Error: No reason to Run!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nee dit is volwassen? Mij wordt nu duidelijk dat jij hier alleen maar bezig bent om het bloed onder ieders nagels vandaan te halen. Dit is dan ook meteen mijn laatste post die ik aan jou wijd.

Volwassen gedrag is inderdaad mensen uitschelden :rolleyes:

On-topic: Succes aan beide kanten, dat het een mooie oorlog mag worden.
 

DeletedUser62766

Guest
Beetje rare opmerking, de voorwaarde van de BG was om [.R!.] op te ruimen om vervolgens de BG op te heffen en apart verder te gaan. De BG is dus vroegtijdig gestopt en dat is niet voor het plezier gebeurt.
Ik heb expres alleen deze situatie naar voren gehaald omdat toch wel het omslag punt was waar alle frustraties naar buiten kwamen, we hadden anders weer die posts gekregen van het andere topic over oa. de recruits.
Ook als je goed hebt gelezen staat er dat het komt door de actie van The-future dus niet per se door Run! komt.
Maar zoals ik al aan heb gegeven, dit is vanaf de kant van Error. Wees vrij om zelf iets te schrijven.

Ik speel als sinds omstreeks december niet meer maar ik was er dus wel bij dus sommige recente details weet ik niet, wat ik wel weet is dat R! niks meer is met als logisch gevolg opheffing van de BG. De enige drie stammen die nog meetellen hebben de beste R!-leden uit R! geplukt. Error valt nog eerder als schuldige aan te wijzen met bijvoorbeeld het laten joinen van PurrPerfect
 

Deleted User - 487776907

Guest
Een nieuw moddergooi topic :D

Succes aan beide kanten gewenst!
 

DeletedUser74430

Guest
Hmm, geen moddergooi topic, meer het laten zien van de vorderingen van de oorlog.

Als Job eens online komt, zal het gevraagde stukje van Run! bij de beginpost gevoegd worden.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, geen moddergooi topic, meer het laten zien van de vorderingen van de oorlog.

Als Job eens online komt, zal het gevraagde stukje van Run! bij de beginpost gevoegd worden.

Ik heb helemaal niks gekregen :(?
 

DeletedUser75237

Guest
Eerst oorlog met [.R!.], dan met Run!... en wij zitten ons te vervelen in het zuiden :mad:
 

DeletedUser

Guest
Had ik jullie al succes gewenst met de oorlog?

het gaat toch gelijk op heb ik zo de indruk
Zijde 1:
Stammen: Run!
Spelers: Graspeel
Zijde 2:
Stammen: Error
Spelers: blodyboy

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28
Kant 2: 22
Verschil: 6

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 247,797
Kant 2: 174,551
Verschil: 73,246

chart
 

DeletedUser73673

Guest
Eerst oorlog met [.R!.], dan met Run!... en wij zitten ons te vervelen in het zuiden :mad:

Zou ook wel eens leuk zijn om daar indd eens actie te hebben :D
Alhoewel Het wel even leuk was toen fix en fear op bezoek kwamen :p
 

DeletedUser

Guest
In de 3e post is de kant van Run! gepost omdat dit niet in 1 post kon.
Over die PM wisseling vind ik het wel nog een beetje grijs gebied, het is maar net hoe je de tekst leest. En vaak wil je het dan zo lezen :)
 

DeletedUser74430

Guest
In de 3e post is de kant van Run! gepost omdat dit niet in 1 post kon.
Over die PM wisseling vind ik het wel nog een beetje grijs gebied, het is maar net hoe je de tekst leest. En vaak wil je het dan zo lezen :)

Bedankt voor het plaatsen van de post Job!

De PM valt inderdaad anders te lezen, daarom snap ik ook wel dat jullie hem hebben geïnterpreteerd zoals jullie aangeven in jullie post. Echter is onze interpretatie de waarheid ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan