat kan je ook stress geven maar rustig aan, ga anders even naar Calm.
Al weet ik dat ze je daar niet inlaten, kan nog slecht voor je aflopen ;)

DeletedUser

Guest
70% van de leden van Error kunnen echt niet spelen ik wed dat als 70% van error een massa zou krijgen ze direct op delete zouden gaan, elke stam kan zoveel mogelijk leden rekruteren om de 60% te halen.

Maar dat is geen spel. Meneertje Harm vind van wel, maar ik kan hem vertellen ik heb vaak genoeg nummer 1 spelers zien vallen.
Vroeg of laat, ook al spelen er 10 co's.

En jij zegt dat mijn posts nergens op slaan :eek:

DeletedUser75237

Guest
Kijk je nou naar m'n posts :O Hoe laag kan je gaan? Ik ga je nu niet vertellen waarom ik zo veel posts heb, maar suc6 man, met het pompen van heel W40 in een stam.

Denk jij eigenlijk eens na voor je je onzin post? Dat Ringo als enige met jou eens is zegt ook al weer genoeg. Wees een vent (of vrouw, maar daar ga ik maar niet vanuit) en maak dan ook eventjes bekend waar jij speelt. Ik hoop van harte dat je m'n buurman bent :D

Ik denk dat de meerderheid hier mij wel kan pruimen als poster maar op jou kan ik weinig zinnigs zeggen. Om toch maar een poging te wagen...

Waarop baseer jij eigenlijk je claims? Je zegt onder andere dat 70 procent van ons geen massa aan zou kunnen (ik zou zeggen, test het!), de nummer 1 er sowieso aan gaat, we ons omhoog hebben gerekruteerd etc.

Error is duidelijk begonnen als underdog met spelers die (soms veel) lager in de ranking stonden dan spelers van de topstammen destijds. Dat we nu het heel goed doen, heeft veel meer te maken met groei en prestaties dan met rekrutering van de 'hele top 20'... Ik zelf ben trouwens zo'n voorbeeld van een niet-topspeler, nooit in de top gestaan en sta nu ook nipt niet top 50. Je theorie klopt dus al niet :)

Iets zegt me dat jij een irritant dubbelgangertje bent van een speler die te laf is om z'n ware gezicht te tonen. Dus vraag ik nog een keer, wie ben jij in hemelsnaam? :confused:

DeletedUser

Guest
Denk jij eigenlijk eens na voor je je onzin post? Dat Ringo als enige met jou eens is zegt ook al weer genoeg. Wees een vent (of vrouw, maar daar ga ik maar niet vanuit) en maak dan ook eventjes bekend waar jij speelt. Ik hoop van harte dat je m'n buurman bent :D

Ik denk dat de meerderheid hier mij wel kan pruimen als poster maar op jou kan ik weinig zinnigs zeggen. Om toch maar een poging te wagen...

Waarop baseer jij eigenlijk je claims? Je zegt onder andere dat 70 procent van ons geen massa aan zou kunnen (ik zou zeggen, test het!), de nummer 1 er sowieso aan gaat, we ons omhoog hebben gerekruteerd etc.

Error is duidelijk begonnen als underdog met spelers die (soms veel) lager in de ranking stonden dan spelers van de topstammen destijds. Dat we nu het heel goed doen, heeft veel meer te maken met groei en prestaties dan met rekrutering van de 'hele top 20'... Ik zelf ben trouwens zo'n voorbeeld van een niet-topspeler, nooit in de top gestaan en sta nu ook nipt niet top 50. Je theorie klopt dus al niet :)

Iets zegt me dat jij een irritant dubbelgangertje bent van een speler die te laf is om z'n ware gezicht te tonen. Dus vraag ik nog een keer, wie ben jij in hemelsnaam? :confused:

Hoelang ga je nog door? Ik hoef me nergens voor te verantwoorden, dus hierbij:

Reactiescore
7.987
Jaloers? Haha als ik wou zat ik allang bij de Errortjes, maar nee ik zie het daar niet zitten ;)
Waarom zou ik niet durven zeggen wie ik ben? Misschien zeg ik het later, maar misschien kom je het gewoon ook nooit te weten. Dat kan je ook stress geven maar rustig aan, ga anders even naar Calm.
Al weet ik dat ze je daar niet inlaten, kan nog slecht voor je aflopen ;)

"Hallo, mijn naam is Boyu, ik tracht mensen te beledigen en iedereen tegen me in het harnas te jagen. Ook ben ik een schijtkip die niet durft te zeggen waar ik speel omdat ze me anders gaan edelen. Groetjes xoxoxo"

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.811
Even voor jou informatie. Ik heb op W2 en W19 nummer 1 ODA en nummer 1 ODD gestaan. Op W2 heb ik een maandlang de incomings niet onder de 10.000 zien komen. (geen enkele fake voor duidelijkheid) Op W19 heb ik ook talloze massa's te verwerken gekregen van destijds de nummer 2 stam of 1 stam (ging beetje heen en weer met mijn eigen stammen). Bij geen enkele massa heb ik dorpen verloren, maar juist gewonnen. Want hoe deff je het best? Kies de aanval.

Harm, jij hoeft toch helemaal niet op te komen voor je eigen verleden/kunnen? Mensen die zich niet eens verdiepen, willen het helemaal niet weten. Goh w19, mn enige wereld uit vele waar mijn account boven de 10 (23) stamwissels geraakte :eek::p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan