Error: No reason to Run!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser62766

Guest
Beetje lachwekkende openingspost. Begin niet over dingen als 'de druppel', het stond toen we de BG sloten eigenlijk al vast dat er ooit een oorlog zou komen. Dan kan je natuurlijk gaan propaganderen dat deze oorlog gevoerd wordt omdat Run! laf gedrag heeft vertoond etc. Maar jullie weten net zo goed als ik dat Error meer heeft gerekruit dan Run!

Succes Run!
 

DeletedUser

Guest
Neej maar even serieus, ik speel op King Ringo omdat zoveel mensen het willen weten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Beetje rare opmerking, de voorwaarde van de BG was om [.R!.] op te ruimen om vervolgens de BG op te heffen en apart verder te gaan. De BG is dus vroegtijdig gestopt en dat is niet voor het plezier gebeurt.
Ik heb expres alleen deze situatie naar voren gehaald omdat toch wel het omslag punt was waar alle frustraties naar buiten kwamen, we hadden anders weer die posts gekregen van het andere topic over oa. de recruits.
Ook als je goed hebt gelezen staat er dat het komt door de actie van The-future dus niet per se door Run! komt.
Maar zoals ik al aan heb gegeven, dit is vanaf de kant van Error. Wees vrij om zelf iets te schrijven.
 

DeletedUser

Guest
Als je niet weet tegen wie je praat, houdt je mond dan voortaan en reageer niet op me. Als je het namelijk wel zou weten zou je dit niet gepost hebben. Op die manier houden we het forum een beetje schoon zonder alteveel bs.

Word*
 

DeletedUser5071

Guest
Ik ook naar jouw accie :cool:

Normaals, zoals in de PM hier op het AF, vraag ik jou op welk account van w40 je speelt.

Neej maar even serieus, ik speel op King Ringo omdat zoveel mensen het willen weten :rolleyes:

Dus je speelt totaal niet in Error.
Waarom zet je dat dan in handtekening en maak je heel domme opmerkingen?
Lukt het niet verder om Error zwart te maken en probeer je het op deze manier dan?
 

DeletedUser

Guest
Dus je speelt totaal niet in Error.
Waarom zet je dat dan in handtekening en maak je heel domme opmerkingen?
Lukt het niet verder om Error zwart te maken en probeer je het op deze manier dan?

Joris we weten welke noob het is :mad:
 

DeletedUser5071

Guest
dnd2e.jpg
 

DeletedUser

Guest
Houd* moest het zijn.

Kan mijn berichten op 1 of andere manier niet bewerken helaas.

Maar beter ook. Nu kan het hele forum lezen wat voor kneus je bent aangezien je faalt iemand te verbeteren. Toch bedankt in ieder geval.
 

DeletedUser68954

Guest
stop deze discussie pls daar is dit topic niet voor bedoeld!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan